Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Wieliczka: Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 23640 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce , ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wieliczka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sam. ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie dróg powiatowych, na terenie Powiatu Wielickiego w 2010 r. Zakres robót obejmuje: a) ręczną konserwację rowów przydrożnych z namułu i mechaniczny odwóz ziemi i namułu, b) mechaniczne odtworzenie rowów, c) mechaniczne ścinanie poboczy i uzupełnianie poboczy wysiewką, d) rozbiórkę przepustów rurowych, e) ułożenie rur betonowych pod zjazdami, f) odtworzenie nawierzchni, g) umocnienie skarp i dna wykopów, h) oczyszczanie przepustów. Szczegółowy zakres robót określają: - Kosztorys ofertowy - załącznik C do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)- załącznik D do SIWZ. Miejsce i zakres wykonywanych prac wskaże każdorazowo Zamawiający. Wykonawca powinien przystąpić do ich wykonania w ciągu 48 godzin od wskazania, a w szczególnych przypadkach (zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym) - do godziny od powiadomienia telefonicznie lub faksem. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w ww. terminie do uzgodnionych prac to Zamawiający może zlecić wykonanie zastępcze na koszt Wykonawcy. Rozliczenie robót będzie kosztorysem powykonawczym tzn. cena jednostkowa przedstawiona w ofercie x ilość faktycznie wykonanych robót. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, aby zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną, obowiązującymi przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej i wiedzy inżynierskiej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust.1 uPzp spełniają warunki dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia - wymagane jest wykazanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Należy wykazać wykonanie co najmniej jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. brutto. 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wymagana jest osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wraz z oświadczeniem, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: 1.oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp, 2.aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24, ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1pkt 2 uPzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów i oświadczeń wymienionych w punktach 9.2-9.4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie należy załączyć do oferty. 1)Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg załącznika A, 2)Kosztorys ofertowy, wykonany metodą uproszczoną, na podstawie załączonego formularza stanowiącego załącznik C do SIWZ - będzie stanowić załącznik 1 do oferty, UWAGA: wartość netto każdej pozycji (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) należy wyliczyć następująco: ilość (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) x cena jednostkowa (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). 3)W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w pkt. 8.1 SIWZ a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1, uPzp, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik 2 do SIWZ - będzie stanowić załącznik 2 do oferty, b) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Należy wykazać wykonanie co najmniej jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. brutto - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik 3 do SIWZ - będzie stanowić załącznik 3 do oferty. c) wykaz osób wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wymagany jest kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej wraz z oświadczeniem, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia, i wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom. Wykaz przygotować z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik 4 do SIWZ - będzie stanowić załącznik 4 do oferty, UWAGA! - Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 uPzp. a) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 uPzp, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ - będzie stanowić załącznik 5 do oferty, b)aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 uPzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 uPzp, z wykorzystaniem wzoru załącznik 6 do SIWZ - będzie stanowić Załącznik 6 do oferty, UWAGA! Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ, - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 uPzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 uPzp z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik 6 do SIWZ. 5) Pełnomocnictwo, o którym mowa pkt. 8.6.3 SIWZ - będzie stanowić Załącznik 7 do oferty (załączyć jeśli dotyczy), Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiednio dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.wieliczka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A,32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarządu Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A,32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
- "Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą konserwacją w budynku szybu Kinga Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Wykonanie przeglądu głównego oraz remontu wentylatorów lutniowych"
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
- Remont drogi gminnej 560861K w km od 0+166 do km 0+642 w miejscowości Wieliczka, Gmina Wieliczka
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z miejscowości Wilczyce, gmina Długołęka do miejscowości Wrocław, gmina Wrocław
- "Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary".
- "Budowa odwodnienia drogowego w ul. Lubawskiej na odcinku od nr 4a do ul. Góreckiej we Wrocławiu"
- Zaprojektowanie i przebudowa na potrzeby Adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Biobanku w CWBK - w ramach URCMC tworzonych w ramach projektu pn.: "URCMC wraz z Biobankiem CWBK UM w Lublinie"
- Przebudowa drogi gminnej nr 005848F w Starych Drzewcach.
- Zagospodarowanie terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.