Ogłoszenie z dnia 2006-05-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: wykonanie adaptacji pomieszczeń w Ośrodku Rehabilitacji polegających na dostosowaniu na potrzeby krioterapii ogólnoustrojowej, powiększenie istniejących toalet i przystosowanie na potrzeby osób niepełnosprawnych, wypoczywalnię dla pacjentów korzystających z rehabilitacji oraz wykonanie przejścia podziemnego pomiędzy budynkiem przychodni i szpitala klinicznego w celu umożliwienia transportu chorych niepełnosprawnych na zabiegi
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki, do kontaktów: Wioletta Macieńko, ul. Jaczewskiego 2, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7184493, fax 081 7478646, e-mail: imw.lublin@poczta.onet.pl, www.imw.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie adaptacji pomieszczeń w Ośrodku Rehabilitacji polegających na dostosowaniu na potrzeby krioterapii ogólnoustrojowej, powiększenie istniejących toalet i przystosowanie na potrzeby osób niepełnosprawnych, wypoczywalnię dla pacjentów korzystających z rehabilitacji oraz wykonanie przejścia podziemnego pomiędzy budynkiem przychodni i szpitala klinicznego w celu umożliwienia transportu chorych niepełnosprawnych na zabiegi. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Adaptacja pomieszczeń w Ośrodku Rehabilitacji polegających na dostosowaniu na potrzeby krioterapii ogólnoustrojowej, powiększenie istniejących toalet i przystosowanie na potrzeby osób niepełnosprawnych, wypoczywalnię dla pacjentów korzystających z rehabilitacji, wykonanie przejścia podziemnego pomiędzy budynkiem przychodni i szpitala klinicznego w celu umożliwienia transportu chorych niepełnosprawnych na zabiegi. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Instytut Medycyny Wsi, 20-950 Lublin, ul. Jaczewskiego 2. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 26.06.2006;
III.1) Wymagane wadium: 12 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.l i 2 ustawy Pzp z 2004r. - złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z podpisanym przez Wykonawcę oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków - wg pkt. III.2 UUI 2.2.jn.2.3 III.2.1 Status prawny -1) 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr, 19, poz. 177 z póż. zm.) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków, 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr. 19, poz. 177 z póz, zm.) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków, Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia/ nie spełnia". Warunek graniczny "spełnia. III. 2.2 Zdolność ekonomiczna i finansowa 1) Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości min. 500 000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia/ nie spełnia". Warunek graniczny "spełnia". 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia/ nie spełnia". Warunek graniczny "spełnia". III.2.3 Zdolność techniczna 1) Wykaz robót budowlanych (umów) zrealizowanych w okresie 5 lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - w obiektach służby zdrowia (min. 1) o podobnym charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości (netto). Do wykazu należy złączyć oryginały lub kopie referencji / potwierdzone za zgodność z oryginałem przez, wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy/ od poprzednich zamawiających potwierdzających, że zamówienia te zostały zrealizowane należycie. 2) Wykaz personelu kierowniczego, odpowiedzialnego za realizację przedmiotu zamówienia wraz z kopiami (potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) uprawnień w zakresie określonym w art.14 ust.l pkt.2 i 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz wpisem do PII.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.05.2006, cena - 20. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.05.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2006, godzina 13:00, IMW w Lublinie.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.04.2006.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego programu rozwojowego dla Pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.