eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › WYKONANIE ZABUDOWY CIĘŻKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP LASKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-05

Izabelin: WYKONANIE ZABUDOWY CIĘŻKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP LASKI
Numer ogłoszenia: 23623 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izabelin, ul. 3. Maja 42, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 722 89 30, fax 022 722-80-06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izabelin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ZABUDOWY CIĘŻKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO DLA OSP LASKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy pożarniczej samochodu ratowniczo-gaśniczego marki Scania P340 CB 4x4 EHZ z kabiną 6-osobową Crew Cab CP28. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania określa Załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.42.10 - Wozy strażackie Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w kwocie 8 000 PLN, które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, zgodnie z art. 46 PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208 w Banku PKO B.P. II Oddział W-wa.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu o ubieganie się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a także wykonawcy: 1) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, tj. wykażą iż w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert wykonali co najmniej 8 zleceń polegających na wykonaniu pełnej zabudowy ciężkiego pojazdu ratowniczo-gaśniczego, potwierdzone stosownymi referencjami 2) udzielą, co najmniej 2-letniej gwarancji na wykonane usługi, licząc od daty odbioru końcowego, 3) wniosą w dniu podpisania umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny oferty 4) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) ofertę przetargową (Formularz Ofertowy) 2) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną zgodnie ze ślepym kosztorysem załączonym do SIWZ (zał. nr 6) 3) dowód wpłacenia/wniesienia wadium, 4) parafowany przez przedstawiciela wykonawcy projekt umowy jako akceptacja jego treści (zał. nr 4) Zamawiający celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie to składa każdy podmiot. (zał. nr 1) 6) w przypadku gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik, oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy) 7) w przypadku podmiotów występujących wspólnie oryginał pełnomocnictwa dla wykonawcy reprezentującego te podmioty zgodnie z treścią art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zam. publ. (jeżeli dotyczy). 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot 9) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składa każdy podmiot Dokumenty, o których mowa wyżej, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, dysponuje doświadczeniem zawodowym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 10) wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert wykonali co najmniej 8 zleceń polegających na wykonaniu pełnej zabudowy ciężkiego pojazdu ratowniczo-gaśniczego, potwierdzone referencjami (zał. nr 2) 11) wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności - w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia- w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wspólnie. (zał. nr 3)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.izabelin.pl --> zakładka PRZETARGI

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin pok. 112.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Urzędu Gminy Izabelin, ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.