eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Podstawienie oraz wywóz odpadów wielkogabarytowych i innych odpadów komunalnych w kontenerach z terenu Miasta i Gminy Łomianki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Łomianki: Podstawienie oraz wywóz odpadów wielkogabarytowych i innych odpadów komunalnych w kontenerach z terenu Miasta i Gminy Łomianki.
Numer ogłoszenia: 236939 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łomianki, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686301, fax 0-22 7686302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podstawienie oraz wywóz odpadów wielkogabarytowych i innych odpadów komunalnych w kontenerach z terenu Miasta i Gminy Łomianki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia będą odbierane odpady z grupy 20 - odpady komunalne łącznie z frakcjami gromadzonymi selektywnie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogów odpadów (Dz. U. nr 112 poz 1206).Przedmiot zamówienia: Zbiórka oraz wywóz komunalnych odpadów gabarytowych i innych odpadów komunalnych z terenu Miasta i Gminy Łomianki w opisanych nazwą firmy (logo) kontenerach podstawianych przez Wykonawcę w ramach akcji sprzątania gminy, a także interwencyjny wywóz odpadów poza akcją sprzątania gminy. Przedmiot zamówienia obejmuje: przeprowadzenie jednej 6 dniowej akcji sprzątania gminy polegającej na podstawieniu kontenerów i wywozie odpadów o łącznej pojemności do 500 m3 dziennie, podstawienie kontenerów i wywóz odpadów poza akcją sprzątania gminy - na doraźne polecenie Zamawiającego, odbiór i przekazanie celem utylizacji bądź unieszkodliwienia odpadów zebranych w ramach ww. akcji sprzątania gminy i poza nią o łącznej ilości 3600 m3.Zamówienie obejmuje: dostarczenie kontenerów o wymaganej pojemności na miejsce wskazane przez Zamawiającego, odbiór odpadów oraz przekazanie ich do unieszkodliwienia, utylizacji lub wywóz na legalne składowisko, sprzątnięcie terenu. Kontenery służące do realizacji przedmiotu zamówienia zapewni we własnym zakresie Wykonawca, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność. O terminie przeprowadzenia akcji sprzątania Zamawiający zawiadomi Wykonawcę co najmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem. Podczas 1 dnia akcji Wykonawca zagwarantuje możliwość podstawienia: -2 kontenerów o pojemności 7 m3, 4 kontenerów o pojemności 14 lub 12 m3 , 6 kontenerów o pojemności 24 lub 21 m3, 6 kontenerów o pojemności 36 m3 . Podstawienie kontenerów w terminach i miejscach ustalanych przez Zamawiającego w ramach akcji sprzątania gminy :wg zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego, w ramach wymiany kontenerów - z czasem reakcji do 1 godz. od zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. Podczas usuwania dzikich wysypisk Wykonawca zapewni podstawienie (na polecenie Zamawiającego) do 3 kontenerów wraz z ich wymianą w trakcie jednego dnia - poza akcją sprzątania gminy o pojemności od 7 m3 do 36 m3: w terminie i w miejscach ustalonych przez Zamawiającego w zawiadomieniu przesłanym Wykonawcy faxem lub telefonicznie co najmniej na 24 godziny dni przed planowanym terminem podstawienia kontenerów, w ramach wymiany kontenerów - z czasem reakcji do 1 godz. od zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków będzie dokonywana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 3.Zezwolenie na prowadzenie na terenie Gminy Łomianki działalności zgodnie z art. 7 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. ( tj. Dz. U. Nr 236 z 2005 r. poz. 2008 z późn. zmianami) - w zakresie objętym zamówieniem; odbieranie odpadów komunalnych. 4.Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U nr 39 z 2007 r. poz. 251 z późn. zmianami), 5.Pełnomocnictwo w sytuacji, jeżeli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika, 6.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne. 7.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa pkt.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: w sprawach merytorycznych: Dariusz Sierzputowski tel.(22) 751 18 20, w sprawach formalnych Maria Pszczółkowska (22) 768 62 09, w dniach roboczych godz. 10.00-14.00.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomianki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łomiankach ul.Warszawska 115 p.1 , Łomianki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łomiankach ul.Warszawska 115 p.1 , Łomianki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.