eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Dostawa żywności -wędlin,drobiu,mleka i nabiału dla potrzeb żywienia mieszkańców naszego Domu zgodnie z normami jakościowymi /GHP,GMP lub HACCP/. Numer sprawy:DPS-2-III-241/40/2007 z dnia 29.11.2007r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Tomaszów Mazowiecki: Dostawa żywności -wędlin,drobiu,mleka i nabiału dla potrzeb żywienia mieszkańców naszego Domu zgodnie z normami jakościowymi /GHP,GMP lub HACCP/. Numer sprawy:DPS-2-III-241/40/2007 z dnia 29.11.2007r.
Numer ogłoszenia: 237032 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 2, ul. Jana Pawła II 37, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 0-44 724-32-47, fax 0-44 724-32-47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps2.vernet.pl/przetargi.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności -wędlin,drobiu,mleka i nabiału dla potrzeb żywienia mieszkańców naszego Domu zgodnie z normami jakościowymi /GHP,GMP lub HACCP/. Numer sprawy:DPS-2-III-241/40/2007 z dnia 29.11.2007r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności :wędlin,drobiu ,mleka i nabiału dla potrzeb żywienia mieszkańców naszego Domu zgodnie z normami jakościowymi /GHP,GMP lub HACCP/ Nalezy dołączyć zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmujacego sie poświadczaniem zgodności działan Wykonawcy z normami jakościowymi o wdrażaniu zasad GHP,GMP lub HACCP. Zamówienie powyżej 14 000euro ,a poniżej progów unijnych. Termin realizacji zamówienia 1.01.2008r. do 31.12.2008r. Zamawiający nie bedzie zawierał umowy ramowej. Zamawiajacy nie będzie ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiajacy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: p.Grażyna Klimowicz-kier.sekcji gosp. p.Anna Jędrychowicz - główna księgowa tel.0447243247 od poniedziałku do piątku w godz.7:00 -do 15:00

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.0 . -, 15.50.0 . -, 15.40.0 . -.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art.22 ust.1 , nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. z późniejszymi zmianami .Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nalezy dołączyć pisemne oświadczenie potwierdzające spełnianie wymogów art.22 i art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 7 i 8 do SIWZ. Należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru /KRS/ , jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Wymagane wyżej dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii , która musi byc poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps2.vernet.pl/przetargi.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 97-200 Tomaszów Maz. ul.Jana Pawła II 37 Dom Pomocy Społecznej Nr 2 pok.nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Nr 2 97-200 Tomaszów Maz. ul.Jana Pawła II 37 Sekretariat Domu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - dostawa wędlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wędlin .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.0 . -.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - dostawa drobiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.0 . -.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - dostawa mleka i nabiału.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i nabiału. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.0 . -, 15.40.0 . -.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.