eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiskitki › Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Józefów, gm. Wiskitki



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Wiskitki: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Józefów, gm. Wiskitki
Numer ogłoszenia: 236725 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, tel. 046 8567212, fax 046 8554154.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiskitki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Józefów, gm. Wiskitki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane związane z modernizacją drogi gminnej w miejscowości Józefów, gm. Wiskitki, długość 1000,00 mb. Roboty obejmują: 1) Wykonanie koryta, mechanicznie przy użyciu róniarki samoj. i walca wibracyjnego o głębokości 10 cm, - 3.650,00 m2 2) Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-63,5, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 3.650,00 m2 4) Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5, grubość warstwy po zagęszczeniu 6 cm - 3.650 m2 5) Uzupełnienie poboczy gruntem uzyskanym z koryta o średniej grubości 10 cm. szer. 1,00 m. 6) Zagęszczenie poboczy mechanicznie szer. 1,00 m. (2000,00 m2) 7) Wykonanie urządzeń odwadniających - przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe, żwirowe 0,70mx0,50x10,0m = 3,50m3 - ścianki czołowe dla rur o śrenicy 50cm szt 2 - przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 50cm- 10,00m 8) Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu. 9) zabezpieczenie robót z godnie z ustawą o drogach publicznych Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. W/w opracowania stanowią załączniki do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzili spełnienie poniższych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonawca wybudował lub dokonał remontu w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia co najmniej dwie drogi o nawierzchni z mas bitumicznych, o długości nie mniejszej niż 2 km każda z tych dróg, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych kierowania robotami w branży drogowej z trzyletnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy, d) dysponują potencjałem technicznym - dysponują niezbędnym sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej jednym samochodem samowyładowczym, jedną równiarką samojezdną oraz jednym walcem wibracyjnym, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub mają zdolność kredytową z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne, na kwotę nie niższą niż: 200 000,00 zł, f) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie IX i X na zasadzie (spełnia) lub (nie spełnia) wymaganego warunku. 1. Kryteria Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena brutto wyrażona w PLN. Cena oferty brutto - 100 % Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych, przez co należy rozumieć ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do specyfikacji, 3) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziene prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie później niż na 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 6) dokumenty/upoważnienia uprawniające osobę/osoby podpisującą ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu rejestrowego, 7) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do specyfikacji, 8) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ppkt. 7 posiadają wymagane uprawnienia tj. kserokopię uprawnień drogowych oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależność tej osoby do izby inżynierów i posiadającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 9) Wykaz zrealizowanych robót- wykonawca wybudował lub dokonał remontu dróg w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według Załącznika nr 4. Na potwierdzenie zrealizowanych robót należy dostarczyć dokumenty potwierdzające, że zostały zrealizowane należycie (np. referencje, protokół końcowy odbioru robót itp.) 10) wykaz sprzętu - dysponują co najmniej jedną rozkładarką do mas bitumicznych, jedną równiarką samojezdną oraz jednym walcem samojezdnym -Załącznik nr 5 11) polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 12) kosztorys ofertowy- formularz cenowy cen jednostkowych - załącznik nr 8, warunki oraz sposób jego sporządzenia określone są w rozdziale pkt. XVII opis sposobu obliczenia ceny 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zadania, 2) każdy z podmiotów występujący wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów lub oświadczeń wymienione w punkcie IX pakt. 3 - 5, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom realizację części przedmiotu zamówienia, ma obowiązek wskazać tę część zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do specyfikacji. Zakres powierzonych robót dla podwykonawcy nie może przekroczyć 20% ceny zaproponowanej w ofercie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę,osoby uprawnioną,e do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiskitki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wiskitkach 96-315 Wiskitki ul. Kościuszki1 w godz. od 8:00 do 16:00 lub ug_wiskitki@onet.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Wiskitkach 96-315 Wiskitki ul. Kościuszki1 pok. nr 11 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.