eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złoty Stok › Budowa odnawialnych źródeł energii w Gminie Złoty Stok.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-10

Złoty Stok: Budowa odnawialnych źródeł energii w Gminie Złoty Stok.
Numer ogłoszenia: 237018 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206842 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złoty Stok, ul. Rynek 22, 57-250 Złoty Stok, woj. , tel. 0 74 8164164, faks 0 74 8164133.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odnawialnych źródeł energii w Gminie Złoty Stok..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnej dokumentacji technicznej wraz z późniejszym nadzorem robót przez osobę/osoby ją sporządzającą oraz kompleksowe wykonanie robót budowlanych dla zadania Budowa odnawialnych źródeł energii w Gminie Złoty Stok. Instalacje fotowoltaiczne będą montowane na budynku Samorządowego Zespołu Szkół w Złotym Stoku oraz budynkach mieszkalnych będących własnością prywatną, natomiast powietrzne pompy ciepła wraz ze zintegrowanym zbiornikiem ciepłej wody użytkowej na budynkach mieszkalnych będących własnością prywatną. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmować będzie zaprojektowanie oraz kompleksowe wykonanie: 1. Instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kWp na budynku Samorządowego Zespołu Szkół w Złotym Stoku - dz. nr ewid. 345, 340/2 obręb Złoty Stok - 1kpl. 2. Instalacji fotowoltaicznej o mocy 3 kWp na budynkach mieszkalnych w Gminie Złoty Stok - dz. nr ewid. 32 obręb Złoty Stok, 995 obręb Złoty Stok, 521 obręb Złoty Stok, 391/1 obręb Chwalisław, 77/1 obręb Błotnica - 5 kpl. 3. Instalacji fotowoltaicznej o mocy 3 kWp oraz instalacji powietrznych pomp ciepła w budynkach mieszkalnych w Gminie Złoty Stok - dz. nr ewid. 263 obręb Złoty Stok - 1kpl 4. Instalacji powietrznych pomp ciepła w budynkach mieszkalnych w Gminie Złoty Stok dz. nr ewid. 612 obręb Złoty Stok, 650 obręb Złoty Stok, 184 obręb Mąkolno - 3kpl. 5. Dokonanie analizy najefektywniejszej lokalizacji paneli i opracowanie koncepcji celem zatwierdzenia przez Zamawiającego przed podjęciem prac projektowych 6. Kompleksowych dokumentacji projektowych, uzyskanie warunków przyłączeniowych oraz niezbędnych pozwoleń/decyzji/uzgodnień itp. wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dysponuje pismem z dnia 03.06.2015 r. wydanym przez Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich stwierdzającym, iż zakres prac określony w programie Funcjonalno - Użytkowym nie wymagania zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w trybie art. 30 Prawa budowlanego. 7. Robót budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach, w tym montaż systemów fotowoltaicznych oraz kontrolno - pomiarowych wraz z ich przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 8. Zapewnienie kierownika budowy i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach. 9. Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na eksploatację instalacji. 10. Przyłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznych, z opracowaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem wymaganych pozwoleń w imieniu Zamawiającego. 11. Opracowanie kosztorysu powykonawczego, instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi. 12. Współpraca z reprezentantami Zamawiającego, Inspektorem nadzoru autorskiego - autorem Programu Funkcjonalno - Użytkowego i Inspektorem nadzoru inwestorskiego w zakresie dokumentacji technicznej i wykonawstwa prac montażowych i odbiorowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. Oferta dostarczona przez Wykonawcę powinna obejmować całość dostaw, usług i robót budowlanych koniecznych do przeprowadzenia przedsięwzięcia aż do momentu przekazania Zamawiającemu do użytkowania. Wykonawca we własnym zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania i stabilnego działania oraz wymaganych prac konserwacyjnych, jak również dla uzyskania gwarancji sprawnego i bezawaryjnego działania. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych, będących wyrobami budowlanymi wprowadzonymi do obrotu lub udostępnienia na rynku krajowym na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014r. poz. 883). Roboty budowlane będą prowadzone na użytkowanych obiektach prywatnych i publicznych. Wyłączenia dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej i wody mogą odbywać się jedynie po uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu. UWAGA: Jakiekolwiek użyte w dokumentacji i innych dokumentach, dotyczących zamówienia, konkretne nazwy własne, typy urządzeń, materiałów budowlanych, producentów etc. zostały wskazane jedynie dla przykładu. Wyłącznie w tym zakresie dopuszczalna w pełni jest zmiana na inne urządzenia, materiały, czy technologie pod warunkiem zachowania przesłanek oceny równoważności tj. tego, aby zaproponowane materiały, urządzenia i technologie były nie gorsze od uwzględnionych w dokumentacji. Oznacza, to także, że materiały i urządzenia mają posiadać porównywalne lub lepsze właściwości, parametry co pozwoli na osiągnięcie zakładanych dla inwestycji efektów, które muszą być gwarantowane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu rozwiązań równoważnych wraz z podaniem ich parametrów i przedstawienia dowodów równoważności w postaci odpowiednich kart katalogowych. Brak wskazania w ofercie rozwiązań równoważnych wraz ze wykazaniem ich równoważności będzie traktowane jako zobowiązanie Wykonawcy do zastosowania przez niego materiałów i urządzeń, o których mowa w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013,..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOLARTIME Sp. z o.o., Miłocin 284 k. Rzeszowa, 36-062 Zaczernie, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 394800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 414660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 395328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 452061,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.