eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa sprzętu endoskopowego (asortymentu dla pracowni endoskopowej), rurek intubacyjnych zbrojonych, ustno-gardłowych, tracheostomijnych oraz filtrów antybakteryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Gdynia: Dostawa sprzętu endoskopowego (asortymentu dla pracowni endoskopowej), rurek intubacyjnych zbrojonych, ustno-gardłowych, tracheostomijnych oraz filtrów antybakteryjnych
Numer ogłoszenia: 236193 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o. , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu endoskopowego (asortymentu dla pracowni endoskopowej), rurek intubacyjnych zbrojonych, ustno-gardłowych, tracheostomijnych oraz filtrów antybakteryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu endoskopowego (asortymentu dla pracowni endoskopowej), rurek intubacyjnych zbrojonych, ustno-gardłowych, tracheostomijnych oraz filtrów antybakteryjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zestawienie wymaganych parametrów granicznych oraz ilości poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ. 3.Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilość zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w poszczególnych grupach asortymentowych do 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5, 33.11.17.30-7, 33.14.11.00-1, 33.17.21.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1)Certyfikat/deklaracja zgodności oferowanego wyrobu medycznego - dot. Grupy 8 2)Karty katalogowe pochodzące od producenta oferowanego asortymentu wraz z fotografią (rysunkiem), zawierające informacje niezbędne dla oceny oferowanego asortymentu, pod kątem jego zgodności z SIWZ - dot. Grupy 8 3)Instrukcja użytkowania oferowanego wyrobu - dot. Grupy 8 4)Próbki oferowanych wyrobów: a)Grupa 8 poz. 1, 2 - po 2 opakowania jednostkowe. Próbki należy opisać podając numer grupy i pozycji oraz w załączonych do oferty kartach katalogowych należy zaznaczyć numer grupy oraz pozycję zaoferowanego wyrobu; b)Grupa 9 pkt B - po 2 szt. z dowolnego rozmiaru z danej grupy asortymentowej; c)Grupa 10 pkt C- po 2 szt. z dowolnego rozmiaru z danej grupy asortymentowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają, pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu. Istotne zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy; 2) sposobu, miejsca i terminu realizacji zamówienia; 3) warunków płatności; 4) zmiany nazwy wyrobu przy zachowaniu jego parametrów w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta wyrób/produkt zmodyfikowany, udoskonalony, przy czym zmiana ta nie może powodować wzrostu ceny zawartej w ofercie, 2. Zmiany, o których mowa w ust.1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, natomiast ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian, 2) w zakresie, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów, obniżki marży, b) zmian kursu waluty w przypadku towarów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 3) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego, 4) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwincentego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Wójta Radtkego 1, 81 - 348 Gdynia, Dział Zamówień Publicznych, bud. gospodarczy pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sondy kompatybilne z diatermią ERBE APC 300 z wylotem na wprost - 10 szt., z wylotem bocznym - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębnik przeznaczony bezpośrednio do żywienia do jelita lub dwunastnicy wykonany z poliuretanu - 75 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy jednorazowe do klipsownicy EZ Clip 2 op. po 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe narzędzie służące do zapobiegania lub opanowania krwawienia po usunięciu uszypułowionych polipów - 1 op.; Nożyczki kolonoskopowe - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnica jednorazowego użytku - 30szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trójkanałowy papilotom jednorazowego użytku - 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: INDIGO CARMINE 1% - 2 op.; LUGOL 2% 10 ml - 2 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5,5 cm tamponada przednia - 100 szt.; 7,5 cm tamponada w przednim i tylnym krwotoku - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Grupa 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)RURKI INTUBACYJNE z mankietem niskociśnieniowym, Rozmiary: a) 3,5 - 15 szt. b) 4,0 - 15 szt. c) 4,5 - 15 szt.; 2) RURKI INTUBACYJNE - ZBROJONE z mankietem niskociśnieniowym z prowadnicą, Rozmiary: a)3,5- 15szt., b) 4,0 - 50 szt., c) 4,5 - 60 szt., d) 10,0 - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Grupa 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI INTUBACYJNE z mankietem niskociśnieniowym a) Rozmiar 5,0- 20 szt. b) Rozmiar 5,5 -10 szt. c) Rozmiar 6,0- 65 szt. d) Rozmiar 6,5-80 szt. e) Rozmiar 7,0-275 szt. f) Rozmiar 7,5-1000 szt. g)Rozmiar 8,0-800 szt. h) Rozmiar 8,5-550 szt. i)Rozmiar 9,0 -150 szt. j)Rozmiar 9,5-30 szt. k)Rozmiar 10,0-20 szt. RURKI INTUBACYJNE bez mankietu niskociśnieniowego: a) Rozmiar 2,0 - 5 szt., b) Rozmiar 2,5 - -10 szt., c) Rozmiar 3,0 - 10 szt. RURKI INTUBACYJNE - ZBROJONE z mankietem niskociśnieniowym z prowadnicą: a) Rozmiar 5,0-50 szt. b) Rozmiar 5,5-35 szt. c) Rozmiar 6,0-100 szt. d) Rozmiar 6,5-50 szt. e) Rozmiar 7,0-180 szt. f) Rozmiar 7,5-250 szt. g) Rozmiar 8,0-225 szt. h) Rozmiar 8,5- 150 szt. i) Rozmiar 9,0-25 szt. j) Rozmiar 9,5-50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Grupa 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RURKI TRACHEOSTOMIJNE Z 2 MANKIETAMI NISKOCIŚNIENIOWYMI:Rozmiar od 7 do 10 (wszystkie rozmiary z uwzględnieniem 0,5 rozmiaru) - 200 szt.; Rurka tracheostomijna z ruchomym szyldem roz. od 6,0 do 10,0(wszystkie rozmiary z uwzględnieniem 0,5 rozmiaru) - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Grupa 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr antybakteryjno-wirusowy z portem - 5500 szt.; filtr antybakteryjno-wirusowy z nawilżeniem i portem - 5500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Grupa 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki ustno-gardłowe - 2000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Grupa 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki tracheostomijne podwójne, plastikowe, bez otworu; 9AS - 110 szt., 9AL - 30szt., 8AS-105 szt., 8AL - 25 szt., 7AS -40 szt., 7AL - 20szt., 6AS - 15 szt., 6AL - 10 szt.; Rurki tracheostomijne podwójne, plastikowe, z otworem - 6BS - 5szt., 6BL - 5 szt., 9BS - 10szt., 9BL-10 szt., 8BS-10 szt., 8BL-10szt., 7BS-15 szt., 7BL-10 szt., 10BL-5 szt.; dren do leczenia zatok (0,6-1,2) - 75szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Grupa 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry antybakteryjne jednorazowe do worka Ambu i respiratora dla dzieci; 1. Filtr sterylny dla noworodków z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci - 25 szt.;2. Filtr sterylny dla dzieci z wyraźnie wydzielonym celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci - 200szt.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.