Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-14
Świebodzin: Wykonanie robót p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic gminnych oraz wiat na przystankach na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 5 zadań
Numer ogłoszenia: 23671 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic gminnych oraz wiat na przystankach na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 5 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic gminnych oraz wiat na przystankach na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 5 zadań: 1.1. Zadanie 1: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, polegające m.in. na: - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi w ilości ok. 126 t, - naprawie nawierzchni bitumicznych mieszankami bitumicznymi na zimno w ilości ok. 2 t, - uzupełnieniu ubytków w jezdni tłuczniem kamiennym o pow. ok. 14 m2, - frezowaniu nawierzchni bitumicznej o pow. ok. 90 m2, - powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni asfaltem lub smołą, regeneracji i powierzchniowym zamknięciu nawierzchni bitumicznej i naprawy rakowin o pow. ok. 115 m2, - regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych, dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych w ilości ok. 12 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-1 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględnił w ofertowym wynagrodzeniu. 1.2. Zadanie 2: Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni, polegające m.in. na: - naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie o pow. ok. 2 200 m2, - naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczanie o pow. ok. 2 200 m2, - rozbiórce nawierzchni chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 i 50x50x7 o pow. ok. 90 m2, - rozbiórce nawierzchni z betonu o pow. ok. 15 m2, - rozbiórce ław pod krawężniki o pow. ok. 6 m3, - rozbiórce obrzeży o wym. 8x30 o długości ok. 60 m, - rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej o pow. ok. 40 m2, - mechanicznym rozebraniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o pow. ok. 44 m2, - wykonaniu koryta na poszerzeniu jezdni i całej szerokości jezdni i chodników o pow. ok. 120 m2, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego o pow. ok. 92 m2, - humusowaniu skarp z obsianiem o pow. ok. 92 m2, - ustawieniu krawężników betonowych o wym. 15x30 i 20x30 o długości ok. 70 m, - ustawieniu obrzeży betonowych o wym. 25x5 i 30x8 o długości ok. 180 m, - wykonaniu jezdni i chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm i 8 cm o pow. ok. 480 m2, - regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych, dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych w ilości ok. 12 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. za wyjątkiem materiałów stanowiących własność Zamawiającego, wskazanych w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy na miejsce ich wbudowania. Koszt materiałów własnych wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględnił w ofertowym wynagrodzeniu. 1.3. Zadanie 3: Remonty dróg wewnętrznych, polegające m.in. na: - naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie o pow. ok. 14 800 m2, - naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczanie o pow. ok. 14 800 m2, - naprawie dróg gruntowych poprzez wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką piaszczysto-gliniastą, tłuczniem i destruktem asfaltowym o pow. ok. 80 m3, - wykaszaniu chwastów i jednorodnych samosiewów oraz wycinaniu krzaków o pow. ok. 2 200 m2, - oczyszczeniu rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu o długości ok. 50 mb, - ścinaniu drzew w ilości ok. 2 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-3 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 3a-1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględnił w ofertowym wynagrodzeniu. 1.4. Zadanie 4: Oznakowanie pionowe i poziome, polegające m.in. na: - mechanicznym malowaniu linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową o pow. ok. 780 m2, - zamontowaniu słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 7 cm w ilości ok. 22 szt., - przymocowaniu tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych w ilości ok. 33 szt., - zamontowaniu poręczy ochronnych łańcuchowych podwójnych o długości ok. 20 m, - ustawieniu barier ochronnych stalowych o długości ok. 8 m, - ustawienie lustra drogowego o śr. 80 cm w ilości ok. 2 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-4 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględnił w ofertowym wynagrodzeniu. 1.5. Zadanie 5: Remonty wiat na przystankach, polegające m.in. na: - wymianie zardzewiałych lub zniszczonych elementów wiat na przystankach tj. blach i ścian stalowych lub ocynkowanych na blachy i ściany ocynkowane o pow. ok. 30 m2, - odnowieniu wiat na przystankach poprzez dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni metalowych o pow. ok. 22 m2, - oszkleniu ram metalowych wiat o pow. ok. 12 m2, - naprawie drewnianych elementów siedziska ławki o pow. ok. 10 m2, - uzupełnieniu ubytków tynku na przystankach betonowych przed ich malowaniem o pow. ok. 30 m2, - dwukrotnym malowaniu ścian przystanków betonowych o pow. ok. 235 m2, - demontażu wiaty przystankowej w ilości 1 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-5 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględnił w ofertowym wynagrodzeniu. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie koszty: a) zakupu i dostawy materiałów, b) zabezpieczenia robót i prac wykonywanych na drogach gminnych na których odbywa się ruch pojazdów, c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych, d) organizacji ruchu, e) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, f) uporządkowania terenu po wykonaniu robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego dla Zadania 1, Zadania 2, Zadania 3 i Zadania 4, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla Zadania 5, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.30.00-9, 45.23.31.00-0, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.23.32.92-2, 45.21.33.15-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) Zadanie 2: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) Zadanie 3: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 10 1090 1593 0000 0000 5900 9210. Dokument przelewu należy opisać: Zadanie 1: Wadium - Utrzymanie dróg - Zadanie 1. Zadanie 2: Wadium - Utrzymanie dróg - Zadanie 2. Zadanie 3: Wadium - Utrzymanie dróg - Zadanie 3. Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 4. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 5. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące utraty wadium zgodnie z art. 46. ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Termin wniesienia wadium - do dnia 01.03.2013 r. do godz. 12:00. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 01.03.2013 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1. Zadanie 1: co najmniej 2 roboty polegające na układaniu nawierzchni z masy bitumicznej co najmniej 80 t każda, 2. Zadanie 2: co najmniej 2 roboty polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej lub z kamienia naturalnego o powierzchni co najmniej 300 m2 każda, 3. Zadanie 3: co najmniej 2 roboty polegające na naprawie dróg gruntowych o powierzchni co najmniej 3 000 m2 każda, 4. Zadanie 4: co najmniej 2 roboty polegające na malowaniu poziomego oznakowania nawierzchni dróg, ulic o powierzchni co najmniej 300 m2 każda, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania potencjałem technicznym: 1. Zadanie 1, co najmniej: - walcem statycznym - 1 szt. - układarką do mas bitumicznych - 1 szt. - płytą zagęszczającą - 1 szt. - samochodem ciężarowym do 6 t - 1 szt. 2. Zadanie 2, co najmniej: - walcem statycznym - 1 szt. - płytą zagęszczającą - 1 szt. - samochodem ciężarowym do 6 t - 1 szt. 3. Zadanie 3, co najmniej: - walcem - 1 szt. - równiarką - 1 szt - samochodem ciężarowym min. 6 t - 1 szt. 4. Zadanie 4, co najmniej: - malowarką samojezdną - 1 szt. - samochodem dostawczym - 1 szt. 5. Zadanie 5, co najmniej: - samochodem dostawczym - 1 szt. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Zadanie 1: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie i posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami po uzyskaniu uprawnień budowlanych. 2. Zadanie 2: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie i posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami po uzyskaniu uprawnień budowlanych. 3. Zadanie 4: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie i posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami po uzyskaniu uprawnień budowlanych. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na równowartość: 1. Zadanie 1: co najmniej 80 000,00 zł 2. Zadanie 2: co najmniej 40 000,00 zł 3. Zadanie 3: co najmniej 50 000,00 zł 4. Zadanie 4: co najmniej 20 000,00 zł 5. Zadanie 5: co najmniej 5 000,00 zł 6. gdy oferta składana na kilka zadań - o wartości tyle co suma wymagana dla poszczególnych zadań, na które składana jest oferta. (Np. oferta składana na Zadanie 1, Zadanie 2 i Zadanie 3 - to co najmniej 170 000,00 zł itd.) Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w Rozdziale X SIWZ, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dowód potwierdzający opłacenie należnych składek za polisę od odpowiedzialności cywilnej lub za inny dokument w przypadku, gdy z treści polisy lub innego dokumentu nie wynika opłacenie należnych składek. 4. Formularz/e oferty. 5. Kosztorys/y ofertowy/e. 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest we wzorze/ach umowy stanowiącej/ych załącznik/i do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 17. Cena SIWZ: 40,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic gminnych oraz wiat na przystankach na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 5 zadań: Zadanie 1: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, polegające m.in. na: - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi w ilości ok. 126 t, - naprawie nawierzchni bitumicznych mieszankami bitumicznymi na zimno w ilości ok. 2 t, - uzupełnieniu ubytków w jezdni tłuczniem kamiennym o pow. ok. 14 m2, - frezowaniu nawierzchni bitumicznej o pow. ok. 90 m2, - powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni asfaltem lub smołą, regeneracji i powierzchniowym zamknięciu nawierzchni bitumicznej i naprawy rakowin o pow. ok. 115 m2, - regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych, dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych w ilości ok. 12 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-1 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględnił w ofertowym wynagrodzeniu. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie koszty: a) zakupu i dostawy materiałów, b) zabezpieczenia robót i prac wykonywanych na drogach gminnych na których odbywa się ruch pojazdów, c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych, d) organizacji ruchu, e) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, f) uporządkowania terenu po wykonaniu robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic gminnych oraz wiat na przystankach na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 5 zadań: Zadanie 2: Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni, polegające m.in. na: - naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie o pow. ok. 2 200 m2, - naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczanie o pow. ok. 2 200 m2, - rozbiórce nawierzchni chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 i 50x50x7 o pow. ok. 90 m2, - rozbiórce nawierzchni z betonu o pow. ok. 15 m2, - rozbiórce ław pod krawężniki o pow. ok. 6 m3, - rozbiórce obrzeży o wym. 8x30 o długości ok. 60 m, - rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej o pow. ok. 40 m2, - mechanicznym rozebraniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o pow. ok. 44 m2, - wykonaniu koryta na poszerzeniu jezdni i całej szerokości jezdni i chodników o pow. ok. 120 m2, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego o pow. ok. 92 m2, - humusowaniu skarp z obsianiem o pow. ok. 92 m2, - ustawieniu krawężników betonowych o wym. 15x30 i 20x30 o długości ok. 70 m, - ustawieniu obrzeży betonowych o wym. 25x5 i 30x8 o długości ok. 180 m, - wykonaniu jezdni i chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm i 8 cm o pow. ok. 480 m2, - regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych, dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych w ilości ok. 12 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. za wyjątkiem materiałów stanowiących własność Zamawiającego, wskazanych w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy na miejsce ich wbudowania. Koszt materiałów własnych wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględnił w ofertowym wynagrodzeniu. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie koszty: a) zakupu i dostawy materiałów, b) zabezpieczenia robót i prac wykonywanych na drogach gminnych na których odbywa się ruch pojazdów, c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych, d) organizacji ruchu, e) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, f) uporządkowania terenu po wykonaniu robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.30.00-9, 45.23.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Remonty dróg wewnętrznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic gminnych oraz wiat na przystankach na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 5 zadań: Zadanie 3: Remonty dróg wewnętrznych, polegające m.in. na: - naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie o pow. ok. 14 800 m2, - naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczanie o pow. ok. 14 800 m2, - naprawie dróg gruntowych poprzez wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką piaszczysto-gliniastą, tłuczniem i destruktem asfaltowym o pow. ok. 80 m3, - wykaszaniu chwastów i jednorodnych samosiewów oraz wycinaniu krzaków o pow. ok. 2 200 m2, - oczyszczeniu rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu o długości ok. 50 mb, - ścinaniu drzew w ilości ok. 2 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-3 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 3a-1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględnił w ofertowym wynagrodzeniu. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie koszty: a) zakupu i dostawy materiałów, b) zabezpieczenia robót i prac wykonywanych na drogach gminnych na których odbywa się ruch pojazdów, c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych, d) organizacji ruchu, e) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, f) uporządkowania terenu po wykonaniu robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Oznakowanie pionowe i poziome.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic gminnych oraz wiat na przystankach na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 5 zadań: Zadanie 4: Oznakowanie pionowe i poziome, polegające m.in. na: - mechanicznym malowaniu linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową o pow. ok. 780 m2, - zamontowaniu słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 7 cm w ilości ok. 22 szt., - przymocowaniu tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych w ilości ok. 33 szt., - zamontowaniu poręczy ochronnych łańcuchowych podwójnych o długości ok. 20 m, - ustawieniu barier ochronnych stalowych o długości ok. 8 m, - ustawienie lustra drogowego o śr. 80 cm w ilości ok. 2 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-4 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględnił w ofertowym wynagrodzeniu. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie koszty: a) zakupu i dostawy materiałów, b) zabezpieczenia robót i prac wykonywanych na drogach gminnych na których odbywa się ruch pojazdów, c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych, d) organizacji ruchu, e) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, f) uporządkowania terenu po wykonaniu robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.23.32.92-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: Remonty wiat na przystankach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg i ulic gminnych oraz wiat na przystankach na terenie Gminy Świebodzin z podziałem na 5 zadań: Zadanie 5: Remonty wiat na przystankach, polegające m.in. na: - wymianie zardzewiałych lub zniszczonych elementów wiat na przystankach tj. blach i ścian stalowych lub ocynkowanych na blachy i ściany ocynkowane o pow. ok. 30 m2, - odnowieniu wiat na przystankach poprzez dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni metalowych o pow. ok. 22 m2, - oszkleniu ram metalowych wiat o pow. ok. 12 m2, - naprawie drewnianych elementów siedziska ławki o pow. ok. 10 m2, - uzupełnieniu ubytków tynku na przystankach betonowych przed ich malowaniem o pow. ok. 30 m2, - dwukrotnym malowaniu ścian przystanków betonowych o pow. ok. 235 m2, - demontażu wiaty przystankowej w ilości 1 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-5 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględnił w ofertowym wynagrodzeniu. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie koszty: a) zakupu i dostawy materiałów, b) zabezpieczenia robót i prac wykonywanych na drogach gminnych na których odbywa się ruch pojazdów, c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych, d) organizacji ruchu, e) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, f) uporządkowania terenu po wykonaniu robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.33.15-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni z podziałem na zadania
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- Wymiana i renowacja stolarki okiennej w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie
- Remonty świetlic wiejskich na terenie Gminy Świebodzin
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Remont dróg maj 2024-Fundusze sołeckie
- Budowa drogi leśnej nr 211 w leśnictwie Dzików na terenie działek nr 3324, 3323/1, 3309, 3308, 3297, 3296, 3285, 3284, 3273, 3272 w obrębie geodezyjnym Dzików, gmina Rzeczenica
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego parkingu zlokalizowanego w pasie drogowym ul. Reutta
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gm. Pawłosiów
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce
więcej: Roboty budowlane w zakresie wiat na przystankach autobusowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.