eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Przebudowa drogi nr 1 w leśnictwie Krzecko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Świdwin: Przebudowa drogi nr 1 w leśnictwie Krzecko
Numer ogłoszenia: 236756 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Nadleśnictwo Świdwin , ul. Szczecińska 58, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3652652, fax. 094 3652579.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.lasy.gov.pl/swidwi/info.php?id=49
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szczecinek.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne- Skarb PAństwa Nadlesnictwo Świdwn.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi nr 1 w leśnictwie Krzecko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przebudowa drogi leśnej gruntowej nr 1 w lesnictwie Krzecko o długości 2,0km, zgodnie z projektem budowlnym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 13000,00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 2.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, tzn.: 1) w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wyrządzili szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a w przypadku wyrządzenia szkody, szkoda ta została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) w stosunku do których nie otwarto likwidacji i których upadłości nie ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego a) w przypadku osób fizycznych - dot. ich samych; b) w przypadku spółki jawnej - dot. wszystkich wspólników; c) w przypadku spółki partnerskiej - dot. wszystkich partnerów oraz wszystkich członków zarządu; d) w przypadku spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej - dot. wszystkich komplementariuszy; e) w przypadku osoby prawnej - dot. wszystkich urzędujących członków organu zarządzającego; 5) podmioty zbiorowe, wobec których sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 2.2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż: 1) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł,(słownie: dwieście tysięcy złotych) w przypadku Wykonawców posiadających ubezpieczenie, o którym wyżej, którego suma ubezpieczenia opiewa na walutę inną niż złoty polski, zostanie ona przeliczona według średniego kursu złotego w stosunku do tej waluty zgodnie z tabelą NBP obowiązującą w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, 2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 300 000,00 zł,( trzysta tysięcy złotych) w przypadku wykonawców posiadających środki finansowe lub zdolność kredytową, w walucie innej niż złoty polski, zostanie ona przeliczona według średniego kursu złotego w stosunku do tej waluty zgodnie z tabelą NBP obowiązującą w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, 2.4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: 1) dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /DZ.U. 2006 Nr 83 poz. 578/ lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, w zakresie konstrukcyjno-budowlanej oraz dokumenty stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane podobne do robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każda. Przez roboty podobne rozumie się roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie dróg . ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 3.1. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania. 3.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt 2.1. - 2.4. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawcy obowiązani załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wskazane w wykazie wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót, itp.), 5) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami określonymi w pkt 2.4. 1) lit. a) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej miejscowo okręgowej izby inżynierów budownictwa, 7) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000 zł, w przypadku Wykonawców posiadających ubezpieczenie, o którym wyżej, którego suma ubezpieczenia opiewa na walutę inną niż złoty polski, zostanie ona przeliczona według średniego kursu złotego w stosunku do tej waluty zgodnie z tabelą NBP obowiązującą w dniu ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, 8) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku wykonawców posiadających środki finansowe lub zdolność kredytową, w walucie innej niż złoty polski, zostanie ona przeliczona według średniego kursu złotego w stosunku do tej waluty zgodnie z tabelą NBP obowiązującą w dniu ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.lasy.gov.pl/swidwin/info.php/id=49.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadlesnictwo Świdwin 78-300 Świdwin ul. Szczecińska 58.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Nadlesnictwa Świdwin 78-300 Świdwin ul. Szczecińska 58.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.