eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup i dostawa ogumienia do pojazdów służbowych KWP w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-05

Łódź: Zakup i dostawa ogumienia do pojazdów służbowych KWP w Łodzi
Numer ogłoszenia: 236608 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186802 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organ administracji rządowej nie posiadający osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa ogumienia do pojazdów służbowych KWP w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ogumienia do pojazdów służbowych dla KWP w Łodzi Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ, tj. wzorze umowy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również nieodpłatny odbiór przez Wykonawcę i przekazanie do utylizacji lub recyklingu ogumienia złomowego nienadającego się do dalszej eksploatacji. 3. Wykaz zamawianego asortymentu, będącego przedmiotem zamówienia, podany jest w Formularzu asortymentowo-cenowym, Faktyczna liczba i asortyment zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb Zamawiającego i posiadanych środków finansowych Zamawiającego. W razie mniejszych potrzeb Zamawiającego określone w ww. załączniku ilości i rodzaj towaru nie mogą stanowić podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Wykaz magazynów Zamawiającego czynnych w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -15:00, do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia:Wydział Transportu KWP w Łodzi,92-104 Łódź, ul. Stokowska 21/25, Komenda Miejska Policji w Skierniewicach 96-100 Skierniewice, ul. Łowicka 32 A, Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Trybunalskim97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Szkolna 30/38, Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu 98-200 Sieradz, ul. P.O.W. 110 5. Dostarczane ogumienie winno być:fabrycznie nowe tzn. ogumienie nie może być starsze niż 6 miesięcy od daty wyprodukowania, spełniać wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN-EN, dopuszczone do stosowania zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn.31-12-2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. /Dz. U. z 2003 r. nr 32, poz.262 z późn. zm./, spełniać wymagania określone w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca dla każdego rozmiaru ogumienia przedstawi proponowaną wartość indeksu nośności i prędkości z zachowaniem minimalnych wartości indeksów wymaganych przez Zamawiającego oraz poda rodzaj oferowanego bieżnika i nazwę producenta ogumienia. 6. Ze względu na specyfikę zadań operacyjnych, w celu zapewnienia bezpiecznych warunków eksploatacji pojazdów służbowych ogumienie: musi spełniać najwyższe wymagania w zakresie przyczepności, prowadzenia i bezpieczeństwa podczas jazdy w różnych warunkach pogodowych i dużych przeciążeniach podczas ewentualnych pościgów policyjnych, bez względu na prędkość nie powinno wytwarzać nadmiernego hałasu, bieżnik ogumienia ma doskonale odprowadzać nadmiar wody by uniknąć efektu aquaplaningu. 7. Wykonawca zapewni ciągłość dostaw ogumienia z zaproponowanym bieżnikiem przez okres obowiązywania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych 34.35.21.00 - Opony do pojazdów ciężarowych 34.41.12.00 - Opony do motocykli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ART-GUM Sp. z o.o.., 43-391 Mazańcowice 57, ul. 43-391 Mazańcowice 57, 43-391 Mazańcowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 320000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 277465,07

  • Oferta z najniższą ceną: 277465,07 / Oferta z najwyższą ceną: 391039,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.