eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Serwisowanie, prace naprawcze i konserwacyjne 70 dźwigów osobowych i towarowych wraz z usługą pogotowia technicznego w zasobach mieszkaniowych, lokalach użytkowych i przychodniach zdrowia NZOZ będących w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych Krakowie w p

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Kraków: Serwisowanie, prace naprawcze i konserwacyjne 70 dźwigów osobowych i towarowych wraz z usługą pogotowia technicznego w zasobach mieszkaniowych, lokalach użytkowych i przychodniach zdrowia NZOZ będących w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych Krakowie w podziale na 5 części.
Numer ogłoszenia: 236713 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych , Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6166184, faks 0126166186.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwisowanie, prace naprawcze i konserwacyjne 70 dźwigów osobowych i towarowych wraz z usługą pogotowia technicznego w zasobach mieszkaniowych, lokalach użytkowych i przychodniach zdrowia NZOZ będących w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych Krakowie w podziale na 5 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Serwisowanie, prace naprawcze i konserwacyjne 70 dźwigów osobowych i towarowych wraz z usługą pogotowia technicznego w zasobach mieszkaniowych, lokalach użytkowych i przychodniach zdrowia NZOZ będących w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych Krakowie w podziale na 5 części. Czasookres działania: - usługi serwisowania, prac naprawczych i konserwacyjnych - w godzinach 7:30-15:30, w dni powszednie - usługi pogotowia technicznego - całodobowo, w dni powszednie i świąteczne Do usunięcia awarii należy przystąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin po otrzymaniu zgłoszenia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1. - Przychodnie Część 2. - Budynki mieszkalne Część 3. - Budynki użytkowe Część 4. - Budynki mieszkalne dźwigi automatyczne Część 5. - Budynku użytkowe dźwigi na gwarancji Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji wynosił12 m-cy, 2. Wykonawca ma dysponować telefonem stacjonarnym czynnym całą dobę (w strefie numerycznej 012) dla potrzeb zgłaszania awarii,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: brak

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt 1-4 Ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy w szczególności, którzy: 1.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali (lub nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 usługę dotyczącą prac konserwacyjnych i naprawczych dźwigów, wykonywaną przez okres, co najmniej 6 miesięcy. Dla części 1 i 3 zamówienia: 1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) osoba przewidziana do kierowania pracami ma posiadać uprawnienia dźwigowe minimum kategorii 2 wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do konserwacji i obsługi urządzeń dźwigowych, b) osoba przewidziana do kierowania pracami ma posiadać świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do dozorowania nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, c) osoba przewidziana do realizacji zamówienia ma posiadać świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. dla części 2, 4 i 5 zamówienia: 1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) osoba przewidziana do kierowania pracami ma posiadać uprawnienia dźwigowe kategorii 1 wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do konserwacji i obsługi urządzeń dźwigowych, b) osoba przewidziana do kierowania pracami ma posiadać świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do dozorowania nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, c) osoba przewidziana do realizacji zamówienia ma posiadać świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych. lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy. 3. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 4. Dla potwierdzenie spełniania warunku opisanego w pkt III.2) ppkt 1.2. Ogłoszenia Wykonawca przedłoży: dla części 1 i 3 zamówienia: - uprawnienia dźwigowe minimum kategorii 2 wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do konserwacji i obsługi urządzeń dźwigowych, - świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych, - świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych na stanowisku dozoru; dla części 2, 4 i 5 zamówienia: - uprawnienia dźwigowe kategorii 1 wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do konserwacji i obsługi urządzeń dźwigowych, - świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych, - świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji elektroenergetycznych na stanowisku dozor. 5. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Cena wersji papierowej: 10 zł. Płatne w kasie ZBK, kraków, os. Złotej Jesieni 14, parter. Odbiór SIWZ w Referacie Zamówień Publicznych i Umów, Kraków, os. Złotej Jesieni 14, III p., pok. 56..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 09:45, miejsce: ZBK, Kraków, os. Złotej Jesieni 14, Punkt Obsługi Mieszkańców, parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.