eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i dostawa asortymentu służby mundurowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-31

Kraków: Zakup i dostawa asortymentu służby mundurowej
Numer ogłoszenia: 236553 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4724 , ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 455 24 07, faks 0-12 455 25 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw4724.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa asortymentu służby mundurowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa asortymentu służby mundurowej. Ilość asortymentu oraz wykaz rozmiarów zawiera opis techniczny do przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.80.00.00-7, 18.82.00.00-3, 18.83.20.00-0, 18.11.40.00-1, 18.13.00.00-9, 18.44.33.20-5, 18.93.11.00-5, 18.44.42.00-5, 18.42.45.00-2, 18.40.00.00-3, 39.53.20.00-0, 18.42.40.00-7, 18.22.32.00-0, 39.52.25.40-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium na całość przedmiotu zamówienia wynosi 25 100,00 zł brutto (dwadzieścia pięć tysięcy sto złotych brutto). Wadium dla poszczególnych zadań wynosi: - dla zadania nr 1- buty specjalne na miękkiej podeszwie - 1 600,00 zł brutto (tysiąc sześćset złotych brutto); - dla zadania nr 2 - buty sportowe- 1 000,00 zł brutto (tysiąc złotych brutto); - dla zadania nr 3 - obuwie trackingowe - 400,00 zł brutto (czterysta złotych brutto); - dla zadania nr 4 - kombinezon ćwiczebny - 5 000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych brutto); - dla zadania nr 5 - kombinezon maskujący - 1 000,00 zł brutto (tysiąc złotych brutto); -dla zadania nr 6 - kombinezon z tkaniny trudnopalnej koloru oliwkowego RAL 6013 - 4 000,00 zł brutto (cztery tysiące złotych brutto); - dla zadania nr 7 - czapka polowa specjalna - 500,00 zł brutto (pięćset złotych brutto); -dla zadania nr 8 - plecak wodoodporny - 1 600,00 zł brutto (tysiąc sześćset złotych brutto); - dla zadania nr 9 - asortyment ochronny - 2 000,00 zł brutto (dwa tysiące złotych brutto); -dla zadania nr 10 - rękawice specjalne- 2 000,00 zł brutto (dwa tysiące złotych brutto); -dla zadania nr 11 - asortyment indywidualnego wyposażenia - 6 000,00 zł brutto (sześć tysięcy złotych brutto). Wadium wniesione w formie pieniężnej powinno zostać zaksięgowanie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, spełnia warunki określone w art. 22 ww. ustawy a także warunki określone w siwz- potwierdzone żądanymi dokumentami przez Zamawiającego (ocena spełniania warunków wg kryterium: spełnia - nie spełnia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia jeżeli: - przedstawi wykaz wykonanych dostaw z przynajmniej jednym zamówieniem tożsamym w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedstawiony wykaz wykonanych dostaw tożsamych z zamówieniem dla poszczególnych zadań powinien opiewać na kwoty nie mniejsze niż: -dla zadania nr 1- buty specjalne na miękkiej podeszwie - 55 000,00 zł brutto (pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych brutto); -dla zadania nr 2 - buty sportowe - 40 000,00 zł brutto (czterdzieści tysięcy złotych brutto); - dla zadania nr 3 - obuwie trackingowe - 15 000,00 zł brutto (piętnaście tysięcy złotych brutto); -dla zadania nr 4 - kombinezon ćwiczebny - 170 000,00 zł brutto (sto siedemdziesiąt tysięcy złotych brutto); -dla zadania nr 5 - kombinezon maskujący - 40 000,00 zł brutto (czterdzieści tysięcy złotych brutto); - dla zadania nr 6 - kombinezon z tkaniny trudnopalnej koloru oliwkowego RAL 6013 - 150 000 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto); - dla zadania nr 7 - czapka polowa specjalna - 20 000,00 zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych brutto); -dla zadania nr 8 - plecak wodoodporny - 60 00,00 zł brutto (sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto); - dla zadania nr 9 - asortyment ochronny - 70 000,00 zł brutto (siedemdziesiąt tysięcy złotych brutto); - dla zadania nr 10 - rękawice specjalne- 70 000,00 zł brutto (siedemdziesiąt tysięcy złotych brutto); -dla zadania nr 11 - asortyment indywidualnego wyposażenia - 230 000,00 zł brutto (dwieście trzydzieści tysięcy złotych brutto)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia jeżeli: - przedstawi aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12.1.4. Przedstawi aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia przedmiotu zamówienia z przyczyn od niego niezależnych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw4724.mil.pl oraz bip.przetragi@wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4724 Kraków, ul. Tyniecka 45; 30-901 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Jednostki Wojskowej 4724;30-901 Kraków ul. Tyniecka 45 w kancelarii jawnej w godz. 8.00-15.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Buty specjalne na miękkiej podeszwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty specjalne na miękkiej podeszwie. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz załącznikach do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Buty sportowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty sportowe. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz załącznikach do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.82.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obuwie trackingowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie trackingowe. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz załącznikach do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kombinezon ćwiczebny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kombinezon ćwiczebny. Opis przedmiotu zamówieninia zawarty został w siwz oraz w załącznikach do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kombinezon maskujący.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kombinezon maskujący. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz załącznikach do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kombinezon z tkaniny trudnopalnej koloru oliwkowego RAL 6013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kombinezon z tkaniny trudnopalnej koloru oliwkowego RAL 6013. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz w załącznikach do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.40.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Czapka polowa specjalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka polowa specjalna. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz załącznikach do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Plecak wodoodporny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plecak wodoodporny. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz w załącznikach do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.11.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Asortyment ochronny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment ochronny. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz w załącznikach do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Rękawice specjalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice specjalne. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz w załącznikach do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Asortyment indywidualnego wyposażenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment indywidualnego wyposażenia. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w siwz oraz w załącznikach do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.25.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.