eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka Wieś › Zakup i dostawa fabrycznie nowego urządzenia specjalnego przeznaczonego do prac ciśnieniowo - ssących, związanych z czyszczeniem i udrażnianiem kanalizacji zainstalowanego na podwoziu samochodu ciężarowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-03

Wielka Wieś: Zakup i dostawa fabrycznie nowego urządzenia specjalnego przeznaczonego do prac ciśnieniowo - ssących, związanych z czyszczeniem i udrażnianiem kanalizacji zainstalowanego na podwoziu samochodu ciężarowego
Numer ogłoszenia: 23654 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego urządzenia specjalnego przeznaczonego do prac ciśnieniowo - ssących, związanych z czyszczeniem i udrażnianiem kanalizacji zainstalowanego na podwoziu samochodu ciężarowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa fabrycznie nowego urządzenia specjalnego przeznaczonego do prac ciśnieniowo - ssących, związanych z czyszczeniem i udrażnianiem kanalizacji zainstalowanego na podwoziu samochodu ciężarowego 2. Wymagania Zamawiającego w zakresie oferowanego sprzętu: Fabrycznie nowe urządzenie, przeznaczone do prac ciśnieniowo - ssących, związanych z czyszczeniem i udrażnianiem kanalizacji, zainstalowane na podwoziu samochodu ciężarowego Kabina 3 osobowa ( 2+1) Moc silnika: min. 200 KM, DIESEL DMC pojazdu: nie mniej niż 11000 kg nie więcej niż 13000 kg Koła : średnica nie mniej niż 19,5 nie więcej niż 22,5 na oponach z bieżnikiem szosowo-terenowym Zawieszenie : przednie i tylne wzmocnione Zabezpieczenia dodatkowa osłona chłodnicy siatki ochronne na reflektory przednie Wyposaż. dodatkowe fabryczna przystawka odbioru mocy od skrzyni biegów blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi podgrzewana elektrycznie przednia szyba rok produkcji 2014 lub 2015, Nadbudowa ciśnieniowo - ssąca : 1. Urządzenie ciśnieniowo - ssące, zainstalowane na podwoziu dwuosiowym, 2. Cylindryczny zbiornik, wykonany ze stali węglowej, o ogólnej pojemności nie mniejszej niż 5.500 dm3, odporny na próżnię, z podziałem na komory wody czystej i osadu, 3. Wziernikowe wskaźniki poziomu napełnienia zbiornika, 4. Pojemność zbiornika osadu : minimum 3500 dm3 5. Zawór przelewowy wraz z ciśnieniowym zaworem bezpieczeństwa 6. Tylna dennica otwierana przy pomocy cylindrów hydraulicznych obustronnego działania z zabezpieczeniem chroniącym przed przypadkowym zamknięciem / opadnięciem 7. Dennica zamykana przy pomocy ręcznych rygli, 8. Tylny 4 - calowy, ręcznie sterowany zawór ssący, 9. Tylny 6 - calowy, pneumatyczny spustowy zawór zasuwowy, 10. Opróżnianie zbiornika poprzez wychylanie przy pomocy podnośnika hydraulicznego, 11. System dysz ciśnieniowych, ułatwiających opróżnianie zbiornika, oczyszczający jednocześnie wnętrze zbiornika z resztek osadu, 12. Wydajność: nie mniejsza niż 500 m3/h o maksymalnym ciśnieniu 1 bar, 13. Cyklonowy oddzielacz wilgoci dużej objętości, wykonany ze stali nierdzewnej z wewnętrznym zaworem bezpieczeństwa, wskaźnikiem poziomu, przeznaczony do spowolnienia przepływu powietrza wciąganego ze zbiornika oraz do zatrzymania płynnych i błotnistych zanieczyszczeń, 14. Pneumatyczny spustowy zawór zasuwowy, 15. Zawór bezpieczeństwa, 16. Tłumiący filtr montowany na wylocie pompy próżniowej, 17. Hydrauliczny wysięgnik ssący obrotowy z możliwością obrotu o min. 180 °, Obrót, wysuw, unoszenie, oraz opuszczanie napędzane hydraulicznie, Wyposażony w gumowy wąż ssący o przekroju O 100 mm, Wyjmowany panel sterowania z przyciskami do sterowania otwarciem zaworu, inwersją pompy próżniowej, ruchami obrotowymi, ruchami góra - dół oraz wysuwaniem ramienia, Końcówka ssąca - rura wykonana ze stali nierdzewnej, 18. Komora na czystą wodę umieszczona w przedniej części zbiornika głównego, oddzielona od komory osadu grodzią stalową, odporną na podciśnienie o parametrach technicznych: Napełnianie wodą przy pomocy złącza strażackiego (Storz), Rurka odpowietrzająca, Wskaźnik poziomu z alarmem niskiego stanu wody, 19. Wysokociśnieniowa pompa o wydajności min. 100 l/min, na ciśnienie maksymalne 150 bar, napędzana mechanicznie, umieszczona w sekcji pomp, 20. Łączne działanie pompy wysokociśnieniowej i pompy próżniowej, 21. Płynna regulacja wydatku i ciśnienia wody, 22. Sygnalizacja braku wody w zbiorniku, 23. Zabezpieczenie przed brakiem wody, 24. Rury rozprowadzające wodę w układzie wodnym wykonane ze stali nierdzewnej 25. Zawory spustowe, 26. Bęben hydrauliczny zawieszony na tylnej dennicy zbiornika uchylany w osi pionowej z blokadą położenia w pozycjach pośrednich, 27. Możliwość mechanicznego zwijania/odwijania węża 28. Prowadnica węża, 29. Obrotowa rura rozgałęźna oraz zawór wyłączający, 30. Bęben wyposażony w wysokociśnieniowy 120-metrowy wąż o średnicy 3/4 lub 1 z oplotem metalowym, wraz z okuciami i kompletem dysz - min. 3 szt. 31. Skrzynka sterująca obsługująca następujące funkcje: Przyspieszenie silnika podwozia, Pneumatyczne zatrzymanie bębna węża w pozycjach pośrednich, Regulator ciśnienia wody, Otwieranie / zamykanie zaworu wyłączającego, Regulator przepływu do regulowania prędkości zwijania / rozwijania, Dźwignia sterująca, Manometr, Wskaźnik próżni 32. Boczny bęben zawieszony z tyłu pojazdu manualnie obracany, z blokadą hydrauliczną, 33. Obrotowa rura rozgałęźna, dźwignia sterująca oraz wyłączający zawór zasuwowy, 34. Wysokociśnieniowy wąż z oplotem metalowym, od 40 do 60 metrów 1/2 lub 3/4, wraz z okuciami, 35. System ciągłej cyrkulacji w instalacji wodnej, wyposażony w pompę odśrodkową, sterowaną elektrycznie [24 V], utrzymujący ciągłą cyrkulację wody w instalacji, zapobiegającą zamarzaniu, 36. Skrzynka sterująca wykonana ze stali nierdzewnej montowana z tyłu zabudowy: hermetycznie zamknięta, wyłącznik bezpieczeństwa, oświetlenie wewnętrzne, elektryczne sterowanie przepustnicą, załączenie pompy próżniowej, manometr próżniowy, załączenie pompy tłokowej, miernik ciśnienia wody, regulator ciśnienia wody. 37. Pilot przewodowego zdalnego sterowania: przechylanie zbiornika, otwieranie tylnej dennicy, otwieranie / zamykanie rygli hydraulicznych. 38. Skrzynka sterująca podwozia zamontowana w kabinie ze wskaźnikiem wychylenia zbiornika. 39. Boczne pojemniki na rury i osprzęt wykonane ze stali nierdzewnej, 40. Zamykana skrzynia na osprzęt i narzędzia umieszczona z boku zbiornika, 41. Rynna do przewozu węży ssących i długich narzędzi umieszczona z boku zbiornika, 42. Tylna rynna zsypowa ze stali nierdzewnej w celu ochrony sprzętu podczas rozładowywania materiału 43. Pomarańczowe światło ostrzegawcze na poprzecznej belce, 44. Tylne światło robocze, 45. Skrzynka narzędziowa , 46. 1 szt. rura ssąca ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej, 47. 1 szt. gumowy wąż ssący O 100 mm o długości minimum. 3 m wraz z połączeniem, 48. Komplet dysz do węży wysokiego ciśnienia na bębnach do mycia 49. Pistolet natryskowy do mycia pod wysokim ciśnieniem, przystosowany do połączenia z przewodem 13mm lub 15mm. Uwaga: Wykonawca ma obowiązek wypełnić i dołączyć do oferty Załącznik Nr 1A do SIWZ - - Tabelę parametrów technicznych przedmiotu zamówienia, który jednoznacznie potwierdzi spełnienie minimalnych wymagań Zamawiającego opisanych powyżej, Zamawiający zaleca bardzo dokładne i staranne wypełnienie Załącznika Nr 1A do SIWZ - - Tabelę parametrów technicznych przedmiotu zamówienia. Dokument ten nie podlega uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Kolumnę zatytułowaną proponowane przez Wykonawcę parametry techniczne urządzenia na Załączniku nr 1A do SIWZ należy wypełnić poprzez przepisanie pozycji z kolumny zatytułowanej wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne urządzenia wpisując oferowane parametry. 2.Wykonawca dostarczy oraz uruchomi przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w swojej siedzibie, ul. Krakowska 53, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie 3.Przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i objęty gwarancją producenta. 4. Wykonawca przekaże kompletną dokumentację techniczną przedmiotu zamówienia w dniu dostawy do siedziby Spółki, ul. Krakowska 53, 32-089Wielka Wieś Dokumentacja przedmiotu zamówienia musi zawierać następujące elementy: 1) książkę serwisową i gwarancyjną (wraz z listą punktów serwisowych), 2) instrukcję obsługi pojazdu i instalacji technologicznej, 3) katalog części zamiennych, 4) schematy i inne dokumenty, które otrzyma od producenta przedmiotu zamówienia dla zapewnienia Zamawiającemu prawidłowej eksploatacji i zabezpieczenia go przed roszczeniami ze strony osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich, patentowych, znaku towarowego, licencji lub innych. 5) Świadectwo homologacji Typu na pojazd kompletny lub decyzja zwalniająca z obowiązku uzyskania Świadectwa Homologacji - dokument wydany przez Ministra Infrastruktury - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem 5.Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi 5.1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości w wymiarze określonym w ofercie licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 5.2. Gwarancja obejmować będzie wady materiałowe oraz wady w pracy pojazdu. 5.3. Usługi gwarancyjne realizowane będą w miejscu użytkowania pojazdu lub w serwisie Wykonawcy. 5.4. Wykonawca zapewnia, że reakcja na zgłoszenie usterki nastąpi w ciągu 48 godzin, a naprawa zostanie wykonana w ciągu kolejnych 5 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki, a jeżeli wystąpi konieczność importu części zamiennych, naprawa zostanie wykonana w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki. 5.5. W przypadku napraw trwających dłużej niż 14 dni roboczych Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pojazdu zastępczego o parametrach nie gorszych niż pojazd serwisowany. 5.6. Jeżeli w ramach gwarancji Wykonawca dokona usunięcia wad istotnych, dla naprawionych części termin gwarancji będzie biegł na nowo od chwili usunięcia wady. Za wady istotne zostaną uznane takie wady, które wskutek ich wystąpienia uniemożliwią prawidłową eksploatację pojazdu tj. nie pozwolą na osiągnięcie jego parametrów pracy opisanych w umowie i pozostałych częściach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W innych wypadkach termin gwarancji ulegnie przedłużeniu o czas, w którym wada była usuwana. 5.7. Wymiana przedmiotu zamówienia lub jakiegokolwiek jego elementu na fabrycznie nowy nastąpi na żądanie Zamawiającego, przy drugim jego uszkodzeniu w okresie gwarancyjnym. Uszkodzona część pojazdu nie podlegająca naprawie zostanie wymieniona na nową 5.8. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie przysługują w przypadku użytkowania pojazdu niezgodnie z dostarczoną instrukcją obsługi lub po dokonaniu samodzielnych napraw przez Zamawiającego, bez pisemnej zgody Wykonawcy. 5.9. Wykonawca udzieli rękojmi za wady na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 5.10. W okresie rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia ujawnionych wad bezpłatnie w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego wady. 5.11. Pomimo wygaśnięcia gwarancji lub rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wad, które zostały zgłoszone przez Zamawiającego w okresie trwania gwarancji lub rękojmi. 6.Wymagania dotyczące serwisu 6.1. Wykonawca, w okresie obowiązywania gwarancji, od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, zapewni bezpłatny serwis. 6.2. Natomiast po zakończeniu okresu gwarancji, Wykonawca zapewni odpłatny serwis pogwarancyjny przez okres 3 lat licząc od zakończenia okresu gwarancji. 6.3. Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis pojazdu, przez okres co najmniej 3 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji. 6.4. Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania lub przewóz uszkodzonego pojazdu do i po naprawie w okresie gwarancyjnym są kosztem Wykonawcy. 7. Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia - lub innych Rozdziałach SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ÷ 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami Opisu przedmiotu zamówienia - Rozdz. I SIWZ i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w kwocie 10.000,00 zł ( dziesięć tysięcy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, że należycie wykonał co najmniej dwie dostawy samochodu specjalnego z urządzeniem ciśnieniowo - ssącym do czyszczenia i udrażniania kanalizacji na podwoziu samochodu, o wartości co najmniej 400.000,00 PLN brutto każda (słownie: czterysta tysięcy złotych) każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie dostaw należy wskazać co najmniej dwie dostawy samochodu specjalnego z urządzeniem ciśnieniowo - ssącym do czyszczenia i udrażniania kanalizacji na podwoziu samochodu, o wartości co najmniej 400.000,00 PLN brutto każda (słownie: czterysta tysięcy złotych) każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdziału VIII SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - długość okresu gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1) w przypadku, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy zgodnie z SIWZ. 2) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie lub z powodu zaistnienia w Umowie omyłki pisarskiej lub rachunkowej, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 3) dopuszcza się na uzasadniony wniosek Wykonawcy przedłużenie okresu realizacji Umowy, dołączając odpowiednie uzasadnienie na piśmie, jeśli termin wykonania Przedmiotu umowy może nie być dotrzymany z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy w szczególności działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy. Przezsiłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne którego Strony Umowy nie mogły przewidzieć, którego nie było można uniknąć, ani któremu Strony Umowy nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie, a która ma wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, strajki, itp., Po otrzymaniu uzasadnienia Zamawiający w ciągu 7 dni sprawdzi jego zgodność z warunkami Umowy i jeśli nie będzie miał zastrzeżeń, to zaakceptuje przedłużenie okresu realizacji Umowy. 4) zmiana zakresu części zamówienia powierzonego podwykonawcom w ofercie Wykonawcy. 5) pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, b) zmiana w zakresie wydłużenia terminu płatności, 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do Umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do Umowy - Aneks. Jednakże, podane powyżej zmiany, nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności: zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami, zmiany formy zabezpieczenia należytego zabezpieczenia Umowy, zmiany rachunku bankowego. Takie zmiany jako nieistotne wymagają pisemnego zawiadomienia drugiej Strony niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni do chwili dokonania zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, pok. 303.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, Biuro Obsługi Interesantów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, I oś priorytetowa - Gospodarka wodno - ściekowa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.