eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Budowa drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicy Jana Pawła II w Gostyniu z drogą powiatową nr 4907P Gostyń - Pępowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-08

Gostyń: Budowa drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicy Jana Pawła II w Gostyniu z drogą powiatową nr 4907P Gostyń - Pępowo
Numer ogłoszenia: 236357 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207457 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gostyński, ul. Wrocławska 256, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 65 575 25 13, faks 65 572 31 46.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicy Jana Pawła II w Gostyniu z drogą powiatową nr 4907P Gostyń - Pępowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Budowa drogowej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulicy Jana Pawła II w Gostyniu z drogą powiatową nr 4907P Gostyń - Pępowo. 2. Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie linii kablowej zalicznikowej zasilającej sterownik, 2) wykonanie kanalizacji kablowej dla kabli sygnalizacyjnych: a) budowa studni kablowych z elementów prefabrykowanych, b) wykonanie przepustów kablowych pod jezdnią, c) ułożenie rur osłonowych PE, 3) ułożenie w kanalizacji kablowej kabli zasilających, sygnalizacyjnych, telekomunikacyjnych i wizyjnych, 4) montaż konstrukcji wsporczych: masztów sygnalizacyjnych i słupów z wysięgnikiem, 5) montaż na konstrukcjach wsporczych: sygnalizatorów świetlnych, akustycznych, przycisków zgłoszeniowych dotykowych, kamer wideodetekcji i osprzętu, 6) wykonanie pętli indukcyjnych dla pojazdów w nawierzchni jezdni, 7) montaż i oprogramowanie aparatu sterowniczego, 8) wykonanie uziomu, pomiarów i badań celem uruchomienia sygnalizacji. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. Przedmiary robót stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie udzielił co najmniej: a) 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, b) 24 miesięcznej gwarancji na aparat sterowniczy; c) 60 miesięcznej gwarancji na sygnalizatory świetlne, d) 60 miesięcznej gwarancji na wkłady LED, e) 24 miesięcznej gwarancji na przyciski zgłoszeniowe, f) 36 miesięcznej gwarancji na maszty sygnalizacyjne, g) 36 miesięcznej gwarancji na słupy wysięgnikowe 2) zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie udzielił 7 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 3) zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy zamawiający żąda, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Raszewski & Syn Radosław Raszewski, ul. Świętojańska 24 A, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 259296,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184103,26

  • Oferta z najniższą ceną: 184103,26 / Oferta z najwyższą ceną: 244861,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.