eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karczmiska › Roboty budowlane realizowane w ramach projektu pn. Szlakiem Nadwiślańskiej Kolejki Wąskotorowej po atrakcjach turystycznych Regionu Lubelskiego dla zadania pn. Odnowa centrum miejscowości Karczmiska Pierwsze wraz z rewitalizacją parku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-16

Karczmiska: Roboty budowlane realizowane w ramach projektu pn. Szlakiem Nadwiślańskiej Kolejki Wąskotorowej po atrakcjach turystycznych Regionu Lubelskiego dla zadania pn. Odnowa centrum miejscowości Karczmiska Pierwsze wraz z rewitalizacją parku
Numer ogłoszenia: 23688 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Karczmiskach , ul. Centralna 17, 24-310 Karczmiska, woj. lubelskie, tel. 81 8287026, faks 81 8287026 w. 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczmiska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane realizowane w ramach projektu pn. Szlakiem Nadwiślańskiej Kolejki Wąskotorowej po atrakcjach turystycznych Regionu Lubelskiego dla zadania pn. Odnowa centrum miejscowości Karczmiska Pierwsze wraz z rewitalizacją parku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, realizowane w ramach projektu współfinansowanego środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki, zgodnie z przedstawionymi poniżej zadaniami, które mogą stanowić odrębne części: 1. Zadanie nr 1 Bramy i furtki do parku w Karczmiskach 1). Zakres robót obejmuje: roboty ziemne roboty betonowe i żelbetowe, roboty murowe, roboty tynkarskie, elementy ślusarskie - kowalskie, roboty malarskie. 2). Szczegółowy opis oraz wykaz ilościowy dla zadania został określony w następujących załącznikach do SIWZ: załączniku nr 1 - Przedmiar robót, załączniku nr.2 - Projekt budowlano-wykonawczy, załączniku Nr.3 - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót . 2. Zadanie nr 2 Oświetlenie w parku oraz Monitoring. 1). Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne - demontaż starego oświetlenia, - wykonanie nowego oświetlenia na 27 szt. latarni z oprawami parkowymi wyposażonymi w lampy o mocy 100 W wraz z wykonaniem nowej linii kablowej do zasilania oświetlenia na słupach i opraw doziemnych. - wymianę opraw oświetleniowych na budynku pałacu w parku, - wykonanie zasilania i okablowania do monitoringu z montażem kamer na latarniach parkowych oraz zainstalowanie niezbędnych urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku. 2) Szczegółowy opis oraz wykaz ilościowy do wykonania zadania został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej Załączniki do SIWZ: - załącznik nr 4 - przedmiary oświetlenia i monitoringu, załącznik nr 5 - urządzenia monitoringu, załącznik nr 6 - koncepcja zagospodarowania terenu, załącznik nr 7 - projekt budowlano - wykonawczy z przebiegiem tras linii kablowych, załącznik nr 8 - aneksy do projektu i specyfikacji technicznych z opinią dendrologiczną, załącznik nr 9 - słupy i oprawy, załącznik nr 9 a - doziemne oprawy oświetlenia iluminacyjnego, załącznik nr 10 - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru oświetlenia, Uwaga !!! 1. Typ słupów i opraw oświetleniowych określony w dokumentacji projektowej został wskazany przez Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2. Projektant w dokumentacji wskazał typ kamer i urządzeń jednej z firm jako wzór. Wykonawca w ofercie powinien ująć urządzenia i kamery podobnego typu lub równoważne o podanych parametrach. 3. W związku z zabytkowym charakterem parku wszystkie prace związane z układaniem okablowania należy wykonać ręcznie, tak aby nie uszkodzić korzeni drzew. Prowadząc kable bezwzględnie zachować zasadę ograniczenia szkód dla istniejących korzeni drzew i krzewów. Prace należy przeprowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w opinii dendrologicznej. 3. Zadanie nr 3 - Remont, modernizacja i budowa alejek w parku. 1) Zakres robót, polegających na budowie alei parkowej głównej oraz alejek parkowych obejmuje: - rozebranie obrzeży alejek, krawężników oraz nawierzchni drogi, wykonanie robót ziemnych, ustawienie obrzeży betonowych 30x8 na ławie betonowej, ustawienie obrzeży betonowych 20x6, wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogi, chodników oraz alejek spacerowych, wykonanie nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej drobnowymiarowej gr. 8 cm koloru szarego, wykonanie nawierzchni alejek spacerowych żwirowych, wykonanie chodnika wokół budynku pałacu z kostki brukowej betonowej drobnowymiarowej koloru szarego gr. 6 cm, wykonanie schodów z obrzeży 30x8 ograniczonych palisadą 12x18x80, 2) Szczegółowy opis oraz wykaz ilościowy do wykonania zadania został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej następujące załączniki do SIWZ: załącznik nr 11 - orientacja, załącznik nr 12 - projekt wykonawczy część opisowa, załącznik nr 13 - zagospodarowanie terenu , załącznik nr 14 - przekroje 1, załącznik nr 15 - przekroje 2, załącznik nr 16 - schody kostka, załącznik nr 17 - przedmiar robot, załącznik nr 18 - szczegółowe specyfikacje techniczne, załącznik nr 19 - opinia dendrologiczna, Uwaga! Podczas robót ziemnych należy zwrócić szczególną uwagę na możliwość uszkodzenia drzewostanu parku. W związku z powyższym należy postępować zgodnie z wytycznymi zawartymi w opinii dendrologicznej. UWAGA DO WSZYSTKICH CZĘŚCI: Do zakresu prac będących przedmiotem zamówienia należy także: -zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza budowy. - dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu terenu budowy,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.20.00-5, 45.26.25.00-6, 45.22.35.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.60-3, 45.23.30.00-9, 45.23.32.00-1, 45.23.32.53-7, 45.23.14.00-9, 34.95.33.00-5, 45.45.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium, które dla całego przedmiotu zamówienia wynosi 12 000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w formach określonych art. 45 ust. 6 ustawy. - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać wykonanie co najmniej jednej roboty odpowiadającej rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz narzędzi i urządzeń - zgodnie z załącznikiem nr 24 do SIWZ. Ocena spełnia/nie spełnia na podstawie dostarczonego wykazu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przy sumie ubezpieczenia co najmniej 25% wartości brutto oferty. Ocena spełnia/nie spełnia na podstawie dostarczonego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Projekt umowy jako załącznik nr 25 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej SIWZ. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie z powodu następujących okoliczności: 1. W przypadku zdarzeń losowych lub wystąpienia siły wyższej (np działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany tajfuny, trzęsienia ziemi, powodzie) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót. 2. W przypadku zmiany podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług. 3. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie zamówienia w terminie umownym; 4. W przypadku złożenia przez Wykonawcę propozycji, które przyspiesząją ukończenie robót, zmniejszają koszty, poprawiają sprawność lub wartość robót lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku - przy tym samym lub mniejszym wynagrodzeniu; 5. W przypadku zmiany parametrów materiałów budowlanych na co najmniej równe parametrom określonym w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.karczmiska.pl zakładka BIP Ogłoszenia Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Karczmiskach ul. Centralna 17 24-310 Karczmiska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Karczmiskach ul. Centralna 17 24-310 Karczmiska pok. 21 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane realizowane w ramach projektu współfinansowanego środkami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś priorytetowa VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bramy i furtki do parku w Karczmiskach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Zakres robót obejmuje: roboty ziemne roboty betonowe i żelbetowe, roboty murowe, roboty tynkarskie, elementy ślusarskie - kowalskie, roboty malarskie. 2). Szczegółowy opis oraz wykaz ilościowy dla zadania został określony w następujących załącznikach do SIWZ: załączniku nr 1 - Przedmiar robót, załączniku nr.2 - Projekt budowlano-wykonawczy, załączniku Nr.3 - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.26.25.00-6, 45.22.35.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.11.60-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oświetlenie w parku oraz Monitoring.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Zakres robót obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne - demontaż starego oświetlenia, - wykonanie nowego oświetlenia na 27 szt. latarni z oprawami parkowymi wyposażonymi w lampy o mocy 100 W wraz z wykonaniem nowej linii kablowej do zasilania oświetlenia na słupach i opraw doziemnych. - wymianę opraw oświetleniowych na budynku pałacu w parku, - wykonanie zasilania i okablowania do monitoringu z montażem kamer na latarniach parkowych oraz zainstalowanie niezbędnych urządzeń do rejestracji obrazu i dźwięku. 2) Szczegółowy opis oraz wykaz ilościowy do wykonania zadania został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej Załączniki do SIWZ: - załącznik nr 4 - przedmiary oświetlenia i monitoringu, załącznik nr 5 - urządzenia monitoringu, załącznik nr 6 - koncepcja zagospodarowania terenu, załącznik nr 7 - projekt budowlano - wykonawczy z przebiegiem tras linii kablowych, załącznik nr 8 - aneksy do projektu i specyfikacji technicznych z opinią dendrologiczną, załącznik nr 9 - słupy i oprawy, załącznik nr 9 a - doziemne oprawy oświetlenia iluminacyjnego, załącznik nr 10 - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru oświetlenia, Uwaga !!! 1. Typ słupów i opraw oświetleniowych określony w dokumentacji projektowej został wskazany przez Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2. Projektant w dokumentacji wskazał typ kamer i urządzeń jednej z firm jako wzór. Wykonawca w ofercie powinien ująć urządzenia i kamery podobnego typu lub równoważne o podanych parametrach. 3. W związku z zabytkowym charakterem parku wszystkie prace związane z układaniem okablowania należy wykonać ręcznie, tak aby nie uszkodzić korzeni drzew. Prowadząc kable bezwzględnie zachować zasadę ograniczenia szkód dla istniejących korzeni drzew i krzewów. Prace należy przeprowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w opinii dendrologicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont, modernizacja i budowa alejek w parku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres robót, polegających na budowie alei parkowej głównej oraz alejek parkowych obejmuje: - rozebranie obrzeży alejek, krawężników oraz nawierzchni drogi, wykonanie robót ziemnych, ustawienie obrzeży betonowych 30x8 na ławie betonowej, ustawienie obrzeży betonowych 20x6, wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogi, chodników oraz alejek spacerowych, wykonanie nawierzchni drogi z kostki brukowej betonowej drobnowymiarowej gr. 8 cm koloru szarego, wykonanie nawierzchni alejek spacerowych żwirowych, wykonanie chodnika wokół budynku pałacu z kostki brukowej betonowej drobnowymiarowej koloru szarego gr. 6 cm, wykonanie schodów z obrzeży 30x8 ograniczonych palisadą 12x18x80, 2) Szczegółowy opis oraz wykaz ilościowy do wykonania zadania został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej następujące załączniki do SIWZ: załącznik nr 11 - orientacja, załącznik nr 12 - projekt wykonawczy część opisowa, załącznik nr 13 - zagospodarowanie terenu , załącznik nr 14 - przekroje 1, załącznik nr 15 - przekroje 2, załącznik nr 16 - schody kostka, załącznik nr 17 - przedmiar robot, załącznik nr 18 - szczegółowe specyfikacje techniczne, załącznik nr 19 - opinia dendrologiczna, Uwaga! Podczas robót ziemnych należy zwrócić szczególną uwagę na możliwość uszkodzenia drzewostanu parku. W związku z powyższym należy postępować zgodnie z wytycznymi zawartymi w opinii dendrologicznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.30.00-9, 45.23.32.53-7, 34.95.33.00-5, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.