Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-29
Zielona Góra: Dostawa materiałów reklamowych w postaci broszur elektronicznych oraz elektronicznych artykułów biurowych dla potrzeb projektu Centra kształcenia na odległość na wsiach
Numer ogłoszenia: 236742 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 4system Polska Sp. z o. o., ul. Botaniczna 70, 65-392 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 451 08 88, fax 0-68 451 08 88 wew. 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.4system.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów reklamowych w postaci broszur elektronicznych oraz elektronicznych artykułów biurowych dla potrzeb projektu Centra kształcenia na odległość na wsiach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa broszur elektronicznych (215 szt.) oraz elektronicznych zszywaczy biurowych (250 szt.) z nadrukami reklamowymi
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.71.10.00 - Artykuły elektroniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.10.00 - Artykuły elektroniczne Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Oryginalny kod CPV: 78.11.50.00 - Usługi w zakresie drukowania handlowych materiałów reklamowych Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie dostaw artykułów opisanych przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 2 lipca 2004r.o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004, nr 173,poz.1807); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeŜeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niŜ 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wypełniony i podpisany formularz Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy oraz o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy załącznik nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://polska.4system.com/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 4system Polska Sp. z o.o. ul. Botaniczna 70 65-392 Zielona Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 12:30, miejsce: 4system Polska Sp. z o.o. ul. Botaniczna 70 65-392 Zielona Góra.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie udzielane jest w ramach projektu Centra kształcenia na odległość na wsiach, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego ramach SPORZL 2004-2006 Priorytetu 2 Rozwój społeczeństwa oparty na wiedzy Działania 2.1 Zwiększenie dostępu do edukacji - promocja kształcenia przez całe życie schematu a) - Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych pomiędzy wsią a miastem.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 215 szt. broszur elektronicznych w ramkach cyfrowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.10.00-3, 25.24.71.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 315 szt. biurkowych zszywaczy elektronicznych z nadrukiem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.10.00-3, 25.24.71.00-5, 22.46.20.00-6, 78.11.50.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do preparatyki krwi.
- Remont chodnika: zad. 1 - m. Lubsko zad. 2 - m. Siedlisko
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Strzelce Krajeńskie
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
- NZ.261.32.2024 Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Dostawa artykułów biurowych, płyt do opisów dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
- Dostawa gadżetów na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- D/28/2024 Sukcesywny zakup papieru biurowego i materiałów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.