eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rachanie › Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Rachaniach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Rachanie: Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Rachaniach
Numer ogłoszenia: 236699 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Rachanie , ul. Dolna 1, 22-640 Rachanie, woj. lubelskie, tel. 084 6471103, faks 084 6471103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rachanie.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Rachaniach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Rachaniach polegający na wykonaniu termorenowacji budynku po naprawie uszkodzeń tynków zewnętrznych, wymianie drzwi zewnętrznych, skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, posadzek, wykonanie sufitu podwieszonego kasetonowego wraz z malowaniem ścian i sufitów oraz remoncie zbiornika ścieków sanitarnych. W zadaniu przewidziane jest wykonanie niżej wymienionych robót: a) elewacja wschodnia ( docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi metodą mokro - lekką, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku akrylowego, obróbki blacharskie, odwodnienie ), b) elewacja zachodnia ( docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi metodą moko - lekką, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku akrylowego, obróbki blacharskie, odwodnienie, montaż okien z PCV ), c) elewacja północna ( docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi metodą moko - lekką, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku akrylowego, obróbki blacharskie, odwodnienie ), d) elewacja południowa ( docieplenie ścian budynku płytami styropianowymi metodą mokro - lekką, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku akrylowego, obróbki blacharskie, odwodnienie ), e) ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji ( izolacja cieplna z wełny mineralnej i izolacje przeciwwilgociowe z folii ), f) roboty wewnętrzne ( rozebranie drewnianych podłóg, ścianki działowe, tynki wewnętrzne, malowanie, montaż drzwi, sufity podwieszane, posadzki i schody z płytek kamionkowych ), g) remont zbiornika na ścieki ( studnie rewizyjne z kręgów betonowych, rurociągi kanalizacyjne z PCV )..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 4 000,00 PLN ( słownie: cztery tys. PLN ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) udokumentują posiadanie aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) udokumentują posiadanie zaświadczeń potwierdzających uregulowanie zobowiązań wobec Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie wykonania (remontu, budowy, przebudowy ) budynku (w technologii ocieplenia ścian płytami styropianowymi metodą lekko - mokrą i wykonania cienkowarstwowego tynku mozaikowego)o wartości zamówienia minimum 100 tys. PLN (brutto), co potwierdzą dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, b) posiadają do dyspozycji lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami w szczególności: 1. rusztowania zewnętrzne o wysokości do 10m ( komplet ) - szt.1 2. samochód dostawczy - szt. 1, c) dysponują osobami nadzoru posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z minimalnym 5 - letnim stażem pracy) oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) pozwalającej na realizację zamówienia przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres robót dokonywana będzie w terminie do 30 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia oraz dostarczenia faktury Zamawiającemu, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 - ( załącznik Nr 2 do SIWZ ), 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie - ( załącznik nr 3 do SIWZ ) Wymagane minimum co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie wykonania (remontu, budowy, przebudowy ) budynku ( w technologii ocieplenia ścian płytami styropianowymi metodą lekko - mokrą i wykonania cienkowarstwowego tynku mozaikowego )o wartości zamówienia minimum 100 tys. PLN (brutto), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - (załącznik nr 4 do SIWZ ) Wymagane dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia z zakresu kierownika budowy z minimalnym 5 - letnim stażem pracy, w tym: - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego o wpisie na listę członków, (wyżej wymienione dokumenty należy dołączyć do oferty ) 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - ( załącznik nr 4a do SIWZ ) Wykonawca, który w dniu składania ofert oraz w okresie realizacji zamówienia dysponuje ( zatrudnia w swojej firmie ) osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, wymaganymi przez Zamawiającego, nie wypełnia niniejszego załącznika, nie podpisuje go i nie dołącza do oferty. 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - (załącznik nr 5 do SIWZ ) Wymagane dysponowanie co najmniej następującym sprzętem: 1. rusztowania zewnętrzne o wysokości do 10m ( komplet ) - szt.1 2. samochód dostawczy - szt.1 8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - ( załącznik nr 5a do SIWZ ) Wykonawca, który w dniu składania ofert oraz w okresie realizacji zamówienia dysponuje (jest właścicielem ) narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, wymaganymi przez Zamawiającego, nie wypełnia niniejszego załącznika, nie podpisuje go i nie dołącza do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt. 1, ppkt. 1,2, 2) warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego i osobowego oraz sytuacji ekonomiczno - finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone pkt. 1, ppkt. 4, 5, 6, 7, 8 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 1 ppkt. 3 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 3. Zamawiający, na podst. art. 26 ust. 3 ustawy, wezwie Wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów określonych w pkt. 1 lub pełnomocnictw, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, ppkt. 1 i 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rachanie.lubelskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rachanie,ul. Dolna 1, 22-640 Rachanie, pokój nr 1. Koszt SIWZ wynosi 100,00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Rachanie, ul. Dolna 1, pokój nr 10 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 05.02.2010.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Rachaniach realizowany będzie w ramach operacji Rewitalizacja miejscowości Rachanie poprzez remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury, przebudowa chodników przy drodze powiatowej Nr 3508L, przebudowę wiat przystankowych i odbudowa i remont istniejących zbiorników wodnych - stawów i ich dostosowanie do pełnienia funkcji rekreacyjno - wypoczynkowych, działania , Odnowa i rozwój wsi , objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.