eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie remontu zespołu fontann SAPER usytuowanych w Centralnym Parku Kultury przy ul. Wilanowskiej w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23668

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie remontu zespołu fontann SAPER usytuowanych w Centralnym Parku Kultury przy ul. Wilanowskiej w Warszawie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Terenów Publicznych, do kontaktów: Łucja Jakóbczyk, ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5568322, fax 022 5568373, e-mail: zamowienia@ztp.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.ztp.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zarząd Terenów Publicznych, Michał Buchner w zakresie procedury przetargowej Remigiusz Nowak w zakresie przedmiotu zamówienia, ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 5568307, 5568341, fax 0(22)5568373, e-mail: sekretariat@ztp.waw.pl, www.ztp.waw.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu zespołu fontann SAPER usytuowanych w Centralnym Parku Kultury przy ul. Wilanowskiej w Warszawie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa Śródmieście. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie prac remontowych zespołu 4 fontann z wykonaniem technologii dla obiegu zamkniętego wody zlokalizowanych w Centralnym Parku Kultury im. R. Śmigłego przy ul. Wilanowskiej w Warszawie. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udział w przetargu ograniczonym mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 złożą w terminie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o treści określonej we wzorze wraz z wymaganymi dokumentami; 1.2 nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; 1.3 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe; 1.3.1 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 1.3.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 1.3.2.1 udokumentują, iż w okresie ostatnich 5 lat tj. od 2002 r. do dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej 4 zamówienia o podobnym zakresie i charakterze. Za podobny zakres i charakter uznaje się roboty budowlane polegające na wykonaniu: - robót budowlanych obiektów o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł. należy wykazać min. 2 zamówienia, - montażu urządzeń technologicznych dla przepompowni lub hydroforowi lub stacji uzdatniania wody lub obiegu zamkniętego wody w fontannach, należy wykazać min. 2 zamówienia, co należy wykazać wg. załączonego do wniosku wzoru nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówień, 1.3.2.2 dysponują fachową kadrą inżynieryjno - techniczną do realizacji zamówienia - min. dwie osoby, w tym kierownik robót i osoba do nadzoru wykonywania instalacji sanitarnych: - kierownik robót winien posiadać uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności budowlano - konstrukcyjnej, - osoba do nadzoru wykonywania instalacji sanitarnych winna posiadać uprawnienia budowlano - wykonawcze w zakresie instalacji sanitarnych, co należy wykazać wg. załączonego do wniosku wzoru nr 4, 1.3.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. osiągnęli przychody ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychody z działalności (dla wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu) w ostatnich trzech latach obrotowych, w 2004, 2005, 2006 roku nie mniejsze niż 3 000 000 zł. w każdym roku, co należy wykazać wg załączonego do wniosku wzoru nr 5a i 5b 1.4 wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez wykonawcę wraz z wnioskiem dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę \spełnia nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy dołączyć: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); 8. Wykaz zamówień, wraz z dokumentami (referencjami) potwierdzającymi, że zamówienia zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do wniosku. 9. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączonymi kopiami uprawnień budowlanych wykonawczych w specjalności budowlano-konstrukcyjnej i w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z zaświadczeniami potwierdzającymi członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do wniosku. 10. Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5a i 5b do wniosku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. W przypadku spełnienia warunków przez większą ilość wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy uzyskają najwyższą łączną ilość punktów za: ilość osób posiadających wymagane kwalifikacje - za każdą wykazaną osobę spełniającą warunki 1 pkt., za ilość zrealizowanych zamówień - za każde wykonane zamówienie spełniające warunki 1 pkt. W przypadku spełnienia warunków udziału w postępowaniu mniejszej ilości wykonawców niż 5 do udziału w drugim etapie postępowania, zaproszeni zostaną wszyscy wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z formularzami oświadczeń i wzorów formularzy, na których przedstawione mają być wymagane w ogłoszeniu informacje potwierdzające spełnienie warunków, można pobrać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Jezuickiej 1/3 w pok. 10 piętro IV. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.