Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-14
Prusice: REMONT DACHÓW KOŚCIOŁA P.W. ŚW. JAKUBA AP. W PRUSICACH.
Numer ogłoszenia: 236746 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p. w. Św. Jakuba Ap. w Prusicach , ul. Jana Pawła II 3, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3126210, faks 0-71 312 54 73.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHÓW KOŚCIOŁA P.W. ŚW. JAKUBA AP. W PRUSICACH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. REMONT DACHÓW KOŚCIOŁA P.W. ŚW. JAKUBA AP. W PRUSICACH. Zadanie realizowane będzie na działce o numerze: 133/1 AM-1 w obrębie Prusice. Przedmiot zamowienia obejmuje m.in. wymianę pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem Kościoła parafialnego, wykonanie instalacji odgromowej, przemurowanie uszkodzonych fragmentów gzymsów i okapów. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 13 000 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 04.08.2009 r. do godz. 10.00.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy : 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.). 5.Spełniają warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6.Zapewnią 36-miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty; 7.Mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi w wysokości co najmniej: 450 000 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). 8. Posiadają Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej: 700 000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych). 9.Dysponują lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, 10.Spełnią warunek, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,wykonali (co najmniej 2) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty budowlane przy zabytkach nieruchomych), 11.Ocena spełnienia warunków zostanie przeprowadzona metodą /Spełnia / Nie spełnia/. 12.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty przetargowej (druk stanowi załącznik Nr 2 do umowy). 2.Wypełniony formularz oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (druk stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania). 3.1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania). 4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających potwierdzone przygotowania zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w każdej z branż objętych zamówieniem, wraz z informacjami na temat posiadanych przez nich uprawnień i kopiami zaświadczeń o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (druk formularza stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 4.1.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5.Wykaz wykonanych (co najmniej 2) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (roboty budowlane przy zabytkach nieruchomych), (druk formularza stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 6.Oświadczenie o posiadanych środkach finansowych w wysokości co najmniej: 450 000 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych). 7.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej: 700 000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych). 8.Zaakceptowany i wypełniony projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 9.W przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wraz z określeniem jego zakresu, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Kserokopia pełnomocnictwa powinna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 wykonawcy winni złożyć dokumenty lub potwierdzone kserokopie dokumentów - wszystkie dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą /za zgodność z oryginałem/ i podpisane przez osobę upoważnioną oraz opieczętowane imienną pieczątką osoby podpisującej oraz pieczątką firmową. 10.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wynikające z Art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp muszą być złożone odpowiednio przez każdego z wykonawców. 11.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, ma zastosowanie § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155). 12. Dowód wpłaty wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Prusicach, 55-110 Prusice, ul. Rynek 1, pokój nr 11.
Parafia Rzymskokatolicka P.W. Św. Jakuba Ap. w Prusicach, 55-110 Prusice, ul. Jana Pawła II 3..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Plebania Parafii Rzymskokatolickiej P.W. Św. Jakuba Ap. w Prusicach, 55-110 Prusice, ul. Jana Pawła II 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia części dachu budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- Dostosowanie budynku Urzędu Skarbowego w Krośnie przy ul. Składowej 5 do wymagań ochrony przeciwpożarowej
- Budowa świetlicy wiejskiej z remizą strażacką w Aniołowie.
- Remont pokrycia dachowego (dach niski +5,3m) oraz remont pokrycia dachowego (dach wysoki +30,56m) wraz z robotami dodatkowymi w TWR Szczecin Goleniów.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.