eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Inwentaryzacje architektoniczno - budowlane nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-08

Łódź: Inwentaryzacje architektoniczno - budowlane nieruchomości
Numer ogłoszenia: 236321 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gorna.azk.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inwentaryzacje architektoniczno - budowlane nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na opracowaniu dokumentacji - inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej w 24 nieruchomościach w Łodzi w podziale na 13 części: CZĘŚĆ I - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE 1 Stocka 6 - mieszkalny 1805,00m3, gospodarczy 90,00m3, Część 1 ogółem: 1895,00m3. CZĘŚĆ II - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE 2. Lokatorska 10 - mieszkalny 2232,00m3, gospodarczy 700,00m3, 3. Krucza 5 -mieszkalny 1759,00m3, mieszkalny 2429,00m3, gospodarczy 238,00m3, Część 2 ogółem: 7358,00m3. CZĘŚĆ III - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE 4. Łomżyńska 5 - mieszkalny 1852,00m3, gospodarczy 212,16m3 5. Czerwona 4 - mieszkalny 3000,00m3, mieszkalny 398,00m3 Część 3 ogółem: 5462,16m3. CZĘŚĆ IV -INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE 6. Senatorska 44 - mieszkalny 2546,00m3, gospodarczy 123,00m3, 7. Krucza 19 - mieszkalny 5509,00m3, gospodarczy 384,00m3, Część 4 ogółem: 8562,00m3. CZĘŚĆ V - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE 8. Browarna 18 - mieszkalny 601,32m3, 9. Przybyszewskiego 11 - mieszkalny 1359,00m3, mieszkalny 1394,00m3, garaż 137,86m3, garaż 85,00m3, gospodarczy 107,00m3, gospodarczy 139,60m3, użytkowy 106,00m3, Część 5 ogółem: 3929,78m3. CZĘŚĆ VI - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE 10. Zygmuntowska 12 - mieszkalny 1039,50m3, 11. Przybyszewskiego 3 - mieszkalny 3379,00m3, gospodarczy 162,00m3, garaż 70,64m3, Część 6 ogółem: 4651,14m3. CZĘŚĆ VII - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE 12. Rogozińskiego 6a - mieszkalny 2180,00m3, 13. Rzgowska 2a - mieszkalny 4383,00m3, mieszkalny 2028,00m3, gospodarczy 514,00m3, Część 7 ogółem:9105,00m3. CZĘŚĆ VIII - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE 14. Szara 18 - mieszkalny 2444,75m3, 15. Krucza 31 - mieszkalny 1233,00m3, Część 8 ogółem:3677,75m3. CZĘŚĆ IX - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE 16. Rzgowska 33a - mieszkalny 3289,00m3, 17. Krucza 33 - mieszkalny 1608,00m3, Część 9 ogółem: 4897,00m3. CZĘŚĆ X- INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE 18. Krucza 35 - mieszkalny 849,00m3, gospodarczy 263,00m3, 19. Kilińskiego 205 - mieszkalny 3346,00m3, mieszkalny 1137,00m3, mieszkalny 823,00m3, gospodarczy 658,00m3, Część 10 ogółem:7076,00m3. CZĘŚĆ XI - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE 20. Sanocka 22 - mieszkalny 22135,00m3, Część 11 ogółem:22135,00m3. CZĘŚĆ XII - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE 21. Rogozińskiego 13a - mieszkalny 6551,00m3, 22. Wólczańska 237 -mieszkalny 2452,00m3, Część 12 ogółem:9003,00m3. CZĘŚĆ XIII - INWENTARYZACJE NIERUCHOMOŚCI MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH I INNYCH NIŻ MIESZKALNE 23. Słowiańska 26 - mieszkalny 3754,00m3, gospodarczy 239,00m3, 24. Zjednoczenia 22 - mieszkalny 1112,00m3, Część 13 ogółem:5105,00m3. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji - inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej nieruchomości w zakresie: a) wykonania planów sytuacyjnych terenu, na którym usytuowane są obiekty, b) wykonania pomiarów inwentaryzacyjnych z natury, c) wykonania opisu technicznego budynku z uwzględnieniem jego konstrukcji, elementów wykończeniowych i instalacji, d) wykonania rzutów poszczególnych kondygnacji i przekroju pionowego obiektu, e) wykonania zestawienia powierzchni: - poszczególnych lokali, - pomieszczeń przynależnych, - części wspólnych nieruchomości, f) określenia udziałów lokali mieszkalnych i lokali o przeznaczeniu innym niż mieszkalne w powierzchni wspólnej nieruchomości, g) wykonania zestawienia powierzchni użytkowych wszystkich lokali, pomieszczeń przynależnych, części wspólnych oraz innych elementów budynku wraz z określeniem udziałów w powierzchni wspólnej, h) wykonania opisu technicznego określającego samodzielność lokali (opisu samodzielności każdego lokalu). W przypadku lokalu niesamodzielnego określić warunki techniczne /określenie robót budowlanych/ dla uzyskania samodzielności lokalu. i) ustalenia położenia pomieszczeń przynależnych (w szczególności piwnicy/piwnic do lokali mieszkalnych i użytkowych oraz ziwentaryzowania ich wraz z uwzględnieniem pozostałej powierzchni zgodnie ze stanem faktycznym i prawnym, w szczególności jako części wspólnych budynku lub lokali 3. Usługi w zakresie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej należy wykonać zgodnie z: a) Specyfikacją techniczną określającą szczegółowo przedmiot zamówienia stanowiącą zał. nr 7 do SIWZ, b) wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych rozporządzeniach. 4. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: 4.1.prowadzenia usługi pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia uprawniające do projektowania w specjalności: a) architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej, b) odpowiedzialności za wady fizyczne i prawne wykonanego przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a) posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający żąda udokumentowania posiadanej wiedzy i doświadczenia.Wykonawca powinien wykazać w zał. nr 2 do SIWZ że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usługi podobne do usług objętych przedmiotem zamówienia i o wartości porównywalnej do składanej oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane przez Wykonawcę usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za usługę podobną do usług objętych przedmiotem niniejszego postępowania Zamawiający uznaje wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej nieruchomości. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania w zał. nr 3 do SIWZ wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie przedmiotowych usług. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały: - uprawnienia budowlane - zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane, z późn. zm., uprawniające do projektowania w specjalności: architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej - 1 osoba, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także z załączeniem tych dokumentów (uprawnień i aktualnych zaświadczeń). W przypadku kiedy wymieniona osoba nie jest pracownikiem Wykonawcy do oferty należy załączyć oświadczenia tej osoby, że będzie w dyspozycji Wykonawcy przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorna.azk.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AZK Łódź - Górna, Łódź - Górna, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 10:00, miejsce: AZK Łódź - Górna, Łódź - Górna, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój 6 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.