eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa kompleksowego wyposażenia do laboratorium materiałoznawstwa i laboratorium obróbki cieplnej Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-05

Elbląg: Dostawa kompleksowego wyposażenia do laboratorium materiałoznawstwa i laboratorium obróbki cieplnej Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 236767 - 2011; data zamieszczenia: 05.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu , ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398850, faks 055 2398852.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kompleksowego wyposażenia do laboratorium materiałoznawstwa i laboratorium obróbki cieplnej Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kompleksowego wyposażenia do laboratorium materiałoznawstwa i laboratorium obróbki cieplnej Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę i montaż kompleksowego wyposażenia do laboratorium materiałoznawstwa wraz z podłączeniem do instalacji wodno - kanalizacyjnej, wentylacyjnej i elektrycznej, uruchomieniem oraz szkolenie użytkowników w zakresie technicznej obsługi urządzeń, b) dostawę i montaż kompleksowego wyposażenia do laboratorium obróbki cieplnej wraz z podłączeniem do instalacji wodno - kanalizacyjnej, wentylacyjnej i elektrycznej, uruchomieniem. 2) Rodzaj, wyposażenie i parametry wyposażenia laboratoryjnego zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga, udzielenia pisemnej gwarancji na oferowane produkty zgodne z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 4) Na wszelkie produkty, okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji nie wskazany w ZAŁACZNIKU NR 2 SIWZ nie będzie krótszy niż okres gwarancji udzielonej przez producentów tych produktów. 5) Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt posiadał certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowani itp. lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowany sprzęt spełnia wymagane prawem przepisy i normy ww. dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu przed realizacją dostawy. 6) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji dostaw były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwienia odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia stosownych dokumentów. 7) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa będzie winien zabezpieczyć w sposób zapobiegający jakimkolwiek zniszczeniom, degradacji bądź dewastacji wszelkie mienie ruchome i nieruchome będące własnością Zamawiającego. Po zakończeniu dostaw Wykonawca przekaże ww. mienie Zamawiającemu w stanie niepogorszonym. 8) Wykonawca winien zorganizować i realizować dostawy w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego. 9) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących urządzenia o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w specyfikacji produktu. Parametry równoważności zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 42341000-8 Piece przemysłowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00-8, 39.11.32.00-9, 38.50.00.00-0, 38.51.00.00-3, 30.20.00.00-1, 42.34.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium: a) dla I części zamówienia - Dostawa kompleksowego wyposażenia do laboratorium materiałoznawstwa Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100); b) dla II części zamówienia - Dostawa kompleksowego wyposażenia do laboratorium obróbki cieplnej Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnieść w wysokości odpowiadającej sumie kwot wymaganych jako wadium dla wszystkich części zamówienia na które Wykonawca (Wykonawcy występujący wspólnie) składa ofertę. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4)). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań obejmujących wykonanie dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. w zakresie I części zamówienia każde zadanie o wartości min. 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) polegające na dostawie kompleksowego wyposażenia laboratoryjnego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    W przypadku zaoferowania sprzętu równoważnego Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonych w SIWZ i Opisie przedmiotu Zamówienia. tj. Kartę charakterystyki produktu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Formularz oferty, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ, b) wypełniona specyfikacja techniczna dostawy sporządzona zgodnie z wymaganiami wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której będzie dokonany wybór Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia terminu umownego lub zmniejszenie zakresu rzeczowego zamówienia z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - w przypadku, gdy Wykonawca uzyska pisemne potwierdzenie producenta, sprzętu o braku możliwości realizacji dostaw w terminie określonym w umowie lub o wycofaniu z produkcji danego produktu. - z przyczyn zależnych od Zamawiającego np. przesunięcia terminu oddania do użytku laboratoriów. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji dostaw, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). b) ograniczenie zakresu dostaw wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego, c) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. d) likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy e) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych f) ustawowa zmiana stawki podatku VAT w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np., gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego, - zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy 3. W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie, co najmniej 5 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego 1., pok. 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu dofinansowywanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej Działanie 1.1. Infrastruktura Uczelni Wyższych pt.: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu służącej do kształcenia kadr nowoczesnej gospodarki, ze szczególnym nastawieniem na nowoczesne technologie informatyczne nr umowy POPW.01.01.00-28-011/09-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część zamówienia - Dostawa kompleksowego wyposażenia do laboratorium materiałoznawstwa Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa kompleksowego wyposażenia do laboratorium materiałoznawstwa Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu. 2) Parametry techniczne wyposażenia zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Część I stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego przy ulicy Grunwaldzkiej 137 własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. Własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi dokona rozładunku, montażu, uruchomienia i przeprowadzi szkolenia dla pracowników Zamawiającego w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy 4) W ramach montażu i uruchomienia Wykonawca wykona podłączenia urządzeń do instalacji wodno - kanalizacyjnej, wentylacyjnej i elektrycznej. 5) Wykonawca wykona montaż systemu wizualizacji na stanowiskach studenckich (poz. 3, 4, 5, 6, 12) na dedykowanych stołach z poz. 1. System powinien zapewniać przekazywanie obrazów z komputera stacjonarnego oraz z kamery na 17 monitorów na stanowiskach studenckich . 6) Zamawiający dopuszcza ewentualny wcześniejszy termin realizacji przedmiotu zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy i zatwierdzony przez Zamawiającego. 7) Wykonawca przeprowadzi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego szkolenie dla minimum 2 pracowników Zamawiającego w wymiarze minimum 1 dnia roboczego w zakresie obsługi technicznej oraz eksploatacji sprzętu. 8) Wykonawca spełni warunki dotyczące urządzeń: a) Sprzęt będzie nowy, nie używany wcześniej, wysokiej jakości, wolny od wad materiałowych i prawnych oraz bezpieczny w użytkowaniu. b) Sprzęt dostarczony w ramach realizacji zamówienia będzie posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez producenta sprzętu lub dostawcę c) Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z punktem a i b oznacza, że będzie on sprzętem posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych, wsparcie techniczno - serwisowe kierowane do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 9) Zamawiający wymaga, udzielenia pisemnej gwarancji na oferowane produkty zgodne z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Część I stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 10) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wizji lokalnej pomieszczeń, w których zamontowane będą meble w celu właściwego ich rozplanowania, montażu oraz potwierdzenia ich wielkości i koloru płyty meblowej, koloru elementów metalowych itp. 11) Termin przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. 12) Zamawiający, po przeprowadzeniu wizji przez Wykonawcę, dopuszcza zmianę wielkości mebli (wysokość, szerokość, głębokość) podanych w Opisie przedmiotu zamówienia ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ w zakresie +/-5%.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00-8, 39.11.32.00-9, 38.50.00.00-0, 38.51.00.00-3, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część zamówienia - Dostawa kompleksowego wyposażenia do laboratorium obróbki cieplnej Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa kompleksowego wyposażenia do laboratorium obróbki cieplnej Instytutu Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu. 2) Parametry techniczne wyposażenia zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Część II stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 3) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego przy ulicy Grunwaldzkiej 137 własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. Własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi dokona rozładunku, montażu i uruchomienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy. 4) W ramach montażu i uruchomienia Wykonawca wykona podłączenia urządzeń do instalacji wodno - kanalizacyjnej, wentylacyjnej i elektrycznej. 5) Zamawiający dopuszcza ewentualny wcześniejszy termin realizacji przedmiotu zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy i zatwierdzony przez Zamawiającego. 6) Wykonawca spełni warunki dotyczące urządzeń: a) Sprzęt będzie nowy, nie używany wcześniej, wysokiej jakości, wolny od wad materiałowych i prawnych oraz bezpieczny w użytkowaniu. b) Sprzęt dostarczony w ramach realizacji zamówienia będzie posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez producenta sprzętu lub dostawcę c) Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z punktem a i b oznacza, że będzie on sprzętem posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych, wsparcie techniczno - serwisowe kierowane do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 8) Zamawiający wymaga, udzielenia pisemnej gwarancji na oferowane produkty zgodne z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Część II stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ. 9) Zamawiający, po przeprowadzeniu wizji przez Wykonawcę, dopuszcza zmianę wielkości mebli (wysokość, szerokość, głębokość) podanych w Opisie przedmiotu zamówienia ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ w zakresie +/-5%.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00-8, 42.34.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.