eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Projekt budowlano-wykonawczy sieci wodociągowej w m. Sitaniec Wolica, Sitaniec i Sitaniec Kolonia



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Zamość: Projekt budowlano-wykonawczy sieci wodociągowej w m. Sitaniec Wolica, Sitaniec i Sitaniec Kolonia
Numer ogłoszenia: 236358 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość , ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mbnet.pl/zamosc
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlano-wykonawczy sieci wodociągowej w m. Sitaniec Wolica, Sitaniec i Sitaniec Kolonia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie projektu budowlano - wykonawczego ujęcia wody i sieci wodociągowej w miejscowości Sitaniec Wolica, Sitaniec i Sitaniec Kolonia. (Sieć wodociągowa w układzie pierścieniowym, z przyłączami). b) Szczegółowy zakres planowanych robót : Projekt sieci wodociągowej z ujęciem wody opracowany w oparciu o warunki techniczne uwzględnione z inwestorem 1- długość sieci ok. 17 km, ilość przyłączy ok. 160 2- wydajność ujęcia wody 1200 m3 /d 3-projekt ujęcia wody - w oparciu o dwie studnie głębinowe, badania wody były prowadzone pod kątem zawartości żelaza, które wykazują < 0,05 mg/dm3 3.1Projekt winien zawierać: a) projekt budowlano-wykonawczy sieci wodociągowej - 5 egz b) badania gruntu - 2 egz c) projekt budowlano- wykonawczy ujęcia wody we wszystkich branżach -5 egz d) projekt drogi dojazdowej gruntowej wzmocnionej e) przedmiary robót - 5 egz; f) kosztorysy inwestorskie -1 egz g) szczegółowe specyfikacje techniczne - 2 egz h) wszystkie uzgodnienia umożliwiające Zamawiającemu uzyskanie pozwolenia na budowę i) projekty przyłączy wody po 4 kpl dla każdego przyłącza ( bez przedmiarów i kosztorysów) 3.2 wykonawca przed przystąpieniem do sporządzenia oferty obowiązany jest do: - dokonania wizji w terenie i złożenia stosownego oświadczenia w formularzu ofertowym o odbyciu wizji lokalnej.( Zał Nr 9) 3.3 do obowiązków Wykonawcy należy : a) sporządzenie wypisu właścicieli działek b) uzyskanie zgody od właścicieli na ułożenie sieci wodociągowej oraz uzyskanie zgody pisemnej Właścicieli działek na wejście w teren wg załączoego wzoru ( zał nr 8 załącznik do wglądu, uzupełniany w trakcie realizacji zadania - wygrany wykonawca) c) Jeżeli z warunków wysokościowych i lokalizacyjnych terenu wynikać będzie konieczność zastosowania przepompowni należy je zaprojektować wraz z ogrodzeniem i zasilaniem elektrycznym. d) wszystkie opracowania winny być inwestorowi dostarczone w wersji papierowej i elektronicznej ( PDF ) e) Warunki zasilania w energię elektryczną Oferent uzyska we własnym zakresie. Inwestor posiada mapy do celów projektowych w wersji papierowej oraz DXF.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A).O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. B) Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt 6 siwz, według formuły spełnia/nie spełnia 5.1Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu projektu budowlano - wykonawczego sieci wodociągowej o wartości takiej jak w przedstawionej ofercie lub większe, co winni potwierdzić dokumentami o ich należytym wykonaniu, b) posiadają kadrę z kwalifikacjami z wszystkich branż, które występują przy realizacji przedmiotu zamówienia, co najmniej 1 osobę z uprawnieniami do wykonywania projektów w branży sieciowo-sanitarnej, c) przed przygotowaniem oferty dokonają wizji lokalnej w terenie zdobędą wszelkie informacje, które mogą okazać się konieczne do przygotowania oferty, d) posiadają sytuację finansową zapewniającą realizację zamówienia, e) zaakceptują warunki i pozostałe postanowienia umieszczone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia f) nie są wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawa Zamówień Publicznych g) treść złożonej przez nich oferty będzie odpowiadać treści Specyfikaji Istotnych Warunków Zamówienia, h) Zgodnie z art.23 ust Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. - wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, wykonawcy występujący wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzania spełniania warunków określonych w punkcie 5 siwz Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał Nr 3) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zał Nr 4) 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku braku zaświadczeń - oświadczenie Wykonawcy (Zał Nr 5) 4)Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Zał Nr 6) 5)Wzór umowy (zał nr.7) 6)uzyskanie zgody od Właścicieli na ułożenie sieci wodociągowej oraz uzyskanie zgody pisemnej Właścicieli działek na wejście w teren wg załączoego wzoru ( zał nr 8 załącznik do wglądu, uzupełniany w trakcie realizacji zadania - wygrany wykonawca) 7) dokonania wizji w terenie i złożenia stosownego oświadczenia w formularzu ofertowym o odbyciu wizji lokalnej.( Zał Nr 9) 8) Zgodnie z art.23 ust Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 9)wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, 10) wykonawcy występujący wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 11) wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem 12) Wykonawca powinien zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 pzp. B)Wymagane dokumenty w niniejszej siwz powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. C)Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty będą zawierały błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust 3 ustawy zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Postanowienie art. 24 ustawy stosuje się odpowiednio. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Nie dotyczy III.3) Wymagane dokumenty w niniejszej siwz powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. III.4) Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, lub złożone dokumenty będą zawierały błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust 3 ustawy zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Postanowienie art. 24 ustawy stosuje się odpowiednio. Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (art.36 ust. 4 Pzp) zał nr 1 do SIWZ. Opis sposobu przygotowania ofert. A) Oferta musi zawierać 1) Formularz oferty (Zał Nr 1) 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w/g załączonego kosztorysu (Zał Nr 2) 3) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Zał Nr 3) 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zał Nr 4) 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku braku zaświadczeń - oświadczenie Wykonawcy (Zał Nr 5) 6) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Zał Nr 6) 7) dokonania wizji w terenie i złożenia stosownego oświadczenia w formularzu ofertowym o odbyciu wizji lokalnej.( Zał Nr 9) 8) Wykonawca powinien zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust 4 pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mbnet.pl/zamosc.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zamość ul. Peowiaków 92 22-400 Zamość pokój nr.29.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty można składać w siedzibie zamawiającego w pok. 4 w terminie do dnia 04.11.2008 r do godziny 11:00 czasu lokalnego. 2)Otwarcie o godz. 12:00 w świetlicy Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.