eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Alwernia › modernizacja drogi gminnej w Alwerni przy ul. Kasztanowej w ramach projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach ZPORR 2004-2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-09

POZYCJA 23651

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Alwernia: modernizacja drogi gminnej w Alwerni przy ul. Kasztanowej w ramach projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach ZPORR 2004-2006

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Alwernia, do kontaktów: Knapik Katarzyna Inspektor d/s zamówień publicznych i ewidencji działalności gospodarczej, zp@alwernia.pl tel: (0-12) 283-11-15 w. 308, ul. Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, tel. (012) 283 11 15, e-mail: lusm@uwoj.krakow.pl, www.alwernia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja drogi gminnej w Alwerni przy ul. Kasztanowej w ramach projektu dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach ZPORR 2004-2006. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja drogi gminnej w Alwerni przy ul. Kasztanowej. Zakres prac obejmuje: 1. Wykonanie nakładki asfaltowej o szer. 5 m i długości 677,5 mb. 2. Budowa chodnika z kostki brukowej o szer. 1,5 m i długości 820,50 mb. 3. Wykonanie kanalizacji burzowej o średnicy 400,300,250 długość- 800 mb. 4. Budowa gazociągu o średnicy 150 i długości 608 mb. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 32-566 Alwernia ul. Kasztanowa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej równowartości 60 000 EURO lecz poniżej wartości 5 mln EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 9 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki uczestnictwa w postępowaniu określone są w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych oraz w niniejszej SIWZ. 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Dokumenty wymagane od wykonawców ubiegających się o udział w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z US i ZUS-u lub Kasy Ubezpieczenia Rolniczego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawca musi: a) wykazać obroty w zakresie robót objętych zamówieniem za ostatni rok obrotowy w wysokości nie mniejszej niż 1 mln złotych (wykonawca dołącza do oferty sprawozdanie finansowe za ostatni rok obrotowy). b) być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min: 250 000,00 złotych. c) mieć do dyspozycji odpowiedni wykwalifikowany personel do realizacji zamówienia. d) wykonawca musi dysponować sprzętem i środkami transportu, niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia. e) wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 2 lat co najmniej jedno zamówienie o podobnym charakterze.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.06.2006, cena - 50. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.06.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2006, godzina 12:30, Urząd Miejski w Alwerni ul. Z. Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, pokój 320 /III piętro/.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Umowa nr Z/2/12/III/3.1/398/05/U/13/06 o dofinansowanie Projektu nr Z/2.12/III/3.1/398/05 Modernizacja drogi gminnej w Alwerni przy ul. Kasztanowej. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.