eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mosina › Usługa w zakresie ubezpieczeń majątkowych od odpowiedzialności cywilnej Szpitala

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Mosina: Usługa w zakresie ubezpieczeń majątkowych od odpowiedzialności cywilnej Szpitala
Numer ogłoszenia: 236908 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Gruźlicy i Chorób Płuc im. St. Staszica SP ZOZ, Ludwikowo k/Poznania, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8132831, fax 061 8132879.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwikowo.one.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie ubezpieczeń majątkowych od odpowiedzialności cywilnej Szpitala.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa w zakresie ubezpieczeń majątkowych i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Szpitala: a) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Zakładu Opieki Zdrowotnej w pełnym zakresie 500.000,00 zł rozszerzone o szkody wyrządzone wskutek przeniesienia choroby zakaźnej suma ubezpieczenia 500.000,00 zł b) ubezpieczenie od ognia i innych żywiołów w pełnym zakresie - budynki - suma ubezpieczenia 5.579.050,50 zł, - maszyny, urządzenia, aparaty - suma ubezpieczenia 1.643.812,00 zł - gotówka , papiery wartościowe w schowkach ogniotrwałych - suma ubezpieczenia 30.000,00 zł Franszyza integralna 100USD c) ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz włączeniem ryzyka wandalizmu środków obrotowych (konto 300 i 310 za X/2006 = 159.000,00 zł ) i urządzeń ( 354.599,00 zł ) - suma ubezpieczenia 513.599,00 zł. Franszyza integralna 100 USD d) ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku - gotówki w kasie - suma ubezpieczenia 40.000,00 zł, - rabunek w lokalu - suma ubezpieczenia 40.000,00 zł - transport gotówki - suma ubezpieczenia 40.000,00 zł, e) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego na bazie all visk: sprzęt medyczny 729.521,00 zł, sprzęt biurowy 349.240,00 zł udział własny 10% nie mniej niż 300,00 zł - suma ubezpieczenia 1.078.761,00 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.70.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.33.62.22 - 66.33.62.22 Oryginalny kod CPV: 66.33.63.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.53.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i straty finansowej 63.33.63.21 - 63.33.63.21 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat (2005-2007) usługi podobnej wielkości i zakresie , jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. minimalnej wartości przedmiotu zamówieniaWarunki płatności - składka płatna w czterech ratach w formie przelewu bankowego na rachunek wykonawcy. posiadają gwarancję, zezwolenie komisji nadzoru i ubezpieczeń i funduszy emerytalnych bądź Min. Finansów. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę Zaakceptowany wzór umowy W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz zrealizowanych w ostatnich 3 latach (2005-2007) usług, jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres ( doświadczenie oferenta ). W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwikowo.one.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Gruźlicy i Chorób Płuc im.St.Staszica S.P. ZOZ w Ludwikowie, 62-050 Mosina.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Gruźlicy i Chorób Płuc im.St.Staszica S.P. ZOZ w Ludwikowie, 62-050 Mosina Pokój - sekretariat bud.Administracji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.01.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.