eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › wywóz nieczystości stałych w dwóch częściachczęść Iświadczenie wywozu nieczystości stałych z terenu gminy wraz z podstawieniem pojemników. część IIwywóz nieczystości stałych z pojemników plastikowych (kosze uliczne) zlokalizowanych na terenie gminy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Czerwonak: wywóz nieczystości stałych w dwóch częściach: część I: świadczenie wywozu nieczystości stałych z terenu gminy wraz z podstawieniem pojemników. część II: wywóz nieczystości stałych z pojemników plastikowych (kosze uliczne) zlokalizowanych na terenie gminy
Numer ogłoszenia: 23708 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak , ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 061 6544204, faks 061 8120270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz nieczystości stałych w dwóch częściach: część I: świadczenie wywozu nieczystości stałych z terenu gminy wraz z podstawieniem pojemników. część II: wywóz nieczystości stałych z pojemników plastikowych (kosze uliczne) zlokalizowanych na terenie gminy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: wywóz nieczystości stałych w dwóch częściach: część I - świadczenie wywozu nieczystości stałych z terenu gminy wraz z podstawieniem pojemników, część II - wywóz nieczystości stałych z pojemników plastikowych (kosze uliczne) zlokalizowanych na terenie gminy. 2) Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): NAZWA Słownictwo główne Główny przedmiot usługi wywozu odpadów 90.51.10.00-2 a) część I: świadczenie wywozu nieczystości stałych z budynków komunalnych i socjalnych, zlokalizowanych na terenie gminy, z terenów rekreacyjnych w Owińskach, z terenu cmentarza komunalnego w Czerwonaku wraz z dostarczeniem pojemników. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie pojemników: pojemnik o poj. 1100 l - 27 sztuk, , pojemnik o poj. 110 l - 2 sztuki, kontener 10m3 - 1 sztuka, kontener 8m3 - 4 szt. Przedmiotowe pojemniki należy ustawić w miejscach określonych w części II SIWZ, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w dniu podpisania umowy. Częstotliwość wywożenia określa część II SIWZ określa maksymalny zakres wykonania usług związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zniszczone pojemniki należące do Wykonawcy. Wszystkie zniszczone pojemniki Wykonawca zobowiązany jest usunąć na swój koszt. Wymiana pojemników, które uległy zniszczeniu winna nastąpić w terminie do 2 dni od otrzymania informacji - bez dodatkowego wynagrodzenia. b) część II: wywóz nieczystości stałych z pojemników plastikowych (kosze uliczne) zlokalizowanych na terenie gminy. Zakres zamówienia obejmuje maksymalną ilość 98 szt. koszy ulicznych o pojemności 50l, których częstotliwość opróżniania wynosi maksymalnie 2 razy w tygodniu. Lokalizacja koszy ulicznych określona została w części II SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część II SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj. posiadają: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; (2) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. t.j. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zmianami); (3) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (DZ.U. t.j. z 2005r., Nr 236, poz. 2008 ze zmianami); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp): c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp),tj.: d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej dla obu części, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli występuje; e) decyzja zezwalająca na transport odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. t.j. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zmianami); (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), f) decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. t.j. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zmianami); (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami): a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt. 1) lit. c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów- jak w lit. a). 3) Ponadto Wykonawca składa: a) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część III SIWZ; b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; c) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. 5) Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czerwonak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie wywozu nieczystości stałych z budynków komunalnych i socjalnych, zlokalizowanych na terenie gminy, z terenów rekreacyjnych w Owińskach, z terenu cmentarza komunalnego w Czerwonaku wraz z dostarczeniem pojemników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) część I: świadczenie wywozu nieczystości stałych z budynków komunalnych i socjalnych, zlokalizowanych na terenie gminy, z terenów rekreacyjnych w Owińskach, z terenu cmentarza komunalnego w Czerwonaku wraz z dostarczeniem pojemników. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie pojemników: pojemnik o poj. 1100 l - 27 sztuk, , pojemnik o poj. 110 l - 2 sztuki, kontener 10m3 - 1 sztuka, kontener 8m3 - 4 szt. Przedmiotowe pojemniki należy ustawić w miejscach określonych w części II SIWZ, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w dniu podpisania umowy. Częstotliwość wywożenia określa część II SIWZ określa maksymalny zakres wykonania usług związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zniszczone pojemniki należące do Wykonawcy. Wszystkie zniszczone pojemniki Wykonawca zobowiązany jest usunąć na swój koszt. Wymiana pojemników, które uległy zniszczeniu winna nastąpić w terminie do 2 dni od otrzymania informacji - bez dodatkowego wynagrodzenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wywóz nieczystości stałych z pojemników plastikowych (kosze uliczne) zlokalizowanych na terenie gminy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wywóz nieczystości stałych z pojemników plastikowych (kosze uliczne) zlokalizowanych na terenie gminy. Zakres zamówienia obejmuje maksymalną ilość 98 szt. koszy ulicznych o pojemności 50l, których częstotliwość opróżniania wynosi maksymalnie 2 razy w tygodniu. Lokalizacja koszy ulicznych określona została w części II SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część II SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.