eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Utrzymanie zieleni wysokiej i niskiej w Parku Oborskich w Mielcu w 2008 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Mielec: Utrzymanie zieleni wysokiej i niskiej w Parku Oborskich w Mielcu w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 237089 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowe Centrum Kultury, Al. Niepodległości 7, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 5837141, fax 017 5862665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kultura.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni wysokiej i niskiej w Parku Oborskich w Mielcu w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wycięcie drzew (posuchy, wiatrołomy, samosiejki, zasłaniające, chore z uporządkowaniem terenu i wywiezieniem pozostałości po cięciu. 2. Cięcia sanitarne, korygujące, prześwietlające, formujące drzew (skracanie gałęzi w okresie wegetacji łącznie z zamalowaniem ran i uprzątnięciem terenu po wykonaniu prac). 3. Grabienie liści i zanieczyszczeń według potrzeb. 4. Zamiatanie alejek i zbieranie zanieczyszczeń na bieżąco. 5. Odchwaszczanie i gracowanie alejek, łącznie z wywozem zanieczyszczeń po odchwaszczaniu. 6. Sadzenie kwiatów na kwietnikach, łącznie z uzupełnieniem brakującej ziemi, zasilaniem nawozami, modelowaniem trawników - 2000 szt. (kwiatów wiosennych oraz letnich) 7. Naprawa zdewastowanych trawników i przywrócenie ich do stanu pierwotnego. 8. Koszenie trawy i chwastów łącznie ze zgrabieniem i wywozem skoszonej trawy oraz upo¬rządkowaniem terenu po pracach: -koszenie w okresie styczeń-grudzień, min. 2x w miesiącu , utrzymanie wysokości trawy w granicach do 10 cm. 9. Podlewanie kwietników i krzewów, tak aby utrzymać roślinność w stanie świeżym. 10. Odchwaszczanie kwietników łącznie ze spulchnianiem. 11. Usunięcie przekwitłych i przemarzniętych kwiatów z kwietników łącznie z przekopaniem. 12. Zbieranie śmieci i papierów stosownie do potrzeb oraz ich wywóz z koszy (48 szt.) jed¬nak nie rzadziej niż - we wtorki i piątki. 13. Konserwacja i naprawa ławek w tym malowanie - 44 szt. 14. Odśnieżanie i posypanie piaskiem alejek parkowych w trakcie występowania opadów w sposób ciągły i zakończone skutecznym zwalczaniem gołoledzi i ślizgawicy do 6 go¬dzin od ustania opadów atmosferycznych. 15. Utrzymanie porządku i czystości na placu zabaw (koszenie i grabienie trawy, grabienie liści i zanieczyszczeń, naprawa zdewastowanych trawników i przywrócenie ich do stanu pierwotnego, zbieranie śmieci i papierów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki : l. Oferent składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 oraz art.22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr l do formularza oferty). 2. Oferent musi udowodnić, że pracownicy skierowani do realizacji niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie umiejętności (załącznik nr 2 do formularza oferty). 3. Oferent musi udowodnić, że dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, a co najmniej sprzętem wymienionym w wykazie ( załącznik nr 3 do formularza oferty), a jeżeli nie jest jego właścicielem, musi przedstawić umowy najmu. 4. Oferent musi udowodnić, że posiada doświadczenie w wykonywaniu robót w zakresie jak przedmiot przetargu, poparte referencjami (załącznik nr 4 do formularza oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje : 1. Aktualny dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej) 2. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. l i 2 oraz art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr l do formularza oferty) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: -zaświadczeniem z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi (datowane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), -zaświadczeniem z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne ( datowane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), - informacje na temat karalności z Centralnego Rejestru Skazanych, dotyczącą urzędujących członków władz oferenta, wydane nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Czas reakcji na zgłoszenie - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kultura.mielec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowe Centrum Kultury, Al.Niepodległości 7, 39-300 Mielec, pokój nr 15..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Samorządowe Centrum Kultury, Al.Niepodległości 7, 39-300 Mielec, pokój nr 15..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.