eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych, kopiarek, telefaksów, maszyn liczących z drukarką, termicznych drukarek etykiet, drukarek wytłaczających na potrzeby Sądu Rejonowego w Koninie. Znak sprawyOA.221-156/2013



Ogłoszenie z dnia 2013-11-08

Konin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych, kopiarek, telefaksów, maszyn liczących z drukarką, termicznych drukarek etykiet, drukarek wytłaczających na potrzeby Sądu Rejonowego w Koninie. Znak sprawy: OA.221-156/2013
Numer ogłoszenia: 236213 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Koninie, ul. Fryderyka Chopina 28, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 240 47 02, faks 63 270 88 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych, kopiarek, telefaksów, maszyn liczących z drukarką, termicznych drukarek etykiet, drukarek wytłaczających na potrzeby Sądu Rejonowego w Koninie. Znak sprawy: OA.221-156/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych , kopiarek, telefaksów, maszyn liczących z drukarką, termicznych drukarek etykiet, drukarek wytłaczających na potrzeby Sądu Rejonowego w Koninie (w tym Wydziałów Zamiejscowych w Słupcy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.14.51.00 - Rolki do kalkulatorów 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych , kopiarek, telefaksów, maszyn liczących z drukarką, termicznych drukarek etykiet, drukarek wytłaczających na potrzeby Sądu Rejonowego w Koninie. Znak sprawy: OA.221-156/2013

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPH Frapo Sp.z o.o., ul. Hurtowa 2, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60430,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19747,90

  • Oferta z najniższą ceną: 19747,90 / Oferta z najwyższą ceną: 42396,03

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów eksploatacyjnych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 Pzp. Dowodem na łatwą / powszechną dostępność jest wpis w wyszukiwarkę internetową , gdzie po wpisaniu nazwy urządzenia pojawia się wiele stron z informacjami o dostawcach. Zaproszenie zostało wysłane do 6 Wykonawców po badaniu rynku (w tym do Wykonawców stających do postępowań w latach ubiegłych). Wiele sądów w Polsce na dzień dzisiejszy przeprowadzi postępowania na materiały eksploatacyjne w trybie zapytania o cenę , również ze względu na to, że Centrum Zakładów Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej w Krakowie, który przeprowadzał postępowanie przetargowe na rzecz jednostek sądownictwa w Polsce pod nr ZP-19/13, na dzień dzisiejszy nie zakończył postępowania ostatecznie (mimo unieważnienia postępowania w dniu 29.07.2013r.) ze względu na postępowanie odwoławcze i zaskarżenie orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej do sądu. Na dzień dzisiejszy sądy stanęły przed koniecznością zabezpieczenia pracy wydziałów i przygotowania postępowania we własnym zakresie do końca 2013r., ponieważ na dzień wszczęcia postępowania nie wynika dokładnie, kiedy przypuszczalnie rozstrzygnie się sprawa w sądzie. Nie wiadomo jakie będzie orzeczenie sądu i dalej podejmowane czynności przez Centrum Zakładów Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej w Krakowie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.