eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siennica › Przebudowa drogi gminnej Zalesie do drogi powiatowej Nowa Pogorzel - Grzebowilk - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Siennica: Przebudowa drogi gminnej Zalesie do drogi powiatowej Nowa Pogorzel - Grzebowilk - II etap
Numer ogłoszenia: 236877 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie, tel. 025 7572020, fax 025 7572095.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Zalesie do drogi powiatowej Nowa Pogorzel - Grzebowilk - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Zalesie do drogi powiatowej Nowa Pogorzel - Grzebowilk na odcinku od zwartej zabudowy wsi Zalesie do drogi asfaltowej przy końcu zabudowy wsi Dąbrowa (do I etapu budowy), która obecnie posiada nawierzchnię żwirową o szerokości 4-5 m na odcinku 0+808-2+475 km. W ramach przebudowy planuje się wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowo-żwirowej o grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm oraz warstwy ścieralnej o grubość warstwy po zagęszczeniu również 4 cm oraz montaż przepustów i oznakowania pionowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 7.01.2008 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a:pieniężnej: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim, O/Siennica 02922600050045021220000010 b:poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; c:gwarancjach bankowych; d:gwarancjach ubezpieczeniowych e:poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. Zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 p.z.p. 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe potwierdza się poprzez złożenia stosownego oświadczenia do SIWZ oraz w oparciu o wskazane w SIWZ dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności budowlanej na kwotę co najmniej 1.000.000 zł; 4. dokument z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej wskazujące na posiadanie środków lub zdolności kredytowej nie mniejszą niż 1.000.000 zł , wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (co najmniej jedna robota budowlana dotycząca budowy/przebudowy drogi (jako robota główna) za kwotę minimum 1.000.000 zł brutto) oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem protokołów odbioru; 6. dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i członkostwo w izbie inżynierów budownictwa kierownika robót i pozostałych branżystów; 7. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny ofertowej brutto;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności budowlanej na kwotę co najmniej 1.000.000 zł; 4. dokument z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej wskazujące na posiadanie środków lub zdolności kredytowej nie mniejszą niż 1.000.000 zł , wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (co najmniej jedna robota budowlana dotycząca budowy/przebudowy drogi (jako robota główna) za kwotę minimum 1.000.000 zł brutto) oraz daty i miejsca wykonania a także załączeniem protokołów odbioru; 6. dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i członkostwo w izbie inżynierów budownictwa kierownika robót i pozostałych branżystów; 7. Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10 % ceny ofertowej brutto;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugsiennica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siennica, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzęd Gminy Siennica, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający będzie się ubiegał o uzyskanie dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w 2008 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.