eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › dostawa i montaż foteli kinowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Lębork: dostawa i montaż foteli kinowych
Numer ogłoszenia: 236636 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lęborskie Centrum Kultury Fregata , ul. Gdańska 12-13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 86 22 530, fax. 059 86 22 530.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż foteli kinowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż (wraz z transportem) foteli kinowych w ilości 150 szt. dla Lęborskiego Centrum Kultury Fregata. Opis techniczny fotela: konstrukcja nośna fotela wykonana z profili stalowych zamkniętych malowanych proszkowo; stopy fotela estetyczne i sztywne tłoczone na wysokość min. 30 mm, rozstaw śrub mocujących stopę do podłogi min. 220 mm ; pianka siedziska i oparcia odlewana w formie, o kształcie ergonomicznym z zalanym stelażem stalowym; podłokietniki osobne dla sąsiednich foteli, wykonane z niepalnej czarnej pianki poliuretanowej; osłona oparcia plastikowa niepalna o kształcie chroniącym brzegi tapicerki, zabezpieczająca tył fotela i ranty oparcia; pokrycie tapicerskie fotela wykonane z tkaniny poliestrowej w formie zdejmowanych pokrowców (na suwak) o wytrzymałości min. 35 tys. cykli; sprężynowy mechanizm podnoszenia siedziska; siedzisko musi posiadać mechanizm umożliwiający wymianę bez konieczności demontażu innych części fotela; fotele w wersji demontowanej po 3 sztuki w zestawie z możliwością przenoszenia; kolor - bordowy ; wymiary: wysokość 102-107 cm, moduł 52-55 cm, szerokość i długość siedziska mierzona w połowie długości 45-48 cm, szerokość po złożeniu 47-50 cm, obciążenie 180 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.12.00 - Siedziska teatralne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych; e. zaoferują fotele posiadające atesty niepalności, nietoksyczności na wszystkie elementy składowe w tym na osłonkę plastikową, wytrzymałości oraz atest higieniczny 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp. (załącznik nr 2); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; c) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje), sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, 2.2 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: a) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, czyli: aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania oferowanego asortymentu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i UE (potwierdzenie zgłoszenia do obrotu, Deklaracja Zgodności); atest na nie wydzielanie bardzo toksycznych produktów rozkładu i spalania wg PN-88/B-02855:1998 atest na trudnozapalność wg PN EN 1021-1: 1999 i PN EN 1021-2:1999 atest na wytrzymałośći bezpieczeństwo rozwiązań konstrukcyjnych foteli wg PN:EN 12727:2004 atest higieniczny (np. PZH) b) fotel (1 szt.) oraz opis, fotografie lub folder oferowanego fotela zawierający jego dane techniczne, potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: LCK Fregata 84-300 Lębork, ul. Gdańska 12-13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: LCK Fregata 84-300 Lębork, ul. Gdańska 12-13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.