eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektów realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Będzin: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektów realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Numer ogłoszenia: 236244 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. 1 Maja 2, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2673003, fax 032 2674444.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pup.bedzin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego dla projektów realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie audytu zewnętrznego nw. projektów realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego: - Młodzi z potencjałem w ramach Działania 1.2 a) SPO RZL o wartości 1.608.851,68 PLN, - Odnowa - powrót do pracy w ramach Działania 1.3 a) SPO RZL o wartości 1.919.816,61 PLN, - Kobieta pracująca w ramach Działania 1.6 a) SPO RZL o wartości 602.803,78 PLN. Zakres przedmiotowy audytu powinien obejmować: a) Sprawdzenie, czy Zamawiający realizuje projekt zgodnie z umową o dofinansowanie i obowiązującymi przepisami prawa, b) Weryfikacja poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów, c) Ocena kwalifikowalności wydatków, sposobu ich dokumentowania, prowadzenia odrębnej ewidencji księgowej i ujęcia na wyodrębnionym rachunku bankowym wyszczególnionym w planie kont Zamawiającego, d) Sprawdzenie wniosków beneficjenta o płatność z księgami rachunkowymi Zamawiającego w części dotyczącej projektów, e) Sprawdzenie wiarygodności sprawozdań z realizacji projektu przekazywanych przez Zamawiającego poprzez weryfikację i potwierdzenie wykonania prac oraz usług zamówionych w ramach projektu, f) Weryfikacja sposobu monitorowania projektów (osiągania celu projektów).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i fakt ten potwierdzą oświadczeniem wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, w ofercie powinien wykazać, że: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z Wykonawców powinien spełniać warunek jak niżej samodzielnie): 2.1. posiada wpis do właściwego rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, 2.2. nie otwarto wobec niego likwidacji i nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wykazać, że: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie poniższych warunków Wykonawcy wykazują łącznie): 3.1. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, to jest w okresie od 01.11.2004 r. do 31.10.2007 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usłudze w zakresie przeprowadzenia audytu projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze - z podaniem wartości usługi, przedmiotu usługi, dat jej wykonania, odbiorców usługi oraz załączeniem dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie, 3.2. posiada wiedzę z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych, 3.3 spełnia wymóg bezstronności i niezależności od Zamawiającego, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz Departamentu Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, 3.4. wykaże, że w skład zespołu przeprowadzającego audyt będzie wchodzić co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie poniższego warunku Wykonawcy wykazują łącznie): 4.1. Wykaże obroty w roku obrotowym poprzedzającym rok, w którym realizowany jest audyt zewnętrzny, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości co najmniej trzykrotności ceny oferowanej za usługę przeprowadzenia audytu. 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowy dokument musi być złożony przez każdego z nich), 2. Wypełniony Formularz oferty wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ - (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wymagane jest złożenie jednego Formularza ofertowego podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia bądź pełnomocnika reprezentującego wszystkich wykonawców), 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenie możebyć złożone wspólnie), 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, to jest w okresie od 01.11.2004 r. do 31.10.2007 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usłudze w zakresie przeprowadzenia audytu projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze - z podaniem wartości usługi, przedmiotu usługi, dat jej wykonania, odbiorców usługi oraz załączeniem dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie na formularzu wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (np. referencje, opinie) potwierdzające, że usługi, o których mowa zostały wykonane należycie - (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wykaz może być złożony wspólnie z uwzględnieniem pkt 10.1 SIWZ), 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, posiadania wykształcenia i doświadczenia w zakresie przeprowadzania audytu projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności przewidywanych w ramach audytu, zgodnie ze wzorem - załącznik nr 5 - (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenie może być złożone wspólnie z uwzględnieniem pkt.10.1 SIWZ), 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz podmiot ubiegający się o zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia do przeprowadzania audytów, np. wpis na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych - (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenie może być złożone wspólnie z uwzględnieniem pkt.10.1 SIWZ), 7. Oświadczenie dotyczące bezstronności i niezależności - załącznik nr 6 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenie musi być złożone przez każdego z nich), 8. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy poprzedzający rok, w którym realizowany jest audyt zewnętrzny, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenie musi być złożone przez każdego z nich).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pup.bedzin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. 1-go Maja 2, 42-500 Będzin, pokój nr 10..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 13:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, tj. Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. 1-go Maja 2, pokój nr 13..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 07.01.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty stanowiące przedmiot zamówienia są współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.