eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemyśl › Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Siemyśl.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-08

Siemyśl: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Siemyśl.
Numer ogłoszenia: 236459 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemyśl , ul. Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3588013, faks 094 3588013 w. 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemysl.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Siemyśl..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - montażowych instalacji elektrycznej zewnętrznej oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Siemyśl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) SIWZ, b) Dokumentacja projektowa, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Przedmiar..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - część 1 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), - część 2 - 2 500,00 zł ( słownie dwa tysiące pięćset złotych ), - część 3 - 4 000,00 zł ( słownie cztery tysiące złotych ), - część 4 - 2 500,00 zł ( słownie dwa tysiące pięćset złotych ), - część 5 - 1 500,00 zł ( słownie jeden tysiąc pięćset złotych ), - część 6 - 3 000,00 zł ( trzy tysiące złotych ), - część 7 - 3 000,00 zł ( trzy tysiące złotych ), - część 8 - 3 500,00 zł ( słownie trzy tysiące pięćset złotych ), - część 9 - 1 500,00 zł ( słownie jeden tysiąc pięćset złotych ), - część 10 - 1 500,00 zł ( słownie jeden tysiąc pięćset złotych ), - część 11 - 3 000,00 zł ( trzy tysiące złotych ), - część 12 - 1 500,00 zł ( słownie jeden tysiąc pięćset złotych ),

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy także wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty polegające na pracach budowlano - montażowych o podobnym charakterze o wartości minimum 100 000,00 zł;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy także wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy także wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300.000,00 zł oraz wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: 1/ w zakresie terminów, określonych w § 5 i w § 7 umowy, w przypadku: a) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy - termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przesunięty o czas działania siły wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia skutków tej siły; b) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do realizacji zamówienia, do których wykonania zobowiązany jest zamawiający - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionych prac; c) gdy prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, co uniemożliwia terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin wykonania przedmiotu umowy będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów; 2/ w zakresie wynagrodzenia wykonawcy - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Przez działanie siły wyższej, o której mowa w ust. 1 pkt 1 lit.a, należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, takie jak: 1/ katastrofalne działania przyrody (niezwykłe mrozy, huragany, powodzie, opady deszczu, śniegu lub gradu przekraczające wielokrotnie normy miesięczne); 2/ zaburzenia życia zbiorowego (np. strajki generalne, zamieszki, wojny, stan wyjątkowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemysl.pl/index.php?id=111527
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siemyśl ul. Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl pokój nr 08, w godzinach urzędowania Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siemyśl, ul. Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl, sekretariat pok. 112.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. W ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Białokury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - montażowych instalacji elektrycznej zewnętrznej oświetlenia drogowego w m. Białokury, na które składają się m. in.: - wykonanie zasilania szafki oświetleniowej wraz z montażem szafki, - linia oświetleniowa, - roboty nawierzchniowe, - obsługa geodezyjna budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) SIWZ, b) Dokumentacja projektowa, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Przedmiar. Stanowiące załącznik do umowy i będące jej integralną częścią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Byszewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - montażowych instalacji elektrycznej zewnętrznej oświetlenia drogowego w m. Byszewo, na które składają się m. in.: - wykonanie zasilania szafki oświetleniowej wraz z montażem szafki, - linia oświetleniowa, - roboty nawierzchniowe, - obsługa geodezyjna budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) SIWZ, b) Dokumentacja projektowa, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Przedmiar. Stanowiące załącznik do umowy i będące jej integralną częścią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Charzyno, ul. Polna, ul. Zielona, ul. Wodna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - montażowych instalacji elektrycznej zewnętrznej oświetlenia drogowego w m. Charzyno, ul. Polna, ul. Zielona, ul. Wodna, na które składają się m. in.: - wykonanie zasilania szafki oświetleniowej wraz z montażem szafki, - linia oświetleniowa, - roboty nawierzchniowe, - obsługa geodezyjna budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) SIWZ, b) Dokumentacja projektowa, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Przedmiar. Stanowiące załącznik do umowy i będące jej integralną częścią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Charzyno, ul. Szkolna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - montażowych instalacji elektrycznej zewnętrznej oświetlenia drogowego w m. Charzyno, ul. Szkolna, na które składają się m. in.: - wykonanie zasilania szafki oświetleniowej wraz z montażem szafki, - linia oświetleniowa, - obsługa geodezyjna budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) SIWZ, b) Dokumentacja projektowa, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Przedmiar. Stanowiące załącznik do umowy i będące jej integralną częścią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kędrzyno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - montażowych instalacji elektrycznej zewnętrznej oświetlenia drogowego w m. Kędrzyno, na które składają się m. in.: - wykonanie zasilania szafki oświetleniowej wraz z montażem szafki, - linia oświetleniowa, - obsługa geodezyjna budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) SIWZ, b) Dokumentacja projektowa, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Przedmiar. Stanowiące załącznik do umowy i będące jej integralną częścią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Niemierze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - montażowych instalacji elektrycznej zewnętrznej oświetlenia drogowego w m. Niemierze, na które składają się m. in.: - wykonanie zasilania szafki oświetleniowej wraz z montażem szafki, - linia oświetleniowa, - obsługa geodezyjna budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) SIWZ, b) Dokumentacja projektowa, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Przedmiar. Stanowiące załącznik do umowy i będące jej integralną częścią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Nieżyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - montażowych instalacji elektrycznej zewnętrznej oświetlenia drogowego w m. Nieżyn, na które składają się m. in.: - przebudowa szafki istniejącej, - linia oświetleniowa, - obsługa geodezyjna budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) SIWZ, b) Dokumentacja projektowa, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Przedmiar. Stanowiące załącznik do umowy i będące jej integralną częścią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Siemyśl, ul. Ogrodowa, ul. Szkolna, ul. Kościelna, ul. Lipowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - montażowych instalacji elektrycznej zewnętrznej oświetlenia drogowego w m. Siemyśl, ul. Ogrodowa, ul. Szkolna, ul. Kościelna, ul. Lipowa na które składają się m. in.: - wykonanie zasilania szafki oświetleniowej wraz z montażem szafki (Ogrodowa), - wykonanie zasilania szafki oświetleniowej wraz z montażem szafki (Lipowa) - linia oświetleniowa, - roboty nawierzchniowe, - obsługa geodezyjna budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) SIWZ, b) Dokumentacja projektowa, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Przedmiar. Stanowiące załącznik do umowy i będące jej integralną częścią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Siemyśl, ul. Topolowa, ul. Ks. A. Wyciślika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - montażowych instalacji elektrycznej zewnętrznej oświetlenia drogowego w m. Siemyśl, ul. Topolowa, ul. Ks. A. Wyciślika na które składają się m. in.: - przebudowa istniejącej szafki, - demontaż istniejących słupów, - linia oświetleniowa, - obsługa geodezyjna budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) SIWZ, b) Dokumentacja projektowa, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Przedmiar. Stanowiące załącznik do umowy i będące jej integralną częścią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Świecie Kołobrzeskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - montażowych instalacji elektrycznej zewnętrznej oświetlenia drogowego w m. Świecie Kołobrzeskie, na które składają się m. in.: - wykonanie zasilania szafki oświetleniowej wraz z montażem szafki, - linia oświetleniowa, - roboty nawierzchniowe, - obsługa geodezyjna budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) SIWZ, b) Dokumentacja projektowa, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Przedmiar. Stanowiące załącznik do umowy i będące jej integralną częścią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Trzynik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - montażowych instalacji elektrycznej zewnętrznej oświetlenia drogowego w m. Trzynik, na które składają się m. in.: - wykonanie zasilania szafki oświetleniowej wraz z montażem szafki, - linia oświetleniowa, - obsługa geodezyjna budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) SIWZ, b) Dokumentacja projektowa, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Przedmiar. Stanowiące załącznik do umowy i będące jej integralną częścią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Unieradz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - montażowych instalacji elektrycznej zewnętrznej oświetlenia drogowego w m. Unieradz, na które składają się m. in.: - wykonanie zasilania szafki oświetleniowej wraz z montażem szafki, - linia oświetleniowa, - obsługa geodezyjna budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) SIWZ, b) Dokumentacja projektowa, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) Przedmiar. Stanowiące załącznik do umowy i będące jej integralną częścią..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.61.10-9, 45.23.14.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.