eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa paliw płynnych do Komendy Miejskiej PSP w Toruniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-31

Toruń: Dostawa paliw płynnych do Komendy Miejskiej PSP w Toruniu
Numer ogłoszenia: 236609 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu , ul. Legionów 70/76, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6119200, faks 056 6119212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do Komendy Miejskiej PSP w Toruniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw płynnych do Komendy Miejskiej PSP w Toruniu, w okresie trzyletnim, w następującym zakresie: Część I. Komenda Miejska PSP + JRG Nr 1, ul. Legionów 70/76 w Toruniu 1. oleju napędowego ON (letniego lub zimowego - zależnie od warunków atmosferycznych): 61000 litrów. 2. benzyny bezołowiowej Pb 95: 3800 litrów. Część II. JRG Nr 2, ul. Paderewskiego 4 w Toruniu 1. oleju napędowego ON (letniego lub zimowego - zależnie od warunków atmosferycznych): 22000 litrów. 2. benzyny bezołowiowej Pb 95: 2900 litrów. Część III. JRG Nr 3, ul. Olsztyńska 6 w Toruniu 1. oleju napędowego ON (letniego lub zimowego - zależnie od warunków atmosferycznych): 35000 litrów. 2. benzyny bezołowiowej Pb 95: 5000 litrów. Część IV. JRG w Chełmży, ul. Sądowa 2, 1. oleju napędowego ON (letniego lub zimowego - zależnie od warunków atmosferycznych): 10000 litrów. 2. benzyny bezołowiowej Pb 95: 2000 litrów. Razem dla części od I do IV: olej napędowy ON- 128000 litrów, benzyna bezołowiowa Pb 95- 13700 litrów. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości paliw są ilościami szacunkowymi, niezbędnymi do podania zakresu i obliczenia wartości zamówienia. Zamawiający, w przypadku mniejszego zapotrzebowania na paliwa w trzyletnim okresie trwania umowy, dokona zakupów takiej ilości paliw, która zaspokoi jego bieżące potrzeby. Jednocześnie zastrzega się, że wyczerpanie zamówionego limitu paliw spowoduje wygaśnięcie zawartej umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w Rozdziale III i IV SIWZ. b. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca ,,spełnia,, albo ,,nie spełnia,, poszczególnych warunków. Jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające spełnianie żądanego warunku, Zamawiający zaznaczy żądaną pozycję jako ,,spełnia,,. Jeżeli z dokumentów wynikać będzie, że Wykonawca nie spełnia żądanych warunków lub nie przedstawił na ich potwierdzenie dokumentów, Zamawiający zaznaczy pozycję jako ,,nie spełnia,,. c. jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione wymagane warunki, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy PZP.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w Rozdziale III i IV SIWZ. b. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca ,,spełnia,, albo ,,nie spełnia,, poszczególnych warunków. Jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające spełnianie żądanego warunku, Zamawiający zaznaczy żądaną pozycję jako ,,spełnia,,. Jeżeli z dokumentów wynikać będzie, że Wykonawca nie spełnia żądanych warunków lub nie przedstawił na ich potwierdzenie dokumentów, Zamawiający zaznaczy pozycję jako ,,nie spełnia,,. c. jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione wymagane warunki, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy PZP.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w Rozdziale III i IV SIWZ. b. ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca ,,spełnia,, albo ,,nie spełnia,, poszczególnych warunków. Jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające spełnianie żądanego warunku, Zamawiający zaznaczy żądaną pozycję jako ,,spełnia,,. Jeżeli z dokumentów wynikać będzie, że Wykonawca nie spełnia żądanych warunków lub nie przedstawił na ich potwierdzenie dokumentów, Zamawiający zaznaczy pozycję jako ,,nie spełnia,,. c. jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione wymagane warunki, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP, 2. w przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązani są oni przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego przedłożyć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy PZP. 3. Wykonawca w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), zobowiązany jest do wskazania nazwy rafinerii, której ceny stanowiły podstawę do przedstawienia oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany ceny detalicznej za 1 litr paliwa zgodnie z poniższym schematem: 1. Cena, która zostanie skalkulowana przez Wykonawcę na podstawie obowiązujących w rafineriach cen hurtowych, powinna być podana za l litr danej kategorii paliwa netto i brutto oraz osobno za całość zamówienia netto i brutto. Jako podstawę do obliczeń należy traktować ceny hurtowe obowiązujące w odpowiedniej dla Wykonawcy rafinerii w dniu 08.09.2010 r. o godzinie 12.00. 2. Zmiany cen paliw. a) Zamawiający dopuszcza wzrost ceny maksymalnie o kwotę zmiany ceny hurtowej 1 litra danej kategorii paliwa w odpowiedniej dla Wykonawcy rafinerii. b) jednocześnie w przypadku obniżenia cen hurtowych obowiązujących w odpowiedniej dla Wykonawcy rafinerii, nastąpi obniżenie ceny dla Zamawiającego o kwotę zmiany ceny hurtowej. 3. W przypadku zmiany cen paliwa, korekta następować będzie w postaci aneksu do umowy wystawianego przez Wykonawcę, nie częściej niż raz na dwa tygodnie od dnia zawarcia umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Podstawę do obliczenia stanowić będą ceny obowiązujące w danej rafinerii w dniu wystawiania aneksu, o godzinie 10.00. 4. W umowie o udzielenie zamówienia publicznego, która zostanie podpisana z Wykonawcą, który wygra przetarg, zostaną zawarte ceny hurtowe obowiązujące w odpowiedniej dla Wykonawcy rafinerii z godziny 10.00. dnia poprzedzającego zawarcie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu 87 - 100 Toruń ul. Legionów 70/76.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat I piętro Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu 87 - 100 Toruń ul. Legionów 70/76.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa paliw płynnych do Komendy Miejskiej PSP w Toruniu Część I. Komenda Miejska PSP + JRG Nr 1, ul. Legionów 70/76 w Toruniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie: 1. oleju napędowego ON (letniego lub zimowego - zależnie od warunków atmosferycznych): 61000 litrów 2. benzyny bezołowiowej Pb 95: 3800 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa paliw płynnych do Komendy Miejskiej PSP w Toruniu Część II. JRG Nr 2, ul. Paderewskiego 4 w Toruniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie: 1. oleju napędowego ON (letniego lub zimowego - zależnie od warunków atmosferycznych): 22000 litrów 2. benzyny bezołowiowej Pb 95: 2900 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa paliw płynnych do Komendy Miejskiej PSP w Toruniu Część III. JRG Nr 3, ul. Olsztyńska 6 w Toruniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie: 1. oleju napędowego ON (letniego lub zimowego - zależnie od warunków atmosferycznych): 35000 litrów 2. benzyny bezołowiowej Pb 95: 5000 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa paliw płynnych do Komendy Miejskiej PSP w Toruniu Część IV. JRG w Chełmży, ul. Sądowa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie: 1. oleju napędowego ON (letniego lub zimowego - zależnie od warunków atmosferycznych): 10000 litrów 2. benzyny bezołowiowej Pb 95: 2000 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.