eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia oraz uczestników projektu Aktywny rozwój IV. Nr postępowaniaOPS.DA.2711.9.2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Warszawa: Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia oraz uczestników projektu Aktywny rozwój IV. Nr postępowania: OPS.DA.2711.9.2013
Numer ogłoszenia: 236492 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy , ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 544 12 00, faks 0-22 544 12 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia oraz uczestników projektu Aktywny rozwój IV. Nr postępowania: OPS.DA.2711.9.2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczestników projektu Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz uczestników projektu Aktywny rozwój IV finansowanego ze środków własnych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określa kod: 80530000-8 (Usługi szkolenia zawodowego). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących kursów: Dla projektu Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia: Część I - Kurs Operator żurawia wieżowego, Część II: - Kurs Kadry - płace z programem Płatnik oraz Symfonia, - Kurs Księgowa - od podstaw do samodzielnej księgowej z obsługą programu Symfonia, - Kurs Pracownik administracyjno-biurowy z obsługą komputera i urządzeń biurowych, Część III - Kurs Spawanie metodą TIG, Część IV - Kurs Masaż I i II stopnia, Część V: - Kurs Opiekunka osób starszych, - Kurs Opiekunka osób starszych z modułem języka niemieckiego, - Kurs Opiekunka dziecięca, Część VI - Kurs Rejestratorka medyczna, Część VII: - Kurs Fryzjer damsko-męski, - Kurs Wizaż i stylizacja, Część VIII - Kurs Skuteczny sprzedawca z zastosowaniem technik efektywnej sprzedaży oraz obsługą komputera i kasy fiskalnej, Część IX - Kurs Kucharz, Część X - Kurs Barman-kelner, Część XI: - Kurs Magazynier z obsługą komputera i komputerowych programów magazynowych (np.: WF-MAG, Symfonia Handel) wózków jezdniowych oraz wymianą butli, - Kurs Magazynier z obsługą komputera i komputerowych programów magazynowych (np.: WF-MAG, Symfonia Handel) Część XII - Kurs Programowanie i obsługa maszyn CNC Część XIII - Kurs trenerski Część XIV - Kurs Dogoterapia Dla projektu Aktywny rozwój IV: Część XV - Kurs Wizaż i stylizacja, Część XVI - Kurs Magazynier z obsługą komputera i komputerowych programów magazynowych (np.: WF-MAG, Symfonia Handel) wózków jezdniowych oraz wymianą butli, Część XVII - Kurs Kucharz, Część XVIII - Kurs Stylizacja ubioru, Część XIX - Kurs Kroju i szycia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 do SIWZ. 5. Usługa dla uczestników projektu będzie świadczona poza siedzibą Ośrodka, w lokalu zapewnionym przez Wykonawcę, na terenie m.st. Warszawy, w terminie: - dla części I-XIV od lipca 2013 roku do listopada 2013 roku, - dla części XV-XIX od lipca 2013 roku do grudnia 2013 roku. 6. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku pisemnej rezygnacji z Kursu przez Uczestnika projektu przed rozpoczęciem Kursu wynagrodzenie ulegnie obniżeniu o kwotę przypadającą na dany Kurs, natomiast w przypadku rezygnacji Uczestnika w trakcie realizacji Kursu, wynagrodzenie zostanie wypłacone proporcjonalnie do części zrealizowanego Kursu. 7. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje (dot. świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 3 usługi polegające na przeprowadzeniu kursów o tematyce tożsamej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia (w zależności od części, do której przystępuje Wykonawca), na łączną kwotę 10.000 zł brutto, których należyte wykonanie potwierdzone zostanie przez Wykonawcę załączonymi do oferty dokumentami, np. referencjami. Uwaga: Zamawiający wyjaśnia, że zapis cyt. 3 usługi polegające na przeprowadzeniu kursów o tematyce tożsamej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia (w zależności od części, do której przystępuje Wykonawca) dotyczy części do której przystępuje Wykonawca. W przypadku gdy część zamówienia do której przystępuje Wykonawca składa się z dwóch lub więcej kursów należy wykazać się realizacją trzech usług o tematyce tożsamej z każdym z kursów wymienionych w danej części. W przypadku przystępowania do dwóch lub więcej części przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien wykazać realizację co najmniej 3 usług dla każdej z części do której przystępuje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oprócz wymienionych wcześniej dokumentów i oświadczeń do oferty załączyć należy oryginały pełnomocnictw, o których mowa w rozdziale IV ust. 3 i rozdziale VI ust. 6 SIWZ (o ile ustanowiono), dopuszcza się kopie notarialnie potwierdzone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku zmiany prawa lub wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które uniemożliwiałyby wykonanie umowy zgodnie z jej treścią i celem w szczególności: a) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą. b) obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. Każdorazowa zmiana treści umowy musi mieć formę pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego w Warszawie, ul. Cybisa 7, pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 11:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Warszawie, ul. Cybisa 7, Punkt Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemow Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.