Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-08
Kraków: Dostawa subskrypcji do urządzeń firmy FortiNet
Numer ogłoszenia: 236771 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa subskrypcji do urządzeń firmy FortiNet.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa subskrypcji dla urządzeń firmy FortiNet: 2. Zamawiający wymaga aby subskrypcje działały na wyszczególnionych urządzeniach FortiNet oraz posiadały następującą funkcjonalność: 1) Urządzenie FG3600A (S N: FG3K6A3407600158) - Subskrypcja obejmuje zapewnienie Firmware and General Upgrades, Hardware Replacement, Enhanced Support, AV, IPS Application Control, CF, AS na okres 1 roku. Naprawa urządzenia - wysyłka sprawnego urządzenia przez producenta musi nastąpić w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania wadliwego egzemplarza, aktualizacje oprogramowania, aktualizacje dla funkcji Antywirus, IPS, Web Content Filtering, Antyspam, dostęp do dokumentacji online, dostęp do supportu technicznego - usługa świadczona w schemacie 8 godzin x 5 dni w tyg. 2) Urządzenie FortiAnalyzer 2000A (S N: FLG-2K3F06000029) - Subskrypcja obejmuje zapewnienie Hardware Replacement, Firmware and General Upgrades, Enhanced Support. Naprawa urządzenia (zwrot i wymiana), aktualizacje oprogramowania, dostęp do dokumentacji on-line, dostęp do supportu technicznego - usługa świadczona w schemacie 8 godzin x 5 dni w tyg. 3) Urządzenie FortiManager3000 (S N: FMG-3K3407400170) - Subskrypcja obejmuje zapewnienie Hardware Replacement, Firmware and General Upgrades, Enhanced Support. Naprawa urządzenia (zwrot i wymiana), aktualizacje oprogramowania, dostęp do dokumentacji on-line, dostęp do supportu technicznego - usługa świadczona w schemacie 8 godzin x 5 dni w tyg. 4) Urządzenia: a) FortiGate 60B (S N: FGT60B3908609561); b) FortiGate 60B (S N: FGT60B3907515091); c) FortiGate 60B (S N: FGT60B3907514337); d) FortiGate 100A (S N: FG100A3907508526); e) FortiGate 200A (S N: FG200A3907503012); f) FortiGate 200A (S N: FG200A3907504166); g) FortiGate 200A (S N: FG200A3907504558) Subskrypcja obejmuje zapewnienie Firmware and General Upgrades, Hardware Replacement, Enhanced Support, AV, IPS Application Control, CF, AS na okres 1 roku. Naprawa urządzenia - wysyłka sprawnego urządzenia przez producenta musi nastąpić w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania wadliwego egzemplarza, aktualizacje oprogramowania, aktualizacje dla funkcji Antywirus, IPS, Web Content Filtering, Antyspam, dostęp do dokumentacji online, dostęp do supportu technicznego - usługa świadczona w schemacie 8 godzin x 5 dni w tyg. 3. Zamawiający wymaga subskrypcji dla urządzeń ForitGate 3600A, FortiGate 200A, FortiGate 100A oraz FortiGate 60B na: FW (firewall), AV (antywirus), IDP (intrusion detection), WF (Web filtering), AS (antyspam) oraz maintenance do hardware (1Y) 4. Zamawiający wymaga subskrypcji (w całym okresie ich obowiązywania tj. do dnia 12.01.2014r.) na maintenance do hardware (Web Support) dla urządzenia FortiAnalyzer 2000A oraz urządzenia FortiManager 3000. 5. UWAGA! Wymagane subskrypcje dla wszystkich urządzeń wskazanych przez Zamawiającego mają obowiązywać od dnia następnego po dniu zakończenia aktualnie obowiązujących subskrypcji dla poszczególnych urządzeń tj. 11.01.2013 do dnia: 12.01.2014r. lub w przypadku urządzenia FMG 3K3407400170do ostatniego dnia świadczenia usługi przez producenta urządzenia. 6. Wymagane terminy uruchomienia nowych subskrypcji dla urządzeń Zamawiającego: Urządzenie Termin uruchomienia subskrypcji FG200A3907503012 2013-01-10 FG200A3907504166 2013-01-10 FGT60B3907514337 2013-01-10 FGT60B3907515091 2013-01-10 FGT60B3908609561 2013-01-10 FG100A3907508526 2013-01-10 FMG-3K3407400170 2013-01-10 FLG-2K3F06000029 2013-01-10 FG3K6A3407600158 2013-01-10 FG200A3907504558 2013-01-10 7. Zamawiający wymaga, aby pakiet subskrypcji będący przedmiotem zamówienia można było zarejestrować na pracujących u Zamawiającego urządzeniach FortiManager 3000, FortiGate-3600A, FortiAnalyzer 2000A, FortiGate 200A, FortiGate 100A oraz FortiGate 60B. 8. Rejestracja subskrypcji dokonana zostanie przez administratorów Zamawiającego. 9. Subskrypcja (w wersji papierowej lub elektronicznej) ma zostać dostarczona do Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Krakowie, ul. Mogilska 109 10. W ramach zakupionych subskrypcji Wykonawca zapewnia na okres trwania subskrybcji wsparcie techniczne w języku polskim w trybie 8x5 drogą telefoniczną oraz pocztą elektroniczną. 11. Wykonawca dostarczy procedurę zgłaszania awarii urządzeń FortiManager 3000, FortiGate-3600A, FortiAnalyzer 2000A, FortiGate 200A, FortiGate 100A oraz FortiGate 60B, bezpośrednio do serwisu producenta. 12. W przypadku zwrotu urządzeń lub ich podzespołów Zamawiający przekaże elementy w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania i uruchomienia sprawnego podzespołu. Koszty związane z dostarczeniem elementów pokrywa Wykonawca..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.22.00.00 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) dla całego zamówienia. 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: O/O NBP Kraków Nr 31 1010 1270 0055 8413 9120 1000 - z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym - nr sprawy: ZP-119/2012 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Sekcji ds. Zamówień Publicznych KWP, Kraków, ul. Mogilska 109, I piętro, pokój 101B, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.uzp.gov.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. 2. Poprzez zmianę postanowień umowy Zamawiający rozumie zmianę któregokolwiek elementu z oferowanych produktów i zastąpienie go innym o parametrach nie gorszych niż pierwotnie oferowane, dla danego produktu. Zmiana może być spowodowana zmianą sytuacji rynkowej i wycofaniem z rynku oferowanego przez Wykonawcę produktu oraz zastąpieniem go innym, co najmniej o takich samych parametrach
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszone
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Sekcja ds. Zamówień Publicznych - pokój 101B
ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, Sekcja ds. Zamówień Publicznych - pokój 101B ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa wyrobów piekarskich dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych I
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Usługa sekwencjonowania transkryptomu ludzkiego (mRNA) w 156 próbkach całkowitego RNA, metodą NGS wraz z analizą danych i wsparciem bioinformatycznym, w ramach programu "IDUB" dla UJ CM w Krakowie.
- Roboty budowlane i nasadzeń zieleni, w ramach doposażenia ogródka jordanowskiego przy ul. Ćwiklińskiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- Rozbudowa systemu LIS o moduł obsługi zakładu serologii wraz z bankiem krwi z uwzględnieniem przedłużenia serwisu z nadzorem autorskim na cały system
- Zakup oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Usługa dostępu do systemu informacji prawnej na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
- Zakup licencji na oprogramowanie w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Dostawa rozwiązań podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych oraz usługa audytu bezpieczeństwa systemów IT w Starostwie Powiatowym we Włodawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.