eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Miasta Koszalin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-07

Koszalin: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Miasta Koszalin
Numer ogłoszenia: 23645 - 2016; data zamieszczenia: 07.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600, faks 094 3488625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Miasta Koszalin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Miasta Koszalin. Szczegółowy zakres czynności i opracowań niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Miasta Koszalin (zwanej dalej PGN), zawierającego dane dot. emisji zanieczyszczeń powietrza na terenie Gminy Miasta Koszalin. 2. Opracowanie ankiet i niezbędnych materiałów informacyjnych oraz ankietyzację mieszkańców budynków jedno- i wielorodzinnych oraz pozostałych budynków znajdujących się na obszarze gminy (usługowych, handlowych, przemysłowych, itp.) i charakteryzację niskiej emisji zanieczyszczeń powietrza na terenie Gminy Miasta Koszalin, w tym: - Wykonanie inwentaryzacji terenowej z wykorzystaniem map GIS (System Informacji Przestrzennej - www.sipmk.koszalin.pl) w celu opracowania przestrzennej bazy danych niskiej emisji i inwentaryzacji źródeł niskiej emisji z indywidualnych źródeł ciepła, - Wykonanie inwentaryzacji zanieczyszczeń powietrza atmosferycznego w terenie z wykorzystaniem mapy GIS, uwzględniających emisję zanieczyszczeń ze źródeł liniowych (komunikacyjną), emisję punktową, emisję niezorganizowaną, emisję napływową, - Wykonanie podsumowania inwentaryzacji wszystkich rodzajów emisji zanieczyszczeń powietrza na terenie Gminy Miasta Koszalin, - Sporządzenie map gminy z uwzględnieniem rozmieszczenia punktów emisji (m.in. pył PM10, benzo(a)piren). 3. Opracowanie bazy danych zawierającej wyselekcjonowane i usystematyzowane informacje pozwalające na ocenę gospodarki energią przy uwzględnieniu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Koszalina - uchwała nr XIX/354/2000 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 24 listopada 2000 r. 4. Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników gminy na temat problematyki związanej z tworzeniem, realizacją (wdrażaniem) i monitorowaniem planów gospodarki niskoemisyjnej oraz samodzielną aktualizacją bazy danych. Szkolenie odbywać się będzie dla maksymalnie 10 osób wg planu, który wcześniej musi być przedstawiony Zamawiającemu do zatwierdzenia. 5. Przeprowadzenie akcji informacyjnej dotyczącej tworzenia planów gospodarki niskoemisyjnej oraz upublicznienie informacji o opracowaniu planu. Publikacja informacji na stronie internetowej m. Koszalin www.koszalin.pl i tablicach ogłoszeń zwyczajowo przyjętych do ogłaszania informacji publicznych. Dodatkowo Wykonawca podejmie działania mające na celu dotarcie do kluczowych interesariuszy, poprzez przygotowanie i rozpowszechnienie 200 broszur oraz organizację co najmniej 2 spotkań zachęcających do przeprowadzenia przedsięwzięć mających na celu ograniczenie emisji zanieczyszczeń, poprawę efektywności energetycznej i wzrost udziału energii z OZE, a tym samym udziału we wdrażaniu zapisów Planu Gospodarki Niskoemisyjnej. 6. Przeprowadzenie konsultacji z udziałem społeczeństwa, zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu PGN, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r., Nr 199, poz. 1227 ze zmianami) oraz wykonanie Raportu z konsultacji społecznych. 7. Wystąpienie do właściwych organów w sprawie uzgodnień dot. strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz dot. podsumowania na podstawie art. 55 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 ze zmianami) oraz sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko skutków realizacji PGN przy konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla opracowanego projektu programu (jeśli wymaga) i wprowadzanie ewentualnych zmian do projektu programu wynikających z udziału społeczeństwa i opinii właściwych organów. 8. Prezentację PGN przed właściwymi Komisjami Rady Miejskiej (max. dwie komisje); o terminie posiedzenia Wykonawca zostanie poinformowany z 7-dniowym wyprzedzeniem. 9. Prezentację PGN w czasie przyjęcia uchwały przez Radę Miejską w Koszalinie; udział w sesji rady miejskiej, w której porządku obrad zostanie umieszczona sprawa uchwalenia PGN; udzielanie w trakcie posiedzeń wyjaśnień i informacji dotyczących PGN..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.00.00 - Ochrona środowiska 90.71.21.00 - Planowanie rozwoju środowiska miejskiego 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. ZAMAWIAJACY dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie terminu wykonania zamówienia w przypadku niezawinionego przez WYKONAWCĘ opóźnienia w uzyskaniu wymaganych decyzji administracyjnych, pozwoleń oraz opinii innych organów w trakcie opracowania dokumentacji. 2. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.