eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzele › Wdrożenie E-Usług w Urzędzie Miasta i Gminy w Chorzelach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-05

Chorzele: Wdrożenie E-Usług w Urzędzie Miasta i Gminy w Chorzelach
Numer ogłoszenia: 236955 - 2011; data zamieszczenia: 05.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chorzele , ul. Ogrodowa 7, 06-330 Chorzele, woj. mazowieckie, tel. 29 7515161, faks 29 7515686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachorzele.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie E-Usług w Urzędzie Miasta i Gminy w Chorzelach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie przetargowe jest realizacją projektu pod nazwą: E-Chorzele - urząd bez wychodzenia z domu, urząd bez barier, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza, Działanie 2.2 Rozwój e-usług. Przedmiotem zamówienia jest: 1) budowa infrastruktury sieci LAN i prace adaptacyjne dostosowujące pomieszczenie serwerowni - 1; 2) zakup sprzętu komputerowego: a)Komputer - 6 sztuk; b) Monitor - TYP 1 - 19 - 6 szt.; c) Notebook - 1 szt.; d) Torba na notebooka - 1 szt.; e) Drukarka - TYP 1 - A4, mono, sieciowa, duplex - 3 szt.; f) Drukarka - TYP 2 - A4, kolorowa, laserowa, sieciowa, duplex - 1 szt.; g) Drukarka - TYP 3 - drukarka kodów kreskowych - 1 szt.; h) Skaner - TYP 1 - A4 - 2 szt.; i) Skaner -TYP 2 - A3 - 1 szt.; j) Czytnik kodów kreskowych - 1 szt.; k) Serwer w obudowie typu RACK - 2 szt.; l) Streamer zewnętrzny z oprogramowaniem do backupu - 1 szt.; m) Zasilacz awaryjny do serwera w obudowie typu RACK - 2 szt.; n) Projektor multimedialny - 1 szt.; o) Infomat - 1 szt.; p) Konsola LCD z przełącznikiem KVM - 1 szt.; q) Sejf na nośniki danych - 1 szt.; r) Zestaw do składania bezpiecznych podpisów elektronicznych - 6 szt.; 3) zakup oprogramowania komputerowego: a) Oprogramowanie TYP 1 - pakiet oprogramowania biurowego w wersji BOX (zgodny lub równoważny) Office Pro 2010 Polish - 2 licencje; b) Oprogramowanie TYP 2 - system operacyjny serwera (zgodny lub równoważny) Microsoft OEM Windows Server Std 2008 R2 64 Bit x64 - 2 pakiety instalacyjne nowa licencja MOLP; c) Oprogramowanie TYP 3 - licencje dostępowe do serwera (zgodne lub równoważne) Microsoft Windows 2008 Server CAL Polish, 1pk - nowa licencja MOLP dla 34 użytkowników; d) Oprogramowanie TYP 4 - System operacyjny do PC 1 (BOX) - (zgodne lub równoważne) Windows 7 Professional - licencja MOLP dla 25 komputerów; e) Oprogramowanie TYP 5 - Antywirus, antyspam, firewall - 34 licencje; f) Oprogramowanie TYP 6 - Elektroniczny System Obiegu Dokumentów - 30 licencji; g) Oprogramowanie TYP 7 - Platforma Elektroniczny Urząd (e-Urząd) - 1 licencja; h) Oprogramowanie TYP 8 - Oprogramowanie zabezpieczające komputery przed nieautoryzowanym dostępem - 31 licencji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 48.82.00.00 - Serwery 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 51.61.10.00 - Usługi instalowania komputerów 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 30.21.40.00 - Stacje robocze 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8 000,00 zł, słownie: osiem tysięcy złotych. 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Chorzelach Nr 31 8913 0005 0000 1472 2000 0030 z adnotacją wadium - Wdrożenie E-Usług w Urzędzie Miasta i Gminy w Chorzelach. 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) W gwarancjach bankowych, 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami), 6) Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 20.09.2011r. do godz. 12.00. 7) Sposób przekazania: Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach, pok. Nr 2, ul. Ogrodowa 7, 06-330 Chorzele, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, wykonawca powinien załączyć do oferty dowód wniesienia wadium na konto zamawiającego. 8) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 9) Dokumenty dotyczące wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału. 10) W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 3. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta będzie podlegać odrzuceniu. 4. W przypadku składania oferty przez Oferentów występujących wspólnie (konsorcjum) należy złożyć jedno wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. -wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich 5 lat, polegającej na wykonaniu logicznej sieci komputerowej wraz z dedykowaną dla sprzętu komputerowego siecią elektryczną, o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda; -wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 usługi w okresie ostatnich 3 lat, której elementem było: a)wdrożenie oferowanego systemu elektronicznego obiegu dokumentów dla minimum 30 użytkowników, z dostępnymi w nim formularzami elektronicznymi podpisywanymi bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem, b)zintegrowanie z platformą e PUAP oferowanego systemu elektronicznego obiegu dokumentów w obszarze integracji -Obsługa dokumentów- w obu kierunkach tj. odbieranie dokumentów ze skrytek e-PUAP i wysyłanie dokumentów z EOD do skrytek na e-PUAP; c)wykonaniu minimum 10 formularzy elektronicznych zgodnych z wymogami zamieszczonymi na e-PUAP - wymagane jest wskazanie tych formularzy w CRD na e-PUAP; d)wdrożenie sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, instalacji i konfiguracji serwerowych systemów operacyjnych, wdrożeniu systemów bezpieczeństwa sieci LAN, prewencji i zapobiegania atakom (firewall IPS-IDS) oraz wdrażaniu zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego wraz z weryfikacją subskrybentów w siedzibie zamawiającego; e)dostarczenie i wdrożenie oferowanej platformy stanowienia prawa miejscowego, tj. systemu tworzenia i zarządzania aktami normatywnymi w jednostce samorządu terytorialnego; o łącznej wartości ww. usług na kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto. -wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wymagane jest posiadanie narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia (warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. wykonawca powinien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: w szczególności: a.1 osobą posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową (art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 22.01.1999r. o ochronie informacji niejawnych - Dz.U. Nr 11, poz. 95 z późniejszymi zmianami) b.1 osobą posiadającą certyfikat inżyniera systemu operacyjnego wdrażanego na serwerze dedykowanym do instalacji systemu EOD; c.1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie określonym w art. 13 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) w specjalności określonej w art. 14 ust.1 pkt. 5 wymienionej ustawy oraz posiadającą członkostwo właściwej Izby Samorządu Zawodowego; d.3 osobami posiadającymi dyplom (świadectwo) ukończenia pierwszego stopnia trzystopniowego kursu (szkolenia) kwalifikacyjnego w zakresie 1. Instalacji, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta oferowanego systemu okablowania; e.1 osobą posiadającą dyplom (świadectwo) ukończenia trzystopniowego kursu (szkolenia) kwalifikacyjnego w zakresie 1. instalacji, 2. pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń oraz 3. projektowania okablowania strukturalnego, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta oferowanego systemu okablowania; f.1 osobą posiadającą dyplom (świadectwo) ukończenia kursu (szkolenia) w zakresie obsługi oferowanych zasilaczy UPS; Na poświadczenie powyższych uprawnień wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wykonawca musi wykazać, iż posiada: opłaconą polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 350 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    Certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności dla zastosowanych materiałów i urządzeń wymienione w załącznikach do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając zgodnie z art. 144 ust 1 Ustawy Pzp nie dopuszcza do wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, poza niżej wymienionymi: a)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożności wykonania robót budowlanych lub usług z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub Zamawiającego. Termin zakończenia umowy może zostać zmieniony przez strony z uwzględnieniem czasu trwania przyczyny. b)Zmiany oferowanych urządzeń na inne, o parametrach nie gorszych niż deklarowane przez wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta, po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachorzele.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Ogrodowa 7, P. Krzysztof Szymaniak, pok. nr 15, tel. 0 (29) 7516532, fax. 0 (29) 7515686, od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 - 15.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Ogrodowa 7, 06-330 Chorzele, pokój nr 23 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie przetargowe jest realizacją projektu pod nazwą E-Chorzele - urząd bez wychodzenia z domu, urząd bez barier, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza, Działanie 2.2 Rozwój e-usług.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.