To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-15
Łańcut: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MEBLI
Numer ogłoszenia: 236802 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171580 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łańcucki, ul. Mickiewicza 2, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 17 2256971, faks 17 2256970.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MEBLI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli (dostawa oraz montaż/skręcenie fabrycznie nowych mebli) dla Regionalnego Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii i Wytwarzania w Łańcucie : Biurko nauczycielskie -6 szt.; Biurko nauczycielskie-3 szt.; Biurko uczniowskie-35 szt.; Biurko komputerowe 160-1 szt.; Biurko komputerowe 140-15 szt.; Fotel biurowy-2 szt.; Fotel biurowy-9 szt.; Krzesło szkolne-20 szt.; Krzesło szkolne-49 szt.; Krzesło konferencyjne z półeczka -67 szt.; Krzesło -71 szt.; Stół (stolik) warsztatowy-4 szt.; Stół warsztatowy-8 szt.; Stolik -16 szt.; Stół warsztatowy-2 szt.; Stół warsztatowy-3 szt.; Stolik pomiarowy -16 szt.; Szafa biurowa meblowa -5 szt.; Szafa metalowa (biurowa)-16 szt.; Szafa metalowa-10 szt.; Szafka narzędziowa-6 szt.; Szafka narzedziowa-7 szt.; Regał metalowy-11 szt.; Szafka wisząca-2 szt.; Tablica suchościeralna-7 szt.; Tablica suchoscieralna-4 szt.; Tablice flipchart-6 szt.; Wieszak na ubrania-1 szt.; Gaśnica -4 szt.; Gaśnica -3 szt.; Gaśnica -5 szt.; Gaśnica -3 szt.; Gaśnica-2 szt.; Koc gaśniczy-1 szt.; Apteczka-11 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest prowadzone w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013 pn. Regionalne Centrum Transferu Nowoczesnych Technologii i Wytwarzania - Powiat Łańcucki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BENER Michał Benka, ul. Wileńska 59B/15, 80-215 Gdańsk, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144766,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 164168,10
Oferta z najniższą ceną: 164168,10 / Oferta z najwyższą ceną: 238973,03
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Modernizacja zabytkowej kaplicy cmentarnej na cmentarzu komunalnym w Łańcucie etap oraz modernizacja zabytkowej kaplicy cmentarnej na cmentarzu komunalnym w Łańcucie etap I i II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA MODERNIZACJI OBIEKTÓW KOMUNALNYCH NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT
- Budowa systemu automatycznego nawadniania w parku wewnętrznym przy obiekcie Muzeum-Zamek w Łańcucie
- Remont dachu i kominów, remont łazienek i malowanie pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej w Łańcucie
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
- Dostawa i montaż mebli oraz krzeseł do pomieszczenia 7 i 7A w pawilonie C-2 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-248/24
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej i kulturalnej na terenie Gminy Nowa Sarzyna
- Remont części pomieszczeń wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia w budynku szkoły podstawowej w Jabłoni Kościelnej
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.