eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › AZP/261/D/41/AI/P/1/2013 - dostawy sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz serwera na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, z podziałem na cztery części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Białystok: AZP/261/D/41/AI/P/1/2013 - dostawy sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz serwera na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, z podziałem na cztery części
Numer ogłoszenia: 236956 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZP/261/D/41/AI/P/1/2013 - dostawy sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz serwera na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, z podziałem na cztery części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz serwera na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB (wraz z wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem personelu), z podziałem na cztery następujące części: Część 1 - sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego (komputery stacjonarne z oprogramowaniem, monitory, drukarki, akcesoria) na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 1, stanowiący integralną część SIWZ. Część 2 - sukcesywne dostawy sprzętu mulitimedialnego (projektory (rzutniki)) multimedialne, ekrany, telewizory, akcesoria) na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 2, stanowiący integralną część SIWZ. Część 3 - dostawa serwera na potrzeby Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część Nr 3, stanowiący integralną część SIWZ. Część 4 - dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 4, stanowiący integralną część SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.11.00-8, 30.23.72.00-1, 32.32.12.00-1, 32.32.00.00-2, 38.65.21.00-1, 32.42.00.00-3, 48.82.20.00-6, 48.60.00.00-4, 48.90.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie minimum 1 dostawę sprzętu odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w każdej części postępowania, przy czym wartość zrealizowanej dostawy winna wynosić minimum; - dla części 1 - 300 000,00 zł brutto, - dla części 2 - 50 000,00 zł brutto, - dla części 3 - 20 000,00 zł brutto, - dla części 4 - 10 000,00 zł brutto. Wykonawca wskaże w wykazie dostaw - wartość, przedmiot zamówienia, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ, oraz załączy dowody potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1)oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania oceny zgodności wyrobu, certyfikatu na znak bezpieczeństwa oraz posiada oznakowanie zgodności CE, a także posiada deklaracje producenta o zgodności z dyrektywami 73/23/EEC oraz 89/336/EEC - na Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2)oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi, oraz, że dokumenty te Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego - na Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 3)prospekty (foldery, zdjęcia, itp.) producenta - tylko w przypadku złożenia ofert równoważnych - potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia. Wskazane jest aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom technicznym opisanym w Załącznikach Nr 2 do SIWZ. Jeżeli w prospekcie urządzenia brak jest opisu danej funkcji urządzenia lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów (np. część instrukcji obsługi), na podstawie których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2)wypełniony przez Wykonawcę Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ - odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia, 3) wypełniona tabela Opisu Przedmiotu Zamówienia - Załącznik Nr 2 do SIWZ - odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia, 4)pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt 2) - w oryginale lub poświadczone notarialnie, 5)wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć Załącznik Nr 6 do SIWZ), 6)wypełniony Załącznik Nr 8 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia), 7)oświadczenie Wykonawcy o dostarczeniu oświadczenia producenta projektorów o przejęciu zobowiązań serwisowych - dotyczy wyłącznie części 2 - oświadczenie dołączone do Formularza cenowego/opisu przedmiotu zamówienia dla części 2 - Załącznik Nr 2 do SIWZ dla części 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: a) konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b) zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, c) zmiana jest korzystna dla Kupującego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział zamówień publicznych, Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ul. Mickiewicza 2 C, 15-222 Białystok..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UMB (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter) ul. J. Kilińskiego 1 15-089 Białystok..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Przedmiot zamówienia w części Nr 4 współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - umowa UDA-POIG.01.03.01-00-128/08 - projekt pn. Opracowanie metody wykrywania markerów wskazujących na predyspozycję do rozwoju insulinooporności. 2.Termin wykonania zamówienia: - część 1 i 2 - sukcesywne dostawy w terminie: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.10.2013 r. (dostawa do 21 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego), - część 3 i 4 - dostawa w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego (komputery stacjonarne z oprogramowaniem, monitory, drukarki, akcesoria) na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy sprzętu komputerowego (komputery stacjonarne z oprogramowaniem, monitory, drukarki, akcesoria) na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.11.00-8, 30.23.72.00-1, 32.42.00.00-3, 48.60.00.00-4, 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sukcesywne dostawy sprzętu mulitimedialnego (projektory (rzutniki)) multimedialne, ekrany, telewizory, akcesoria) na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy sprzętu mulitimedialnego (projektory (rzutniki)) multimedialne, ekrany, telewizory, akcesoria) na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 32.32.00.00-2, 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa serwera na potrzeby Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa serwera na potrzeby Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część Nr 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6, 48.60.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/FORMULARZ CENOWY - Część 4, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.11.00-8, 30.23.72.00-1, 48.60.00.00-4, 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.