eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Rozbudowa i przebudowa budynku Biłgorajskiego Centrum Kultury w Biłgoraju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-04

Biłgoraj: Rozbudowa i przebudowa budynku Biłgorajskiego Centrum Kultury w Biłgoraju.
Numer ogłoszenia: 236664 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Biłgoraj , Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6869600, faks 084 6869665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku Biłgorajskiego Centrum Kultury w Biłgoraju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku Biłgorajskiego Centrum Kultury wybudowanego na początku lat pięćdziesiątych ubiegłego wieku. Budynek jest w złym stanie technicznym i wymaga gruntownej przebudowy a ponadto w ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się jego rozbudowę, nadbudowę i gruntowną modernizację w zakresie wyposażenia technicznego. Powierzchnia zabudowy przed rozbudową wynosi 864,85 m2, powierzchnia użytkowa wynosi 1 543.93 m2 , a kubatura budynku równa była 8 959,65 m3. Po przebudowie i rozbudowie istniejącego obiektu budynek osiągnie n/w parametry: - powierzchnia zabudowy 1 286,80 m2 - powierzchnia całkowita użytkowa 2 785,60 m2 - kubatura brutto budynku 14 572,72 m3 Szczegółowy zakres robót określa kompletna dokumentacja projektowo-techniczna i wszystkie wykazane w niej elementy robót budowlanych i elementy wyposażenia technicznego i aranżacji wnętrz. Rozbudowa i przebudowa polegać będzie między innymi na wykonaniu n/w zakresu robót: - zapewnienie właściwej organizacji robót oraz właściwego zagospodarowania placu budowy z ewentualnym uwzględnieniem czasowej zmiany organizacji ruchu - wykonaniu rozbiórki niektórych fragmentów obiektu wraz z fundamentami - wykonaniu rozbiórki elementów istniejącego budynku określonych w projekcie takich jak konstrukcja dachu wraz pokryciem i stropem podwieszonym nad salą widowiskową - wykonaniu rozbiórki istniejących instalacji wewnętrznych - wykonaniu rozbiórki wszystkich pozostałych elementów wewnętrznych i zewnętrznych kolidujących z nowymi elementami przewidzianymi w projekcie lub stanowiących zagrożenie dla prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz wpływających negatywnie na jego estetykę - wykonanie właściwych zabezpieczeń w trakcie budowy wszystkich elementów istniejących, adaptowanych części i elementów budynku przed niekorzystnym działaniem warunków atmosferycznych oraz czynników mogących spowodować ich uszkodzenie - wykonaniu wszystkich nowoprojektowanych części budynku oraz nowoprojektowanych elementów i robót w obrębie budynku istniejącego w/g zakresu określonego w projekcie budowlano-wykonawczym - wykonanie całego zakresu wszystkich rodzajów instalacji w zakresie określonym w projektach budowlano-wykonawczych wszystkich branż w tym między innymi instalacji wod-kan, C.O.,C.C.W, elektrycznych, wentylacji i klimatyzacji, systemu sygnalizacji pożarowej, monitoringu, instalacji niskoprądowej, dedykowanej instalacji niskoprądowej - wykonanie pełnego zakresu robót zewnętrznych w tym robót drogowych i pozostałych elementów zagospodarowania terenu. - wykonanie wszelkiego rodzaju koniecznych prób i rozruchu wbudowanych i zainstalowanych urządzeń oraz przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi tych urządzeń. - wykonanie wszystkich pozostałych elementów i robót oraz czynności, których wykonanie okaże się konieczne ze względu na bezpieczeństwo eksploatacji obiektu, oraz dla zapewnienia właściwych walorów technicznych i użytkowych, a także koniecznych do dopuszczenia obiektu do eksploatacji przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Wymagania niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, właściwości wyrobów oraz oceny prawidłowości wykonania robót określają: dokumentacja techniczna dołączona do specyfikacji. Uwaga: W przypadku, gdy w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ, wskazane zostały znaki towarowe, pochodzenie materiału, produktu, urządzenia itp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktu, urządzeń równoważnych tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę(art.30 ust.5 ustawy P.z.p.) W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV 2008): Główny przedmiot zamówienia CPV 45 00 00 00-7 - Roboty budowlane. Zamawiający zastrzega że: 1. zakres robót przyjętych do realizacji może ulec zmianie, zostać ograniczony lub Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku gdy środki finansowe przeznaczone na ten cel zostaną zmienione, lub gdy zamawiający nie otrzyma środków finansowych z Instytucji Zarządzającej dofinansowaniem. 2. w przypadku gdy wykonanie robót z projektu byłoby niecelowe lub niemożliwe, wprowadza się możliwość wykonania robót zamiennych. Zamienność robót będzie możliwa po akceptacji przez strony protokołu konieczności i uzgodnień wraz z kosztorysem różnicowym robót wyłączonych i robót proponowanych, a niezbędnych do wykonania jako zamiennych z uwzględnieniem zasady ekwiwalentości. Protokół taki winien być podpisany przez wykonawcę, w tym kierownika budowy, zamawiającego i inspektora nadzoru. Potrzeba wykonania ewentualnie dodatkowego zakresu robót będzie przedmiotem odrębnego postępowania i ich wykonanie nie będzie przedmiotem niniejszej umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie 30 000,00 zł(trzydzieści tysięcy zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże i udokumentuje, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie przynajmniej dwa zadania w zakresie budowy obiektów kubaturowych (termin budowa oznacza również przebudowę, rozbudowę) o wartości jednego z nich równej lub większej niż 5 000 000 mln zł.(pięć milionów zł). Do sporządzenia wykazu robót można wykorzystać załączony do SIWZ wzór.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz osób (kadry kierowniczej), która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z którego wynika, że będzie dysponował min. 1 osobą jako kierownik budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika robót z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i wod-kan , oraz 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającego uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia . Do sporządzenia wykazu można wykorzystać załączony do SIWZ wzór.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu udokumentowania, spełnienie tego warunku wykonawcy składają informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000 mln zł.(cztery miliony zł)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Parafowany wzór umowy, wypelniona tabelę elementów grup robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zaistnienia następującej sytuacji: 1) w przypadku ograniczenia środków przeznaczonych na realizację zamówienia; 2) w zakresie zmiany umownego terminu wykonania - z tytułu przerwania robót na czas, konieczny ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne i innych przyczyn nie zawinionych oraz wynikających z konieczności usunięcia nieprzewidzianych kolizji. 3) Zajścia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwilą zawarcia umowy,a w szczególności:, zmiany nazwy NIP, REGONU Wykonawcy jeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy, zmiany osób sprawujących funkcję kierownika budowy, kierowników robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgoraj-m.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta Biłgoraj, Plac Wolności 16,23-400 Biłgoraj..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Bilgoraj, Plac Wolnosci 16,23-400 Biłgoraj (pokój nr 13-sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane przez Unie Europejska z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki, Kategoria II..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.