eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Przeprowadzenie kursów zawodowych, w tym kursów certyfikowanych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, będących uczestnikami projektu Mam zawód-mam pracę w regionie w powiecie wodzisławskim w roku szkolnym 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-08

Wodzisław Śląski: Przeprowadzenie kursów zawodowych, w tym kursów certyfikowanych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, będących uczestnikami projektu Mam zawód-mam pracę w regionie w powiecie wodzisławskim w roku szkolnym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 236765 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wodzisławski - Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śl. , ul. Bogumińska 2, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 032 4120930, faks 032 4120931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatwodzislawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych, w tym kursów certyfikowanych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, będących uczestnikami projektu Mam zawód-mam pracę w regionie w powiecie wodzisławskim w roku szkolnym 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych, w tym kursów certyfikowanych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych w powiecie wodzisławskim, będących uczestnikami projektu Mam zawód - mam pracę w regionie w roku szkolnym 2011/2012, z następujących szkół: Zespół Szkół Technicznych w Wodzisławiu Śląskim, Zespół Szkół Ekonomicznych im. O. Langego w Wodzisławiu Śląskim, Zespół Szkół Zawodowych w Wodzisławiu Śląskim, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Pszowie, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rydułtowach, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Sejmu Śląskiego w Radlinie. Zajęcia finansowane są w 100% ze środków publicznych, tj. przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz ze środków budżetu państwa i budżetu Powiatu Wodzisławskiego. Przedmiot zamówienia ze względu na rodzaj kursu został podzielony na 12 części i obejmuje: Część I pn. Kurs operatora koparki oraz kurs operatora wózka widłowego, w tym: A) Kurs operatora koparki jednonaczyniowej o pojemności do 0,8 m3 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu operatora koparki jednonaczyniowej o pojemności do 0,8 m3, umożliwiającego przystąpienie do egzaminu państwowego w tym zakresie. Kurs realizowany będzie dla 40 uczniów. Uczniowie powinni zostać podzieleni na grupy. Jedna grupa może liczyć maksymalnie 10 osób. Kurs obejmuje 202 godziny zajęć na osobę (116 godz. zajęć praktycznych i 86 godz. zajęć teoretycznych), w tym egzamin wewnętrzny. B) Kurs operatora wózków jezdniowych z napędem silnikowym w transporcie wewnątrzzakładowym Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu operatora wózka jezdniowego z napędem silnikowym w transporcie wewnątrzzakładowym, umożliwiającego przystąpienie do egzaminu państwowego w tym zakresie. Kurs realizowany będzie dla liczby 11 uczniów. Uczniowie mogą zostać podzieleni na grupy. Kurs obejmuje 60 godzin zajęć na osobę (45 godz. zajęć teoretycznych i 15 godzin zajęć praktycznych), w tym egzamin wewnętrzny. Część II pn. Kurs obsługi programów finansowo - księgowych Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu obsługi programów finansowo-księgowych. Kurs realizowany będzie dla 21 uczniów. Uczniowie powinni zostać podzieleni na grupy. Jedna grupa może liczyć maksymalnie 11 osób. Kurs obejmuje 115 godzin lekcyjnych zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny. Część III pn. Kurs spawania stali niestopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych (MAG) oraz kurs spawania stali niestopowych elektrodami otulonymi, w tym: A) Kurs spawania stali niestopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych (MAG) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu spawania stali niestopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych (MAG) - metoda 135 - spoiny pachwinowe, umożliwiającego przystąpienie do egzaminu państwowego w tym zakresie. Kurs realizowany będzie dla 49 uczniów. Uczniowie powinni zostać podzieleni na grupy. Jedna grupa może liczyć maksymalnie 10 osób. Kurs obejmuje 145 godzin zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny. B) Kurs spawania stali niestopowych elektrodami otulonymi Przedmiotem zamówienia jest kurs spawania stali niestopowych elektrodami otulonymi- metoda 111- spoiny pachwinowe, umożliwiającego przystąpienie do egzaminu państwowego w tym zakresie. Kurs realizowany będzie dla 17 uczniów. Uczniowie powinni zostać podzieleni na grupy. Jedna grupa może liczyć maksymalnie 10 osób. Kurs obejmuje 160 godzin zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny. Część IV pn. Kurs na uprawnienia elektryczne: Eksploatacja urządzeń oraz instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV - zakres podstawowy. Przedmiotem zamówienia jest kurs na uprawnienia elektryczne - eksploatacja urządzeń oraz instalacji sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV - zakres podstawowy, umożliwiającego przystąpienie do egzaminu państwowego w tym zakresie. Kurs realizowany jest dla 38 uczniów. Uczniowie powinni zostać podzieleni na grupy. Jedna grupa może liczyć maksymalnie 10 osób. Kurs obejmuje 40 godzin zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny. Część V pn. Kurs barmański I stopnia oraz kurs kelnerski I stopnia, w tym: A) KURS BARMAŃSKI I STOPNIA Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu barmańskiego I stopnia w formie zajęć teoretycznych i praktycznych. Kurs realizowany będzie dla 31 uczniów. Uczniowie powinni zostać podzieleni na grupy. Jedna grupa może liczyć maksymalnie 11 osób. Kurs obejmuje 30 godzin zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny. B) KURS KELNERSKI I STOPNIA Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu kelnerskiego I stopnia. Kurs realizowany będzie dla 3 uczniów. Kurs obejmuje 24 godziny zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny. Część VI pn. Kurs carvingu Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu carvingu. Kurs realizowany będzie dla 1 ucznia. Możliwe jest przyłączenie uczestnika projektu do innej grupy, dla której wykonawca przeprowadza kurs. Kurs obejmuje 24 godziny zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny. Część VII pn. Kurs dania bankietowe Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Dania bankietowe. Kurs realizowany będzie dla 6 uczniów. Kurs obejmuje 10 godzin zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny. Część VIII pn. Kurs programowania i obsługi tokarki CNC Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu programowania i obsługi tokarki CNC. Kurs realizowany będzie dla 19 uczniów. Uczniowie powinni zostać podzieleni na grupy. Jedna grupa może liczyć maksymalnie 10 osób. Kurs obejmuje 160 godzin zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny. Część IX pn. Kurs wizażu oraz kurs manicure ze stylizacją paznokci i pielęgnacją dłoni, w tym: A) Kurs wizażu Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu wizażu. Kurs realizowany będzie dla 4 uczniów. Kurs obejmuje 40 godzin zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny. B) Kurs manicure ze stylizacją paznokci i pielęgnacją dłoni Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu manicure ze stylizacją paznokci i pielęgnacją dłoni. Kurs realizowany będzie dla 3 uczniów. Kurs obejmuje 40 godzin zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny. Część X pn. Kurs przygotowujący do uzyskania certyfikatu Microsoft MCSA - instalowanie i konfigurowanie klienta systemu Windows 7 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu przygotowującego do uzyskania certyfikatu Microsoft MCSA - instalowanie i konfigurowanie klienta systemu Windows 7. Kurs realizowany będzie dla 12 uczniów. Kurs obejmuje 88 godzin zajęć lekcyjnych na osobę, w tym egzamin wewnętrzny. Część XI pn. Kurs ECDL Core Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu przygotowawczego do egzaminu na certyfikat ECDL Core. Kurs realizowany będzie dla 11 uczniów. Kurs obejmuje 88 godzin lekcyjnych zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny. Część XII pn. Kurs przygotowawczy do egzaminu TOEFL Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu przygotowawczego do egzaminu TOEFL (Test of English as a Foreign Language). Kurs realizowany będzie dla 9 uczniów. Kurs obejmuje 88 godzin lekcyjnych zajęć na osobę, w tym egzamin wewnętrzny. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część, na kilka części lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dział II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Prowadzenie kursów zawodowych, w tym kursów certyfikowanych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, w powiecie wodzisławskim w zakresie obejmującym zakres zamówienia podstawowego, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada: a) zgodę instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie na prowadzenie szkoleń w zakresie operatora koparki jednonaczyniowej o pojemności do 0,8 dm3 oraz program nauczania zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego (Akademię UDT) lub Ośrodek Doskonalenia Kadr w Mysłowicach, do prowadzenia kursów obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz wydawania stosownych zaświadczeń - dotyczy wykonawców składających ofertę na część I przedmiotu zamówienia, w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić każdy z podmiotów; b) atest uprawniający jednostkę szkoleniową do szkolenia i egzaminowania spawaczy pod merytorycznym nadzorem Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach - dotyczy wykonawców składających ofertę na część III przedmiotu zamówienia; w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełnić każdy z podmiotów;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże dysponowanie co najmniej: a) Poniższy warunek dotyczy wykonawców składających ofertę na część I przedmiotu zamówienia: - dwoma wykładowcami do zajęć teoretycznych, z których każdy posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu wykładów w zakresie kursu operatora koparki jednonaczyniowej o pojemności 0,8 m3 w wymiarze co najmniej 86 godzin, - dwoma instruktorami do zajęć praktycznych, z których każdy posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu zajęć praktycznych w zakresie kursu operatora koparki jednonaczyniowej o pojemności 0,8 m3 w wymiarze co najmniej 116 godzin, - jednym wykładowcą do zajęć teoretycznych, z których każdy posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu wykładów w zakresie kursu operatora wózka jezdniowego z napędem silnikowym w transporcie wewnątrzzakładowym w wymiarze co najmniej 45 godzin, - jednym instruktorem do zajęć praktycznych, z których każdy posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu zajęć praktycznych w zakresie kursu operatora wózka jezdniowego z napędem silnikowym w transporcie wewnątrzzakładowym w wymiarze co najmniej 15 godzin, w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie; b) Poniższy warunek dotyczy wykonawców składających ofertę na część II przedmiotu zamówienia: - dwoma osobami, z których każda posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu kursu z obsługi programów finansowo - księgowych w wymiarze 115 godzin, w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie c) Poniższy warunek dotyczy wykonawców składających ofertę na część III przedmiotu zamówienia: - czterema osobami, z których każdy posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w prowadzeniu kursów spawania stali niestopowych elektrodą topliwą w osłonie gazów aktywnych (MAG) w wymiarze co najmniej 145 godzin, - czterema osobami, z których każdy posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w prowadzeniu kursów spawania stali niestopowych elektrodami otulonymi w wymiarze co najmniej 160 godzin, w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie, d) Poniższy warunek dotyczy wykonawców składających ofertę na część IV przedmiotu zamówienia: - dwoma osobami, z których każda posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu kursu na uprawnienie elektryczne - eksploatacja urządzeń oraz instalacji sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV w wymiarze co najmniej 40 godzin, w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie, e) Poniższy warunek dotyczy wykonawców składających ofertę na część V przedmiotu zamówienia: - dwoma osobami, z których każda posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu kursu barmańskiego I stopnia w wymiarze co najmniej 30 godzin, - jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu kursu kelnerskiego I stopnia w wymiarze co najmniej 24 godzin, w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie, f) Poniższy warunek dotyczy wykonawców składających ofertę na część VI przedmiotu zamówienia: - jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu kursu carvingu w wymiarze co najmniej 24 godzin, g) Poniższy warunek dotyczy wykonawców składających ofertę na część VII przedmiotu zamówienia: - jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu kursu z zakresu dań bankietowych w wymiarze co najmniej 10 godzin, h) Poniższy warunek dotyczy wykonawców składających ofertę na część VIII przedmiotu zamówienia: - dwoma osobami, z których każda posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu kursu programowania i obsługi tokarki CNC w wymiarze co najmniej 160 godzin, w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie, i) Poniższy warunek dotyczy wykonawców składających ofertę na część IX przedmiotu zamówienia: - jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu kursu wizażu w wymiarze co najmniej 40 godzin, - jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu kursu manicure ze stylizacją paznokci i pielęgnacją dłoni w wymiarze co najmniej 40 godzin, w przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie, j) Poniższy warunek dotyczy wykonawców składających ofertę na część X przedmiotu zamówienia: - jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu kursu przygotowującego do uzyskania certyfikatu Microsoft MCSA - instalowanie i konfigurowanie klienta systemu Windows 7 w wymiarze co najmniej 88 godzin, k) Poniższy warunek dotyczy wykonawców składających ofertę na część XI przedmiotu zamówienia: - jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu kursu ECDL Core w wymiarze co najmniej 88 godzin, l) Poniższy warunek dotyczy wykonawców składających ofertę na część XII przedmiotu zamówienia: - jedną osobą, która posiada uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w przeprowadzeniu kursu przygotowawczego do egzaminu TOEFL w wymiarze co najmniej 88 godzin. Zamawiający wymaga, aby dla każdego wykazywanego doświadczenia była wskazana inna osoba tzn. jedna osoba nie może być wskazana, jako posiadająca np. doświadczenie w przeprowadzeniu kursu barmańskiego I stopnia oraz doświadczenie w przeprowadzeniu kursu kelnerskiego I stopnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) Wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. nr 6 do oferty (jeżeli Wykonawca nie zastrzega w ofercie tajemnicy przedsiębiorstwa nie jest wymagane dołączenie niniejszego załącznika). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a wykonawca ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty, będzie zmuszony do zmiany tych osób lub wprowadzenia nowych osób; b) terminu realizacji przedmiotu umowy jeżeli konieczność zmiany terminu wywołana jest przyczynami nie leżącymi po stronie wykonawcy; c) części zamówienia (zakresu usługi), którą wykonawca zamierzał zlecić podwykonawcy wykazując przedmiotowy zakres w ofercie pod warunkiem, że wykonawca będzie zmuszony do zmiany zakresu ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty; d) wprowadzenia podwykonawcy w sytuacji gdy wykonawca na etapie składania ofert zaoferował samodzielne wykonanie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć w chwili składania oferty. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy nastąpi: a) przekształcenie organizacyjne wykonawcy/zamawiającego lub zmianie ulegnie brzmienie nazwy wykonawcy/zamawiającego., b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w punkcie 1 wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, niezwłocznie po ich zaistnieniu. 4. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w punkcie 2 wykonawca lub zamawiający złoży drugiej stronie pisemny wniosek o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji, niezwłocznie po ich zaistnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwodzislawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego ul. Pszowska 92a 44-300 Wodzisław Śl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Pszowskiej 92a..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zajęcia finansowane są w 100% ze środków publicznych, tj. przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 za środków budżetu państwa oraz budżetu Powiatu Wodzisławskiego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ani nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.