eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › PRZETARG NIEOGRANICZONY na wykonanie remontu i modernizacji oraz przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Liceum Ogólnokształcącego w Białogardzie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-05

Białogard: PRZETARG NIEOGRANICZONY na wykonanie remontu i modernizacji oraz przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Liceum Ogólnokształcącego w Białogardzie
Numer ogłoszenia: 237142 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125197 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Białogardzki - Starostwo Powiatowe w Białogardzie, Plac Wolności 16-17, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3120901, faks 94 3120911.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY na wykonanie remontu i modernizacji oraz przystosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych budynku Liceum Ogólnokształcącego w Białogardzie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych oraz budowlanych w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Białogardzie, ul. Grunwaldzka 46 niezbędnych do przystosowania obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót: roboty ogólnobudowlane, skłucie tynków, rozbiórki posadzek, uzupełnianie tynków, wykonanie gładzi szpachlowych, przygotowanie podłoża, malowanie, wykonanie posadzek, licowanie płytkami, wykonanie okładzin schodowych, modernizacja sanitariatów dla potrzeb osób niepełnosprawnych, demontaż/montaż mis ustępowych, umywalek, roboty sanitarne towarzyszące, modernizacja instalacji elektrycznej w obiekcie - demontaż istniejącej instalacji, montaż nowej instalacji. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania niniejszego zamówienia znajdują się w dokumentacji projektowej - opisie technicznym i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami nr 8 i 9 do SIWZ, oraz w przedmiarach robót i kosztorysach ślepych stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Rozwiązania projektowe oraz urządzenia i materiały przyjęte w dokumentacji projektowej służą rzetelnemu i jednoznacznemu określeniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza inne rozwiązania projektowe, zastosowanie innych urządzeń i materiałów od przyjętych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, iż takie rozwiązania a także zastosowane urządzenia i materiały, zaproponowane przez wykonawców będą równoważne w stosunku do przedstawionych w dokumentacji projektowej, tzn. parametry proponowanych rozwiązań projektowych, urządzeń i elementów będą nie gorsze od parametrów urządzeń i elementów przyjętych w dokumentacji projektowej. Dodatkowe uwagi: 1 Wykonawca zapewni kierownika robót budowlanych oraz kadrę kierowniczą, niezbędną do prawidłowej realizacji zamówienia. 2 Przedmiot zamówienia objęty będzie 3-letnim okresem gwarancji, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe MATEXIM Heidner i Wspólnicy Sp. J., ul. Królowej Jadwigi 4, 78-200 Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 385384,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 298725,02

  • Oferta z najniższą ceną: 298725,02 / Oferta z najwyższą ceną: 298725,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.