eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › wywóz stałych odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23629

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: wywóz stałych odpadów komunalnych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, do kontaktów: Jolanta Zarek, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, tel. 081 7183530, fax 081 7183501, e-mail: sow8d_003@sow.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:infrastruktura. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz stałych odpadów komunalnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: rejon działania RZI Lublin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: wywóz stałych odpadów komunalnych wraz z umożliwieniem ich segregacji (zbiórki surowców wtórnych) z obiektów jednostek wojskowych zlokalizowanych w kompleksach znajdujących się w rejonie działania RZI Lublin 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 12 zadań w tym 35 punktów odbioru - ze względu na miejsca wykonywania usług; - Zadanie nr 1: WAK Dęblin II, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów:58m3) - Zadanie nr 2: WAK Jarosław, 4 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów:1000m3) - Zadanie nr 3: WAK Jawidz, 2 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów:220m3) - Zadanie nr 4: WAK Jawidz, 1 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów:74m3) - Zadanie nr 5: WAK Rzeszów,9 punktów odbioru,(szac. ilość odpadów: 6000m3) - Zadanie nr 6: WAK Rzeszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów:200m3) - Zadanie nr 7: WAK Rzeszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów:22m3) - Zadanie nr 8: WAK Rzeszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów:44m3) - Zadanie nr 9: WAK Rzeszów, 2 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów:320m3) - Zadanie nr 10: WAK Rzeszów, 1 punkt odbioru, (szac. ilość odpadów:30m3) - Zadanie nr 11: WAK Stawy, 2 punkty odbioru, (szac. ilość odpadów w :980m3) - Zadanie nr 12: WAK Żurawica, 10 punktów odbioru, (szac. ilość odpadów: 2300m3) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone art. 22 ust.1 - Prawa zamówień publicznych, tj.; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawcy muszą posiadać: zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dn. 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. (Dz.U. Nr 132, poz. 622 z póź. zm.). Nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących przedmiotową działalność; zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych na podstawie ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z 2001r. póź.zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 27 września 2001r. w sprawie klasyfikacji odpadów (Dz.U. Nr 112 poz. 1206 z 2001r.); zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania ww odpadów wydane prze właściwy organ ewentualnie aktualną umowę z podmiotem prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania ww odpadów (prowadzącym składowisko odpadów) 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w pkt-cie XI SIWZ. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt. 1),2),3) - Prawa zamówień publicznych Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 pkt 1-9 Prawa zamówień publicznych Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dn. 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. (Dz.U. Nr 132, poz. 622 z póź. zm.). Nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących przedmiotową działalność Zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych na podstawie ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z 2001r. póź.zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 27 września 2001r. w sprawie klasyfikacji odpadów (Dz.U. Nr 112 poz. 1206 z 2001r.) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania w/w odpadów wydane prze właściwy organ ewentualnie aktualną umowę z podmiotem prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania w/w odpadów (prowadzącym składowisko odpadów) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy W przypadku, gdy Wykonawcą są przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty winna być załączona umowa spółki oraz zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione na każdego przedsiębiorcę z osobna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl. Opłata: 11,02 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający udostępnia na swojej stronie internetowej www.rzi.lublin.pl Na wniosek Wykonawcy przesłany faxem na nr (0-81) 718 35 01 Zamawiający prześle SIWZ w formie pisemnej za opłatą w kwocie 9,02 zł za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.05.2007, godzina 13:15, w siedzibie Zamawiającego - Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin, ul. Lipowa 1a, pokój nr 111,.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: wywóz stałych odpadów komunalnych. 1) Krótki opis: Zadanie Nr 1 WAK DĘBLN II, 1 punkt odbioru; szacunkowa ilość odpadów okresie obowiązywania umowy: 58m3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 5846, WKU, ul. Piłsudskiego 93, Puławy 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 8 pojemników 110L (0,1m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 58 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. W zadaniu nr 1 wykonawca zobowiązuje się do : 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego. 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg. cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia. 12. uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 10% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m 3 nieczystości. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: wywóz stałych odpadów komunalnych. 1) Krótki opis: Zadanie Nr 2 WAK JAROSŁAW, 4 punkty odbioru; szacunkowa ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy: 1000 m3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3808,ul. 3-go Maja 80, Jarosław 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 4 pojemniki 1100L(1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 850m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 2. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3232, ul. 3 Maja 67, Jarosław 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L(1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 50m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 3. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3235, ul. Poniatowskiego 49a, Jarosław 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L(1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 50m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 4. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3239, ul. Grunwaldzka 9, Jarosław 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L(1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 50m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. W zadaniu nr 2 wykonawca zobowiązuje się do : 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy. 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego. 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg. cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia. 12. Każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 10% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m 3 nieczystości. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: wywóz stałych odpadów komunalnych. 1) Krótki opis: Zadanie Nr 3 WAK JAWIDZ, 2 punkty odbioru; szacunkowa ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy: 220m3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 894, ul. Lubelska 159, Kraśnik 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik KP-7(7m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 140m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 2. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 896, ul. Kolejowa 24, Kraśnik 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik KP-7(7m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 80m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. W zadaniu nr 3 wykonawca zobowiązuje się do : 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego. 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg. cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia. 12. uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 10% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m 3 nieczystości. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: wywóz stałych oidpadów komunalnych. 1) Krótki opis: Zadanie Nr 4 WAK JAWIDZ, 1 punkt odbioru; szacunk. ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy: 74m3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 949, Bezwola 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 2 pojemniki KP-7 (7m3)lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 74m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. W zadaniu nr 4 wykonawca zobowiązuje się do : 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego. 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg. cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia. 12. Każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 10% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m 3 nieczystości. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: wywóz stałych odpadów komunalnych. 1) Krótki opis: Zadanie Nr 5 WAK RZESZÓW, 9 punktów odbioru: szacunkowa ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy: 6000m3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3205,ul. Reformacka 5, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 2 pojemniki 1100L(1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 64m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 2. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3200, ul Langiewicza 4, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 9 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 1350m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 3. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3556,ul. Krakowska 11b, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 6 pojemników 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 680m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techni-czne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników 4. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3555, ul. Hoffmanowej, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 2 pojemniki 1100L(1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 130m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 5. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3215, ul. Konopnickiej 5, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 3 pojemniki 1100L(1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 310m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 6. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3216, ul. Strzelnicza 9, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik 1100L(1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 40m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 7. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3566, ul. Dąbrowskiego 22, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 6 pojemników 1100L(1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 1200m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 8. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 8105, ul. Lwowska 5, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 6 pojemników 1100L(1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 1634m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 9. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 8106, ul. Lwowska 4, Rzeszów 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 2 pojemniki 1100L(1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 592m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. W zadaniu nr 5 wykonawca zobowiązuje się do : 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego. 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg. cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia. 12. uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 10% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m 3 nieczystości. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: wywóz stałych odpadów komunalnych. 1) Krótki opis: Zadanie Nr 6 WAK RZESZÓW, 1 punkt odbioru; szacunkowa ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy: 200m3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 0783, Wysoka Głogowska 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 3 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 200m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. W zadaniu nr 6 wykonawca zobowiązuje się do : 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego. 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg. cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia. 12. uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi do dwóch dni roboczych od daty zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 10% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m 3 nieczystości. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: wywóz stałych odpadów komunalnych. 1) Krótki opis: Zadanie Nr 7 WAK RZESZÓW, 1 punkt odbioru; szacunkowa ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy: 22m3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 4679, ul. Kościuszki 24, Jasło 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 2 pojemniki 1100L (1,1 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 22m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. W zadaniu nr 7 wykonawca zobowiązuje się do : 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego. 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg. cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia. 12. Każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 10% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m 3 nieczystości. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: wywóz stałych odpadów komunalnych. 1) Krótki opis: Zadanie Nr 8 WAK RZESZÓW, 1 punkt odbioru; szacunkowa ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy: 44m3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3170, ul. Przemyska 1, Sanok 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik KP-7(7m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 44m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. W zadaniu nr 8 wykonawca zobowiązuje się do : 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego. 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg. cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia. 12. Każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 10% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m 3 nieczystości. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: wywóz stałych odpadów komunalnych. 1) Krótki opis: Zadanie Nr 9 WAK RZESZÓW, 2 punkty odbioru; szacunkowa ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy: 320m3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 8603, Trzcianiec, gm. Ustrzyki Dolne 2. Ilość i rodzaj pojemników: W posiadaniu: 1 pojemnik KP-7(7m3) 3. Szacunkowa ilość odpadów 290m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 2. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 7426, Rajskie, gm. Solina 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik KP-7(7m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 30m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. W zadaniu nr 9 wykonawca zobowiązuje się do : 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego. 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg. cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia. 12. Każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi do dwóch dni roboczych od daty zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 10% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m 3 nieczystości. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: wywóz stałych odpadów komunalnych. 1) Krótki opis: Zadanie Nr 10 WAK RZESZÓW, 1 punkt odbioru; szacunkowa ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy: 30m3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 5922, ul. Legionów 25, Mielec 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 3 pojemniki 120L (0,12 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 30m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. W zadaniu nr 10 wykonawca zobowiązuje się do : 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego. 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg. cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia. 12. Każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi do dwóch dni roboczych od daty zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 10% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m 3 nieczystości. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 11 Nazwa: wywóz stałych odpadów komunalnych. 1) Krótki opis: Zadanie Nr 11 WAK STAWY, 2 punkty odbioru; szacunk. ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy: 980 m3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 149, JW. 4824 Stawy, Stawy 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 5 pojemników 1100L (1,1 m3) i 6 pojemników 110L (0,11m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 800m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 3 komplety *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 2. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 206, Skład Materiałowy Stężyca, Stężyca 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik KP-7 (7m3)lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 180 m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. W zadaniu nr 11 wykonawca zobowiązuje się do : 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego. 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg. cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia. 12. Każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi nie później niż 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 10% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m 3 nieczystości. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 12 Nazwa: wywóz stałych odpadów komunalnych. 1) Krótki opis: Zadanie Nr 12 WAK ŻURAWICA, 10 punktów odbioru; szacunkowa ilość odpadów w okresie obowiązywania umowy: 2300 m3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: 1. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 5928,Pikulice, Optyń 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia 3 pojemniki 110L (0,11 m3) lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 18m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 2. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3510, ul. Wojska Polskiego, Żurawica 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 11 pojemników KP-7 (7m3)lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 856m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 3 komplety *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 3. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3499, ul. 3-go Maja, Przemyśl 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik KP-7 (7m3)lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 84m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 4. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3487, ul. Nestora, Przemyśl 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik KP-7 (7m3)lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 72m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 5. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3488, ul. Okrzei, Przemyśl 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 3 pojemniki KP-7 (7m3)lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 236m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 2 komplety *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 6. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3476, ul.29 Listopada, Przemyśl 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 3 pojemniki KP-7 (7m3)lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 684m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 3 komplety *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 7. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3498, ul.29 Listopada, Przemyśl 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 2 pojemniki KP-7 (7m3)lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 232m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 8. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3503, ul. Paderewskiego, Przemyśl 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik KP-7 (7m3)lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 21m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. 9. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 3473, ul. Grodzka, Przemyśl 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 1 pojemnik KP-7 (7m3)lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 84m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techni-czne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników 10. 1. Miejsce wykonywania usługi Kompleks 7175, Olszany 2. Ilość i rodzaj pojemników: Do podstawienia: 2 pojemniki 110L (0,11m3)lub pojemniki innego rodzaju w ilości odpowiadającej pojemności w/w 3. Szacunkowa ilość odpadów 13m3 4. Pojemniki na segregowane odpady komunalne (szkło, plastik, papier) 1 komplet *dopuszcza się stosowanie worków w przypadku, gdy ilość odpadów segregowanych jest niewielka lub warunki techniczne nie pozwalają na podstawienie dodatkowych pojemników. W zadaniu nr 12 wykonawca zobowiązuje się do : 1. wyposażenia posesji w sprawne pojemniki ze szczelnymi pokrywami, do gromadzenia stałych odpadów komunalnych, pojemniki będą własnością Wykonawcy 2. podstawienia pojemników do segregacji (zbiórki surowców wtórnych), pojemniki będą własnością Wykonawcy 3. pojemniki o których mowa w punkcie 1 i 2 zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez użytkownika - przedstawiciela Zamawiającego. 4. systematycznego usuwania odpadów gromadzonych we wszystkich pojemnikach, zgodnie z przyjętymi w umowie ustaleniami. 5. usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu 6. wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji 7. utrzymywania podstawionych pojemników w czystości, zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie 8. wystawiania pojemników z odpadami oraz ich wstawiania po opróżnieniu 9. składowania odpadów na wyznaczonym do tego celu składowisku odpadów lub przekazanie do unieszkodliwienia 10. udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników i opróżniania ich wg. cen zgodnych z zawartą umową. 11. w dniu podpisania umowy przedstawi wykaz pracowników oraz sprzętu, przewidzianych do bezpośredniego wykonania czynności wynikających z zamówienia. 12. Każdorazowe wykonanie usługi odbywać się będzie na zgłoszenie telefoniczne uprawnionego przedstawiciela obsługiwanego kompleksu Zamawiającego - termin wykonania usługi 24 godziny od zgłoszenia. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji stanowi ok. 10% wszystkich odpadów komunalnych. Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Rozliczane będą faktycznie wywiezione m 3 nieczystości. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.