eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przeprowadzenie 16 sesji facylitacyjnych (facylitacji), zgodnie z metodologią badania przekazaną przez zamawiającego w ramach dwuczęściowego badania analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, realizowaną w ramach projektu Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-08

Gliwice: Przeprowadzenie 16 sesji facylitacyjnych (facylitacji), zgodnie z metodologią badania przekazaną przez zamawiającego w ramach dwuczęściowego badania analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, realizowaną w ramach projektu Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Numer ogłoszenia: 237111 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151387 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Technopark Gliwice" Sp. z o.o., ul. Konarskiego 18C, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 335 85 00, faks 32 335 85 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie 16 sesji facylitacyjnych (facylitacji), zgodnie z metodologią badania przekazaną przez zamawiającego w ramach dwuczęściowego badania analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, realizowaną w ramach projektu Analiza Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwach, realizowanego w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym, Osi Priorytetowej 5 Dyfuzja Innowacji, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie u wskazanych przez Zamawiającego przedsiębiorców 16 sesji facylitacyjnych (facylitacji) oraz 16 spotkań podsumowujących wraz z opracowaniem raportu z każdej z przeprowadzonych sesji (facylitacji), zgodnie z metodologią badania przekazaną przez Zamawiającego, której szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale IV SIWZ. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: Przeprowadzenie, przy jednoczesnym uczestnictwie konsultanta (konsultantów), łącznie 16 sesji facylitacyjnych na podstawie metodologii sesji facylitacyjnej otrzymanej odpowiednio od Zamawiającego oraz przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym scenariusza sesji facylitacyjnych. Szczegółowy opis metodologii facylitacji został określony w Rozdziale VI SIWZ b) Przeprowadzenie po każdej sesji facylitacyjnej indywidualnego podsumowania spotkania z konsultantem/ami biorącym/biorącymi udział w sesji facylitacyjnej, trwającego co najmniej 0,5 godziny zegarowej, a nie dłużej niż 1 godzinę zegarową, którego przebieg i miejsce będzie każdorazowo ustalane z Zamawiającym. Po przeprowadzeniu spotkania Wykonawca sporządzi notatkę z przebiegu w/w spotkania według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. c) Sporządzenie każdorazowo (dla każdej z sesji facylitacyjnych), we współpracy z konsultantem (konsultantami), raportu wstępnego i końcowego, według wytycznych dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca w ramach zaoferowanego wynagrodzenia, pokryje wszelkie koszty związane z: - realizacją sesji facylitacyjnej oraz sporządzeniem raportu - dojazdem eksperta (facylitatora) do przedsiębiorstwa facylitowanego, oraz ewentualnym noclegiem, 4. Wykonawca przedmiotu zamówienia przedstawi Zamawiającemu propozycję ceny za realizacje całości zamówienia (Rozdział X Formularz cenowy). 5. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą pełniącą funkcję eksperta - facylitatora, spełniającą następujące wymagania: a) doświadczenie w zakresie świadczenia usług o charakterze proinnowacyjnym polegających na przeprowadzaniu co najmniej 2 (dwóch) facylitacji dla co najmniej 2 (dwóch) różnych przedsiębiorstw lub co najmniej 150 godzin coachingu dla co najmniej 5 (pięciu) różnych przedsiębiorstw b) posiadającą certyfikat lub będącą w trakcie certyfikacji na coacha (zakończone szkolenie lub kurs uprawniający do zdawania egzaminu międzynarodowego) International Coaching Community (skrót ICC) lub International Coaching Federation (skrót ICF) lub European Coaching Institute (skrót ECI) lub EMCC (lub dokumenty równoważne) lub posiadać certyfikat profesjonalnego facylitatora Institute of Leadership & Management (skrót ILM) lub dokument równoważny nadawany przez Polskie Stowarzyszenie Profesjonalnych Facylitatorów Facylitatorzy.pl. lub International Association of Facilitators. Zamawiający przez usługi o charakterze proinnowacyjnym rozumieć będzie usługi służące utworzeniu lub rozwojowi przedsiębiorstwa przez wdrożenie nowego lub istotnie ulepszonego produktu (wyrobu lub usługi), nowego lub istotnie ulepszonego procesu, nowej metody marketingowej lub nowej metody organizacyjnej w przyjętych przez przedsiębiorstwo zasadach działania, w organizacji miejsca pracy lub w stosunkach z otoczeniem - stosownie do § 3 ust. 1 lit. b rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 24 maja 2011 r. w sprawie Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, (Dz. U. z 2011, nr 112, poz. 656). Zamawiających pod pojęciem coachingu rozumieć będzie usługę, której podstawowym celem jest wsparcie przedsiębiorców w przyspieszeniu tempa rozwoju lub polepszeniu efektów działania w zakresach związanych z biznesem lub finansami bądź też relacjami interpersonalnymi. Coaching realizowany będzie w formie bezpośredniej pracy między coachem a przedsiębiorstwem. W tym zakresie Zamawiający uznawać będzie: coaching biznesowy i jego następujące rodzaje: coaching narzędziowy, leadership coaching, performance coaching. Zamawiający przez coaching biznesowy rozumieć będzie usługę adresowaną do biznesmenów, menedżerów, prezesów firm, wreszcie całych organizacji uwzględniający specyfikę działalności biznesowej, najczęściej prowadzony w kontekście firmy. W ramach coachingu biznesowego możemy wyróżnić: Coaching narzędziowy - skupiony na rozwijaniu konkretnych umiejętności, na przykład kadry menedżerskiej przedsiębiorstw. Leadership coaching - ukierunkowany na rozwój kompetencji przywódczych. Performance coaching - nastawiony na poprawę efektywności działania, osiąganie wyznaczonych celów Weryfikacja kwalifikacji i doświadczenia zawodowego eksperta zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty do oferty 6. Termin realizacji zamówienia: w okresie od daty zawarcia Umowy do 30 października 2013 roku Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w ROZDZIALE III SIWZ. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (formularzu oferty) zakresu zamówienia (usługi), którego wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.10.00 - 74.41.10.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia objęty postępowaniem jest dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Projektu Analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, o numerze U-POIG.05.02.00-00-013/10, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym Osi Priorytetowej, 5 Dyfuzja Innowacji.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOESIS Alicja Holewa, ul. Tyska 28/1a, 41-809 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159786,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 111998,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.