Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Śrem: Termomodernizacja ścian zewnętrznych budynku Urzędu Skarbowego w Śremie.
Numer ogłoszenia: 236305 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Śremie , ul. Wojska Polskiego 12, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 061 2836501, fax. 061 2836744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.srem.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja ścian zewnętrznych budynku Urzędu Skarbowego w Śremie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Montaż i demontaż rusztowania, b) czyszczenie strumieniowe powierzchni pionowych (ściany), c) zamurowanie otworu okiennego, d) demontaż i montaż tablic informacyjnych 4 szt., e) demontaż i montaż kratek wentylacyjnych, f) demontaż i montaż rur spustowych PCV, g) demontaż i montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej kolor brązowy, h) gruntowanie podłoża, wodnym środkiem gruntującym np. GRUNTOLIT - W, i) ściany ocieplić styropian FS - 700 40 Fasada gr. 8cm, mocowanie płyt styropianowych kołkami z rdzeniem pcv o dł. ok. 20 cm 4 szt/m2, j) montaż narożników perforowanych aluminiowych z siatką, k) montaż siatki zbrojącej na klej np. Atlas STOPTER, l) wykonanie tynku mineralnego barwionego w masie z fakturą drobnoziarnistą 2 mm typ baranek,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.000,00 zł., słownie: trzy tysiące złotych, a potwierdzoną kopię dowodu wpłaty złożyć wraz z ofertą. 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: wpłata na konto Zamawiającego, nr konta : SBL Śrem nr 64 9084 0003 0003 7006 2000 0005 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, potwierdzających bądź nie, spełnienie warunków. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zawartych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1i 2 Prawa zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Uprawnienia budowlane osób kierujących robotami ze strony Wykonawcy do wykonywania i nadzorowania robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. 3. Polisę na sumę minimum 100 000,00 zł , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku upływu ważności polisy przed terminem zakończenia realizacji przedmiotu zmówienia, Wykonawca przedłuży jej ważność do końca terminu umownego bez wezwania przez Zamawiającego. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Wykaz podwykonawców wraz z informacją o części zamówienia, którą będą wykonywali. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych będzie złożone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.srem.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Śremie, ul. Wojska Polskiego 12, 63-100 Śrem, pok.110.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Śremie, ul. Wojska Polskiego 12, 63-100 Śrem, pok.110.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- ,, ZAKUP I DOSTAWA APARATU USG DLA SZPITALA POWIATOWEGO IM. TADEUSZA MALIŃSKIEGO W ŚREMIE SP. Z O. O."
- Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 2467P na odc. Grzybno - Żabno
- Remont instalacji c.o. oraz instalacji elektrycznej, roboty malarskie w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Cyryla Ratajskiego w Śremie wraz z budową platformy dla niepełnosprawnych
- Modernizacja dachu i wymiana parkietu w zabytkowych budynkach Liceum Ogólnokształcącego im. Gen. Józefa Wybickiego w Śremie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznych instalacji gazu oraz zewnętrznych źródeł ciepła w budynkach użyteczności publicznej
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola gminnego w Iwoniczu o dodatkowe sale zajęć, żłobek i węzeł kuchenny.
- Termomodernizacja obiektów gminnych na terenie gminy Pierzchnica".
- "Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Imielno"
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.