Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-31
Kraków: Zakup i dostawa asortymentu służby mundurowej
Numer ogłoszenia: 236553 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4724 , ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 455 24 07, faks 0-12 455 25 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw4724.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa asortymentu służby mundurowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa asortymentu służby mundurowej. Ilość asortymentu oraz wykaz rozmiarów zawiera opis techniczny do przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7, 18.82.00.00-3, 18.83.20.00-0, 18.11.40.00-1, 18.13.00.00-9, 18.44.33.20-5, 18.93.11.00-5, 18.44.42.00-5, 18.42.45.00-2, 18.40.00.00-3, 39.53.20.00-0, 18.42.40.00-7, 18.22.32.00-0, 39.52.25.40-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium na całość przedmiotu zamówienia wynosi 25 100,00 zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy sto złotych brutto). Wadium dla poszczególnych zadań wynosi: - dla zadania nr 1- buty specjalne na miękkiej podeszwie - 1 600,00 zł brutto (tysiąc sześćset złotych brutto); - dla zadania nr 2 - buty sportowe- 1 000,00 zł brutto (tysiąc złotych brutto); - dla zadania nr 3 - obuwie trackingowe - 400,00 zł brutto (czterysta złotych brutto); - dla zadania nr 4 - kombinezon ćwiczebny - 5 000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych brutto); - dla zadania nr 5 - kombinezon maskujący - 1 000,00 zł brutto (tysiąc złotych brutto); -dla zadania nr 6 - kombinezon z tkaniny trudnopalnej koloru oliwkowego RAL 6013 - 4 000,00 zł brutto (cztery tysiące złotych brutto); - dla zadania nr 7 - czapka polowa specjalna - 500,00 zł brutto (pięćset złotych brutto); -dla zadania nr 8 - plecak wodoodporny - 1 600,00 zł brutto (tysiąc sześćset złotych brutto); - dla zadania nr 9 - asortyment ochronny - 2 000,00 zł brutto (dwa tysiące złotych brutto); -dla zadania nr 10 - rękawice specjalne- 2 000,00 zł brutto (dwa tysiące złotych brutto); -dla zadania nr 11 - asortyment indywidualnego wyposażenia - 6 000,00 zł brutto (sześć tysięcy złotych brutto). Wadium wniesione w formie pieniężnej powinno zostać zaksięgowanie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, spełnia warunki określone w art. 22 ww. ustawy a także warunki określone w siwz- potwierdzone żądanymi dokumentami przez Zamawiającego (ocena spełniania warunków wg kryterium: spełnia - nie spełnia)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia jeżeli: - przedstawi wykaz wykonanych dostaw z przynajmniej jednym zamówieniem tożsamym w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedstawiony wykaz wykonanych dostaw tożsamych z zamówieniem dla poszczególnych zadań powinien opiewać na kwoty nie mniejsze niż: -dla zadania nr 1- buty specjalne na miękkiej podeszwie - 55 000,00 zł brutto (pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych brutto); -dla zadania nr 2 - buty sportowe - 40 000,00 zł brutto (czterdzieści tysięcy złotych brutto); - dla zadania nr 3 - obuwie trackingowe - 15 000,00 zł brutto (piętnaście tysięcy złotych brutto); -dla zadania nr 4 - kombinezon ćwiczebny - 170 000,00 zł brutto (sto siedemdziesiąt tysięcy złotych brutto); -dla zadania nr 5 - kombinezon maskujący - 40 000,00 zł brutto (czterdzieści tysięcy złotych brutto); - dla zadania nr 6 - kombinezon z tkaniny trudnopalnej koloru oliwkowego RAL 6013 - 150 000 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto); - dla zadania nr 7 - czapka polowa specjalna - 20 000,00 zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych brutto); -dla zadania nr 8 - plecak wodoodporny - 60 00,00 zł brutto (sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto); - dla zadania nr 9 - asortyment ochronny - 70 000,00 zł brutto (siedemdziesiąt tysięcy złotych brutto); - dla zadania nr 10 - rękawice specjalne- 70 000,00 zł brutto (siedemdziesiąt tysięcy złotych brutto); -dla zadania nr 11 - asortyment indywidualnego wyposażenia - 230 000,00 zł brutto (dwieście trzydzieści tysięcy złotych brutto)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia jeżeli: - przedstawi aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.1.4. Przedstawi aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia przedmiotu zamówienia z przyczyn od niego niezależnych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw4724.mil.pl oraz bip.przetragi@wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4724 Kraków, ul. Tyniecka 45; 30-901 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Jednostki Wojskowej 4724;30-901 Kraków ul. Tyniecka 45 w kancelarii jawnej w godz. 8.00-15.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Buty specjalne na miękkiej podeszwie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty specjalne na miękkiej podeszwie. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz załącznikach do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Buty sportowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty sportowe. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz załącznikach do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.82.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obuwie trackingowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie trackingowe. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz załącznikach do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kombinezon ćwiczebny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kombinezon ćwiczebny. Opis przedmiotu zamówieninia zawarty został w siwz oraz w załącznikach do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kombinezon maskujący.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kombinezon maskujący. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz załącznikach do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kombinezon z tkaniny trudnopalnej koloru oliwkowego RAL 6013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kombinezon z tkaniny trudnopalnej koloru oliwkowego RAL 6013. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz w załącznikach do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Czapka polowa specjalna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka polowa specjalna. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz załącznikach do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Plecak wodoodporny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plecak wodoodporny. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz w załącznikach do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.11.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Asortyment ochronny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment ochronny. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz w załącznikach do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.40.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rękawice specjalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice specjalne. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz w załącznikach do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Asortyment indywidualnego wyposażenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment indywidualnego wyposażenia. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz w załącznikach do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.25.40-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków, wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
- Roboty remontowo-budowlane w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. Adama Mickiewicza 21 w Krakowie
- Koncepcja połączenia pieszo-rowerowego w ciągu ul. Buszka pomiędzy ul. Przybyszewskiego a ul. Piastowską.
- Dostawa akumulatorów do UPS oraz dostawa urządzeń UPS
- Usługa wykonania modernizacji zaworów rozruchowych kotła linii 1 i 2 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie kraj. i zagr. w trybie ekonom. i pilnym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek litowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA RĘKAWIC OCHRONNYCH DO SP ZOZ WSPR W BIAŁYMSTOKU
- "Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie - III postępowanie"
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej, obuwia oraz rękawic
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.