eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Budowa ścieżki pieszo - rowerowej w m. Dęblin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 801 Warszawa - Karczew - Wilga - Maciejowice - Dęblin - Puławy o długości 0,5442 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Puławy: Budowa ścieżki pieszo - rowerowej w m. Dęblin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 801 Warszawa - Karczew - Wilga - Maciejowice - Dęblin - Puławy o długości 0,5442 km
Numer ogłoszenia: 236503 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach , ul. Składowa 1A, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8863163, 8864103, fax. 081 8863163.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki pieszo - rowerowej w m. Dęblin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 801 Warszawa - Karczew - Wilga - Maciejowice - Dęblin - Puławy o długości 0,5442 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ścieżki pieszo - rowerowej w m. Dęblin w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 801 Warszawa - Karczew - Wilga - Maciejowice - Dęblin - Puławy o długości 0,5442 km 1. Zakres rzeczowy prac obejmuje: - odtworzenie trasy w terenie, - rozbiórka elementów dróg i ulic, - roboty ziemne, - demontaż i montaż hydrantów pożarowych nadziemnych, - wykonanie chodnika i ścieżki rowerowej, - wykonanie zjazdów, - ścinanie i uzupełnienie poboczy, - umocnienie skarp, - oznakowanie pionowe, - oznakowanie poziome Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz w Specyfikacji Technicznej. 2.Zamówienie należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót D-00.00.00; D-01.01.01; D-04.01.01; D-04.02.01; D-04.05.01; D-06.03.01;D-07.02.01; D-08.02.02; D-08.03.01; D-10.05.01; D-10.07.01. 3.Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania harmonogramu rzeczowego i finansowego robót, programu zapewnienia jakości PZJ oraz planu (BIOZ) zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994r (Prawo budowlane) wraz z późniejszymi zmianami. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót. 5. Wymagany okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 24 miesiące od daty odbioru ostatecznego. 6. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Wartość zamówienia wynosi: 280 886,06 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:5 000,00 zł , słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100. 2) Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. o/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4) W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji 2) Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1. Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy-robót, posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych wraz z okresem przepracowanym na stanowisku takim jak zaproponowane w ofercie. 2. Wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Dysponowanie (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) jednostkami sprzętu i środkami transportu , wymienionymi w poniżej : a) Koparka o pojemności łyżki 0,4 m3 - 1 szt. b) Ładowarka o pojemności łyżki 0,75 m3 lub więcej - 1 szt. c) Samochód skrzyniowy o ładowności 5t lub więcej - 2 szt. d) Samochód samowyładowczy o ładowności min. 10t - 3 szt. e) Zagęszczarki płytowe wibracyjne - 2 szt. f) Walec samojezdny ogumiony średni - 1 szt. g) Spycharka 74 kW - 1 szt. h) Piła do cięcia betonu - 1 szt. 3) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie . 2. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca załączy do oferty - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca załączy do oferty wykaz minimum 3 robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca załączy do oferty wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia , zawierający, w szczególności informacje o osobie przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z załączoną kserokopią jego uprawnień budowlanych oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej poświadczoną przez odpowiedni organ samorządu zawodowego oraz życiorysem zawodowym. 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca załączy do oferty wykaz potencjału technicznego tj. sprzętu i środków transportu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1a; (cena 34,00 zł) w pokoju nr 11, za zaliczeniem pocztowym lub poczta elektroniczną..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 12. Otwarcie ofert nastapi 20 października 2008 r. o godz. 10.30; pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr 081 886 31 63; 886 41 03 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Do kontaktów z Wykonawcami uprawnione są osoby: 1) W sprawach technicznych - inż. Zdzisław Minda ( 081 886 31 63) 2) W sprawach formalno -prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Artur Wiak ( 081 886 31 63) UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, mogą przesłać Zamawiającemu krótką informację zawierającą podstawowe dane firmy (nazwa, adres, nr telefonu, faxu, adres poczty elektronicznej) faksem nr 081 886 31 63 lub pocztą elektroniczna na adres rdw.pulawy@zdw.lublin.pl. Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego bezpośrednio zawiadamiani o zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, protestach dotyczących SIWZ i ich rozstrzygnięciach, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.