eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Dostawa artykułów do organizacji przerw kawowych dla uczestników szkoleń organizacyjnych przez CKPiDN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-05

Mielec: Dostawa artykułów do organizacji przerw kawowych dla uczestników szkoleń organizacyjnych przez CKPiDN
Numer ogłoszenia: 237051 - 2011; data zamieszczenia: 05.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100367 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu, ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7885193, 7885194, 7885195, faks 017 7885193, 7885194.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów do organizacji przerw kawowych dla uczestników szkoleń organizacyjnych przez CKPiDN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych dla uczestników szkoleń: kawa rozpuszczalna segmentu premium - 100% Arabica: ( np. Jacobs gold, MK Caffe Premium itp. lub im równoważne) w opakowaniu 100 g lub 200 g - łącznie: max 16 kg, nie mniej niż 14 kg. Kawa mielona - mieszanka gatunkowa Arabica i Robusta, o zawartości Arabici nie mniejszej niż 30 % w opakowaniach 250 g - łącznie: max 20 kg, nie mniej niż 18 kg. Herbata ekspresowa - czarna segmentu premium: ( np. Tetley, Lipton itp. lub im równoważne) w opakowaniach min. 50 torebek o wadze min. 1,4 g dla 1 torebki - łącznie: max 16 kg, nie mniej niż 14 kg. ciastek kruchych (słodkich) bez polewy czekoladowej (z wyłączeniem wafelków i pierników) oryginalnie zapakowanych przez producenta (etykieta z opisem produktu) o gramaturze nie mniejszej jak 1000 g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym jak 3 miesiące w ilości: łącznie : max 150 kg, nie mniej niż 130 kg Ciastek kruchych z polewą czekoladową (z wyłączeniem wafelków i pierników) oryginalnie zapakowanych przez producenta (etykieta z opisem produktu) o gramaturze nie mniejszej jak 1000 g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym jak 3 miesiące w ilości: łącznie: max 150 kg, nie mniej niż 130 kg Ciastek wafelkowych bez polewy czekoladowej o smakach: śmietankowym, waniliowym, kakaowym/czekoladowym, orzechowym o kokosowym ( równa ilość ciastek w kazdym ze smaków) oryginalnie zapakowanych przez producenta ( etykieta z opisem produdtu) o gramaturze nie mniejszej jak 1000 g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym ja 3 miesiące w ilości: łacznie: max 150 kg, nie mniej niz 130 kg Ciastek wafelkowych z polewą czekoladową o smakach: śmietankowym, waniliowym, kakaowym/czekoladowym, orzechowym i kokosowym (równa ilość ciastek w każdym ze smaków)oryginalnie zapakowanych przez producenta (etykieta z opisem produktu) o gramaturze nie mniejszej jak 1000 g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym jak 3 miesiące w ilości: łącznie: max 150 kg, nie mniej niż 130 kg Ciastek (słonych) krakersy (bez posybki i z posybką sezamową) oryginalnie zapakowanych przez producenta ( etykieta z opisem produktu) o gramaturze nie mniejszej jak 200 g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym jak 3 miesiące w ilości: łącznie: max 40 kg, nie mniej niż 36 kg - równa ilość ciastek bez posybki i z posybką sezamową Ciastek pierników w polewie czekoladowej i glazurze (równa ilość ciastek w polewie czekoladowej i glazurze) oryginalnie zapakowanych przez producenta (etykieta z opisem produktu) o gramaturze nie mniejszej jak 1000 g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym jak 3 miesiące w ilości: łącznie: max 100 kg, nie mniej niż 80 kg Przekąsek (słonych) typu: paluszki ( solone, z sezamem, o smaku świeżej cebulki) oryginalnie zapakowanuch przez producenta (etykieta z opisem produktu) o gramaturze nie mniejszej jak 200 g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym jak 3 miesiące w ilości: 25 kg w tym: solone - 10 kg, z sezamem - 10 kg i o smaku świeżej cebulki - 40 kg Przekąsek słonych precelki oryginalnie zapakowanych przez producenta ( etykieta z opisem produktu) o gramaturze nie mniejszej jak 200 g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym jak 3 miesiace w ilości: łącznie: max 33kg, nie mniej niż 25 kg Cukier kryształ w opakowaniach 1 kg w ilości łącznie: max 33 kg, nie mniej niż 25 kg. Śmietanka do kawy (sypka) w opakowaniach o gramaturze nie mniejszej niż 100 gw ilości łącznie: max 41 kg, nie mniej niż 35 kg. Kubków plastikowych, jednorazowych pzeznaczonych na napoje gorące o poj. nie mniejszej niż 200 ml i nie wiekszej niż 300 ml w opakowaniach po min. 100 szt., w ilości 500 szt. Mieszadełka plastikowe, jednorazowe do napojów gorących w opakowaniach po min. 500 szt. w ilości 500 szt. Łyżeczki plastikowe, jednorazowe, do napojów gorących w opakowaniach po min. 100 szt w ilości 500 szt. Serwetki papierowe- jednowartswowe, jednorazowe (jednobarwne-białe) o min. wymiarach 150 mm x150 mm w opakowaniach po min. 50 szt. wilości 20 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zawody z przyszłością - technologie informacyjne wsparciem kompetencji pracowniczych POKL 8.1.1.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • XERIMA Jan Szwakop, ul. Potockiego 9 B, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19096,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19096,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19096,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.