eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno Krajeńskie › Obsługa bankowa budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie oraz jej jednostek organizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-31

Sępólno Krajeńskie: Obsługa bankowa budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie oraz jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 236539 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sępólno Krajeńskie , ul. Tadeusza Kościuszki 11, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3894210, faks 052 3894220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-sepolno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie oraz jej jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonywanie w okresie od 23 września 2010 r. do 22 września 2015 r. pełnej obsługi bankowej budżetu Gminy Sępólno Krajeńskie oraz 5 jednostek organizacyjnych, polegającej w szczególności na : 1.1. otwieraniu i prowadzeniu rachunków bieżących, rachunków funduszy specjalnych i celowych, rachunków pomocniczych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych, 1.2. realizacji poleceń przelewów w systemie ELIXIR w formie elektronicznej lub w wyjątkowych wypadkach w formie papierowej do innych banków, 1.3. przyjmowaniu wpłat gotówkowych, 1.4. dokonywaniu wypłat gotówkowych, 1.5. przechowywaniu depozytów, 1.6. wydawaniu czeków gotówkowych, kart płatniczych, 1.7. lokowaniu wolnych środków pieniężnych na rachunkach lokat krótkoterminowych, 1.8. lokowaniu środków na innych lokatach krótkoterminowych i długoterminowych dostępnych w ofercie Wykonawcy, na warunkach ustalanych każdorazowo w wyniku indywidualnych negocjacji, 1.9. udzielaniu kredytów w rachunku bieżącym na cele określone w art. 89 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240) z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 w/w ustawy. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Miejską. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte jest na stawce WIBOR-u dla 1-miesięcznych złotówkowych depozytów międzybankowych powiększonej o marże banku. Stopa procentowa kredytu jest zmienna i będzie zmieniała się każdorazowo z pierwszym dniem miesiąca kalendarzowego proporcjonalnie do stawki odniesienia obliczonej z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku , na podstawie średniej arytmetycznej WIBOR-u dla depozytów 1-miesięcznych w miesiącu poprzedzającym dzień uruchomienia kredytu lub naliczenia odsetek. Odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia. Dla umożliwienia oceny ceny ofert należy przyjąć WIBOR 1 M z dnia 31 lipca 2010r. 1.10. codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych wraz z załącznikami, 1.11. miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych Gminy Sępólno Krajeńskie i jej podległych jednostek, 2. Dodatkowe informacje dla Wykonawcy : 2.1. Informacja o aktualnie posiadanych rachunkach bankowych oraz średniomiesięcznej liczbie przelewów, wpłat i wypłat gotówkowych oraz wielkości budżetu na 2010 rok: a) rachunki bankowe : - rachunki bieżące - 6 szt., - rachunki pozostałe (pomocnicze, funduszy celowych i inne) - 25 szt.; b) przelewy bankowe na rachunki w innych bankach - 600 szt.-m-c; c) przelewy bankowe na rachunki w tym samym banku - 900 szt.-m-c; d) wartość wpłat gotówkowych - 100 000 zł-m-c.; e) wartość wypłat gotówkowych - 500 000 zł-m-c.; f) ilość jednostek objętych systemem bankowości elektronicznej - 6 ; g) limit kredytu w rachunku bieżącym na 2010 rok wynosi 1.500.000 zł.; h) budżet Gminy Sępólno Krajeńskie na 2010 rok wg stanu na dzień 30.06.2010r. - dochody - 42 972 030,35 zł, - wydatki - 53 001 960,45 zł. i) Zamawiający zastrzega możliwość: - wystąpienia o kredyt do innego banku, - dowolnego wyboru podmiotu do lokowania wolnych środków. 2.2. Wykonawca bezpłatnie udostępni Zamawiającemu i jego jednostkom podległym elektroniczny system obsługi bankowej typu Home Banking lub równoważny. W ramach przedmiotowego systemu bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat: - dostawę oprogramowania, - instalację oprogramowania na stanowiskach wskazanych przez Zamawiającego, - bieżącą aktualizację oprogramowania, - obsługę serwisową oprogramowania, - w razie konieczności przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w obsłudze programu. - instalację, konfigurację oprogramowania do elektronicznego systemu obsługi bankowej w trakcie użytkowania systemu z przyczyn związanych z wymianą urządzeń komputerowych, reinstalacji lub zmian użytkowników systemu u Zamawiającego. System bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności: - realizację przelewów w formie elektronicznej, - możliwość generowania wyciągów bankowych na potrzeby Zamawiającego, - uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach oraz liczbie rachunków bankowych Zamawiającego i jego jednostek, - przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach jednostek organizacyjnych według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, - wywołanie dowolnej operacji wg w/w kryteriów, - składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków, - składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej Wykonawcy, - obsługę systemu na platformie internetowej, - archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonanych operacji i sald na rachunkach przez cały okres korzystania z systemu, - zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa danych. 2.3. W ramach prowadzenia rachunków Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat: - możliwość realizacji dyspozycji z wpływów bieżących, - przelewy na inne rachunki prowadzone przez Wykonawcę, - wyciąg wraz z załącznikami, - wpłaty dokonywane przez podatników na rzecz gminy na jej rachunki w kasach banku, - odprowadzanie gotówki z kasy na rachunek bankowy. 2.4. Wykonawca będzie stosować warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków również w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy Sępólno Krajeńskie, które posiadają lub otworzą rachunki u Wykonawcy wybranego w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Inne istotne dla Zamawiającego postanowienia : 3.1. Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Banku o zmianie wszelkich danych stanowiących podstawę otwarcia rachunku, a w szczególności zmianie osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem, zmianie siedziby i adresu, zmianie numeru statystycznego. 3.2. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do pobierania z rachunku bankowego należnych opłat i prowizji za wykonanie czynności bankowych w wysokości jak w ofercie. Nie dopuszcza się stosowania innych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie będą wzrastać w okresie obowiązywania umowy. 3.3. Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów, stanowiącej załącznik do umowy. 3.4. Wysokość oprocentowania środków na rachunkach zgodnie z ofertą. Kapitalizacja odsetek w okresie miesięcznym. 3.5. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym jak w ofercie. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat i jednorazowych prowizji bankowych od udzielonego kredytu oraz od salda niewykorzystanej części kredytu. 3.6. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od wpłat i wypłat gotówkowych, dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, stanowiących środki publiczne w rozumieniu art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz.1240). 3.7. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od operacji bezgotówkowych wewnątrz bankowych. 3.8. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od wydawanych blankietów czekowych i kart płatniczych. 3.9. W ramach umowy na wniosek Zamawiającego Wykonawca będzie bezzwłocznie potwierdzać pełnomocnictwa i upoważnienia, wydawać zaświadczenia, opinie, sporządzać informacje o stanie środków na rachunkach bankowych, itp. 3.10.Wykonawca będzie codziennie sporządzał wyciągi bankowe wraz z załącznikami ze wszystkich rachunków bankowych. 3.11.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji nie zgodnych z dyspozycją Zamawiającego lub jego jednostek organizacyjnych. 3.12.W przypadku tworzenia, łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub przejęcia jednostek organizacyjnych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 3.13.Wykonawca musi zapewnić kompleksową obsługę rachunków przez wytypowanego pracownika Wykonawcy, upoważnić go do kontaktów z Zamawiającym oraz jego jednostkami organizacyjnymi, jak również zapewnić jego zastępcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45, ust. 2 - Prawo zamówień publicznych odstępuje się od wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • koncesję, zezwolenie, licencję- dokument potwierdzający prowadzenie działalności bankowej oraz realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz.665 ze zm.), Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, jak i wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania z uwagi na wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Dziale XVII niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać na terenie Sępólna Krajeńskiego filię (filie), oddział (oddziały) lub utworzy po podpisaniu umowy co najmniej jedną taką placówkę, która będzie funkcjonować od dnia 23.09.2010 r. przez cały okres obowiązywania umowy - w odległości nie dalszej niż 500 m od siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia o posiadaniu na terenie Sępólna Krajeńskiego filii lub oddziału lub, że po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego utworzy co najmniej jedną taką placówkę na terenie Sępólna Krajeńskiego. Wzór oświadczenia stanowi (Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ) Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, jak i wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania z uwagi na wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Dziale XVII niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oświadczenie o posiadaniu oddziału lub filii na terenie Sępólna Krajeńskiego lub o utworzeniu co najmniej jednej takiej placówki na terenie Sępólna Krajeńskiego, która będzie funkcjonować od dnia 23.09.2010r. przez okres obowiązywania umowy. (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5) - Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ) - W celu ustalenia poprawności złożonych podpisów w ofercie, dla osób fizycznych należy przedłożyć do oferty zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 15
  • 3 - Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski ul. T. Kościuszki 11 89-400 Sępólno Kraj..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.