eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguty-Pianki › Dostawa dla Gminy Boguty-Pianki artykułów do dostosowania pomieszczeń oraz wyposażenia pomieszczeń na potrzeby projektu Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w Oddziale przedszkolnym w Bogutach-Piankach nr POKL.09.01.01-14-192/13 do siedziby Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-15

Boguty-Pianki: Dostawa dla Gminy Boguty-Pianki artykułów do dostosowania pomieszczeń oraz wyposażenia pomieszczeń na potrzeby projektu Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w Oddziale przedszkolnym w Bogutach-Piankach nr POKL.09.01.01-14-192/13 do siedziby Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 236986 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105123 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boguty-Pianki, Aleja Papieża Jana Pawła II 45, 07-325 Boguty-Pianki, woj. mazowieckie, tel. 086 2775003, faks 086 275003.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Gminy Boguty-Pianki artykułów do dostosowania pomieszczeń oraz wyposażenia pomieszczeń na potrzeby projektu Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w Oddziale przedszkolnym w Bogutach-Piankach nr POKL.09.01.01-14-192/13 do siedziby Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym przetargiem nieograniczonym jest: dostawa dla Gminy Boguty-Pianki artykułów do dostosowania oraz wyposażenia pomieszczeń na potrzeby projektu Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej w Oddziale przedszkolnym w Bogutach-Piankach nr POKL.09.01.01-14-192/13 do siedziby Zamawiającego. Artykuły dostarczone przez wykonawcę powinny spełniać wymogi norm UE, posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty i świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie normy określone w obowiązujących przepisach. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w art.30 ust.4 Pzp. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w ust.1-3, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Jako atest, certyfikat i świadectwo jakości wystawione przez podmiot uprawniony do kontroli jakości zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia takich dokumentów przez równoważną (uznaną instytucję) w rozumieniu art.23 ust.7 dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi ( Dz. U.L 134 z 30.04.2004 r. str. 114 ) działająca w innych Państwach Unii Europejskiej.2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: część I: dostosowanie pomieszczeń, część II: wyposażenie pomieszczeń, część III :wyposażenie pomieszczeń w meble, część IV :zabawki i pomoce dydaktyczne, art. plastyczne, część V : wykładzina dywanowa, część VI :wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część (6 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia ( oddzielne zamówienie). Wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowe. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część lub na cały przedmiot zamówienia.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj artykułów do dostosowania oraz wyposażenia pomieszczeń oddziału przedszkolnego na potrzeby projektu zawarty został w załączniku numer 6 do niniejszej SIWZ.4. W przypadku wystąpienia konieczności wymiany w/w artykułów do dostosowania oraz wyposażenia pomieszczeń oddziału przedszkolnego Wykonawca nieodpłatnie odbierze wadliwe i dostarczy dobre artykuły zamówienia na własny koszt.5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji zamówienia albo jego części. 6. W każdym przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskazano nazwę producenta, znak towarowy lub określenie wskazujące produkt lub dostawcę dodaje się do tego wskazania wyrazy lub równoważny. Produkt równoważny to produkt charakteryzujący się co najmniej parametrami określonymi dla towarów, których nazwy producenta lub znak towarowy oraz określenie wskazujące producenta lub dostawcę podano przykładowo.Zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp Zamawiający dopuszcza złożenie ofert z powołaniem się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego. W przypadku składania takich ofert Wykonawca musi przedłożyć wykaz innych niż wskazanych przykładowo w SWIZ artykułów do dostosowania oraz wyposażenia pomieszczeń wraz z odpowiednimi dokumentami opisującymi ich parametry techniczne pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne w stosunku do wskazanych przez Zamawiającego w załączniku Nr 8.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.51.00 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe 39.29.93.00 - Lustra szklane 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.51.44.00 - Automatyczne zasobniki na ręczniki papierowe 39.71.34.30 - Odkurzacze 42.71.61.20 - Pralki 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.12.11.00 - Biurka 39.11.20.00 - Krzesła 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 44.61.91.00 - Pudełka 37.51.31.00 - Teatrzyki kukiełkowe 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 22.81.60.00 - Bloki papierowe 44.81.23.00 - Farby do celów szkolnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: wyposażenie pomieszczeń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KLADREW Urszula Muża-Klamann, ul. 3 Maja 17/6, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14544,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16017,06

  • Oferta z najniższą ceną: 16017,06 / Oferta z najwyższą ceną: 24846,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: wyposażenie pomieszczeń w meble

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o. o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11374,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11611,70

  • Oferta z najniższą ceną: 11611,70 / Oferta z najwyższą ceną: 13776,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: zabawki i pomoce dydaktyczne, art. plastyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMTAS Adam Miński, ul. Albańska 20/1, 60-123 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16509,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18734,50

  • Oferta z najniższą ceną: 18734,50 / Oferta z najwyższą ceną: 26494,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.