eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY WODNO - KANALIZACYJNEJ GM. SUPRAŚL CZĘŚĆ I - BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W SUPRAŚLU - II ETAP CZĘŚĆ II - BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W GRABÓWCE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Supraśl: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY WODNO - KANALIZACYJNEJ GM. SUPRAŚL CZĘŚĆ I - BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W SUPRAŚLU - II ETAP CZĘŚĆ II - BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W GRABÓWCE
Numer ogłoszenia: 236822 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY WODNO - KANALIZACYJNEJ GM. SUPRAŚL CZĘŚĆ I - BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W SUPRAŚLU - II ETAP CZĘŚĆ II - BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W GRABÓWCE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych: Część I: Budowa stacji uzdatniania wody w Supraślu - II etap który obejmuje swoim zakresem wykonanie następujących zadań: - Instalacja zbiornika filtracyjnego o średnicy 1850mm oraz instalacja zbiornika wody napowietrzonej Fi - 1300mm wraz z podłączeniem do sieci wodociągowej, - budynek SUW - dostawienie segmentu do istniejącego już budynku wykonanego w I etapie inwestycji, - Instalacja osadnika popłuczyn i kanalizacja sanitarna - wymiana armatury w studni nr 2 (pompy głębinowe, przepustnice zaworowe, zawory, wodomierze) - Instalacja rurociągu tłocznego pompy-100m3 - Montaż zbiornika wyrównawczego wraz z instalacją - Wykonanie ogrodzenia z siatki- 100m2 - Wykonanie drogi o nawierzchni żwirowej (warstwa jezdni górna grubość 12cm) - Wykonanie instalacji elektrycznej SUW oraz rozruch. Część II: Budowa stacji uzdatniania wody w Grabówce - zakres prac: - Wykonanie części sanitarnej stacji obejmującej: budowę 3 studni wraz z wykonaniem 2 odwiertów pod studnie, instalacja kolektorów zasilających i wyjścia na sieć, budowę kanalizacji sanitarnej, instalacje zbiorników wyrównawczych, budowę ogrodzenia stacji, instalacja urządzeń do obsługi stacji (technologia), wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacja osadnika popłuczyn, wykonanie drogi - 587,4m2 o nawierzchni z kostki betonowej POLBRUK grubości 80mm typu 10 na podsypce piaskowej grubości 50mm. - Budowa budynku stacji wodociągowej w konstrukcji stalowej w postaci ramy jednonawowej z profili pełnościennych o wymiarach 6,70m (szerokość) na 15,72m (długość) na 4,82m (wysokość w osi rygla). Spadek dachu dwuspadowego wynosi 10 stopni . Konstrukcja wiaty to 4 ramy w rozstawie 3,755 + 4,0 + 4,0 + 3,965m. Ramy skonstruowano z regli pełnościennych opartych na pełnościennych słupach głównych. Obok budynku zaprojektowano stalową wiatę jako zadaszenie dla agregatu prądotwórczego. Wymiary wiaty w osiach słupów 4,76 x 2,83m. Stal na obiekt: S235. - Wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej i wewnętrznej wraz z podłączeniem i uruchomieniem stacji. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą. 2.Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie: a.Inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej b.Dostarczenie Zamawiającemu pozytywnych fizyko-chemicznych i bakteriologicznych wymaganych badań wody uzdatnionej c.Opracowanie oraz uzgodnienie dokumentacji i instrukcji ruchowej współpracy agregatu prądotwórczego z siecią d.Wyposażenie stacji uzdatniani wody w sprzęt przeciwpożarowy oraz opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji p.poż z wyznaczeniem dróg ewakuacji e.Dostarczenie Zamawiającemu protokołów odbioru i rejestracji urządzeń w Urzędzie Odbioru Technicznego f.Instrukcji obsługi i eksploatacji SUW g.Schematów technologicznych i elektrycznych w Stacji Uzdatniania Wody h.Przeszkolenia obsługi i przeprowadzenia rozruchu Stacji Uzdatniania Wody i.Uzyskanie wszelkich innych uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotowego obiektu budowlanego. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane prace..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: Budowa stacji uzdatniania wody w Supraślu - II etap - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Część II: Budowa stacji uzdatniania wody w Grabówce - 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 1 robotę polegającą na budowie Stacji Uzdatniania Wody; zakres, rodzaj i wartość prac zbliżona z robotami dla danej części zamówienia, roboty potwierdzone pozytywnymi referencjami od uprzednio zamawiających, zatrudnią osoby do nadzoru, posiadające niezbędne uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia; osoby te winne posiadać co najmniej dwuletni staż na stanowisku - Kierownika Robót. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dostarczone dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. b)Aktualne zaświadczenie właściwego : Naczelnika Urzędu Skarbowego, Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego : a)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień o wartości nie mniejszej niż: 800.000,00 zł dla części I; 1 500.000,00 zł dla części II, każde z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Należy wykazać się min. 1 zamówieniem (roboty budowlane polegające na budowie Stacji Uzdatniania Wody) b)Wykaz osób przewidzianych do nadzoru wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Dla obu części zamówienia wymagane osoby z uprawnieniami: dla branży sanitarnej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej i elektrycznej. c)W przypadku braku własnego potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu potencjału oraz osób w momencie uzyskania przez Wykonawcę zamówienia. 4.W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł - część I oraz 2 000.000,00 zł - część II. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty z uwzględnieniem § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.). 6.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania: a)Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum (podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 2a i 2b. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć wspólny dokument, b)Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, c)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d)Wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), e)Składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty, powołując się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pod nazwą: Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Supraślu - II etap oraz Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Grabówce są przewidziane do finansowania na lata 2009-2010 ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013 Tytuł operacji: Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej gm. Supraśl..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa stacji uzdatniania wody w Supraślu - II etap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Instalacja zbiornika filtracyjnego o średnicy 1850mm oraz instalacja zbiornika wody napowietrzonej Fi - 1300mm wraz z podłączeniem do sieci wodociągowej, - budynek SUW - dostawienie segmentu do istniejącego już budynku wykonanego w I etapie inwestycji, - Instalacja osadnika popłuczyn i kanalizacja sanitarna - wymiana armatury w studni nr 2 (pompy głębinowe, przepustnice zaworowe, zawory, wodomierze) - Instalacja rurociągu tłocznego pompy-100m3 - Montaż zbiornika wyrównawczego wraz z instalacją - Wykonanie ogrodzenia z siatki- 100m2 - Wykonanie drogi o nawierzchni żwirowej (warstwa jezdni górna grubość 12cm) - Wykonanie instalacji elektrycznej SUW oraz rozruch..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10-3, 45.23.11.00-6, 45.23.24.30-5, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa stacji uzdatniania wody w Grabówce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie części sanitarnej stacji obejmującej: budowę 3 studni wraz z wykonaniem 2 odwiertów pod studnie, instalacja kolektorów zasilających i wyjścia na sieć, budowę kanalizacji sanitarnej, instalacje zbiorników wyrównawczych, budowę ogrodzenia stacji, instalacja urządzeń do obsługi stacji (technologia), wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacja osadnika popłuczyn, wykonanie drogi - 587,4m2 o nawierzchni z kostki betonowej POLBRUK grubości 80mm typu 10 na podsypce piaskowej grubości 50mm. - Budowa budynku stacji wodociągowej w konstrukcji stalowej w postaci ramy jednonawowej z profili pełnościennych o wymiarach 6,70m (szerokość) na 15,72m (długość) na 4,82m (wysokość w osi rygla). Spadek dachu dwuspadowego wynosi 10stopni . Konstrukcja wiaty to 4 ramy w rozstawie 3,755 + 4,0 + 4,0 + 3,965m. Ramy skonstruowano z regli pełnościennych opartych na pełnościennych słupach głównych. Obok budynku zaprojektowano stalową wiatę jako zadaszenie dla agregatu prądotwórczego. Wymiary wiaty w osiach słupów 4,76 na 2,83m. Stal na obiekt: S235. - Wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej i wewnętrznej wraz z podłączeniem i uruchomieniem stacji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00-6, 45.11.12.00-0, 45.25.51.10-3, 45.23.24.30-5, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.